1171 Reacties

3 maanden geleden

Dit is mijn eerste zwangerschap dus alles is nieuw voor mij 😅 Ik heb best wel zwaar werk en merk dat ik ‘s avonds en ‘s nachts last heb van buik en dat mijn buik soms hard ervan is. Is dat normaal ?

3 maanden geleden

Reactie op Suuskexx

Pff ik heb echt enorm last van mijn darmen. Houd heel veel gas vast en daar ...
Helaas herkenbaar 🤨🤣

3 maanden geleden

Ja ik heb dit ook en word er heel onzeker van! Borsten doen ene keer wel pi ...
Ja gister was ik ineens helemaal niet misselijk meer en voelde me best fit. Terwijl ik daarvoor super moe was en een beetje misselijk de hele dag. Maar vandaag wel weer wat vermoeider .. het zal wel normaal zijn

3 maanden geleden

Ik voel niet zoveel. Merk dat me dat echt onzeker maakt, terwijl ik wel weet dat dat echt niks hoeft te zeggen. Ben nu 4+5 ongeveer. Wel meer moe, gevoelige borsten, in de ochtend echt pijnlijk en zwaar. Gister had ik een vreemd, drukken gevoel in m’n onderbuik, maar vandaag niet echt meer.

3 maanden geleden

Reactie op Macy92

Ik voel niet zoveel. Merk dat me dat echt onzeker maakt, terwijl ik wel wee ...
Ik ben 4+6 ongeveer, bijna gelijk! Ik merk ook heel weinig. Is m'n eerste zwangerschap dus ik kan niet vergelijken. Maar ik lees dat het per persoon én per zwangerschap heel erg kan verschillen. Ik merk vooral dat ik erg moe ben. Deze week al 3 middagdutjes gedaan😳 dat doe ik normaal nooit. En ik slaap 's nachts onrustiger, word steeds wakker rond 4 uur en daarna slaap ik niet meer goed. Verder niet misselijk of veranderde borsten. Verloskundige zei wel dat misselijkheid nog kan komen. 😅

3 maanden geleden

Pfff en nu deed ik nu net nog een test, terwijl ik eigenlijk pas morgenochtend weer wilde testen want dan was ik weer 48u verder. Is m’n test van net ineens lichter dan de test van gisterochtend. Maar m’n urine was ook super licht. Had kleine 2 uur niet geplast, maar wel water gedronken niet. Ik hoop maar dan dat het daaraan ligt. Schiet al meteen in de stress. Wat maakt dit onzeker zeg. Ik moet het echt wat meer loslaten. Ik was juist gerustgesteld donderdag en gister door m’n donkere testen in vergelijking met de vorige keer toen het mis ging. Maak ik mezelf nu hier weer gek mee door een lichtere test midden op de dag.

3 maanden geleden

Reactie op Macy92

Pfff en nu deed ik nu net nog een test, terwijl ik eigenlijk pas morgenocht ...
* wel water gedronken dus ..

3 maanden geleden

Ik ben nu 5+3 en gisteren zoveel last van mijn darmen... Merk ook dat naar toilet gaan moeilijker gaat maar gisteren voelde ik me echt slecht. Het rommelt ook continu in mijn onderbuik 🥴 tegen de misselijk neem ik ondertussen al enkele dagen iets en dat helpt redelijk al komt het met vlagen toch nog op en af.

3 maanden geleden

Herkennen jullie dit; Af en toe een kramp links of rechts van de buik die doortrekt na de lies?

3 maanden geleden

Gevoelige borsten. Vermoeid. Veel trek en dorst. Schommeling in temperatuur

3 maanden geleden

Reactie op Macy92

Pfff en nu deed ik nu net nog een test, terwijl ik eigenlijk pas morgenocht ...
Echt stoppen met testen. Een streep is een streep.. of die nou oploopt of niet. Het verschilt ook per dag dus laat het los!!! Geniet van je zwangerschap meis❤️ Ik weet hoe lastig het is, ben zelf net zwanger na een miskraam in april. Ik heb de clearblue digitale gedaan met zwanger of niet zwanger en meer niet! Vertrouw op je lichaam

3 maanden geleden

Reactie op Mariska26

Echt stoppen met testen. Een streep is een streep.. of die nou oploopt of n ...
Dank je wel voor je bericht! 🤎

3 maanden geleden

Ik merk echt niks vandaag! Word er super onzeker van😔 morgen 6 weken. Nog iemand zo?🥺

3 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Ik merk echt niks vandaag! Word er super onzeker van😔 morgen 6 weken. Nog ...
Ik dus haha.. en daarom test ik me een ongeluk.

3 maanden geleden

Reactie op Macy92

Ik dus haha.. en daarom test ik me een ongeluk.
Gaat het ook zo op en af bij jou? Testen doe ik niet meer dat heeft volgens mij nu geen nut meer. Rationeel gezien weet ik dat die symptomen (meestal) niks willen zeggen, maartoch pff. Vind die eerste echo ook echt zo *** lang duren😔

3 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Ik merk echt niks vandaag! Word er super onzeker van😔 morgen 6 weken. Nog ...
Exact hetzelfde

3 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Gaat het ook zo op en af bij jou? Testen doe ik niet meer dat heeft volgens ...
Ja beetje. Alleen ik weet pad 2 dagen dag ik zwanger ben. M’n testen waren wel al gelijk donker en loopt ook iets op. Gisterochtend op nod ook al 2-3 op de cb. Gevoelige borsten gaan beetje op en af. Gister wel, vanochtend heel erg toen ik net uit bed ging, voelde heel zwaar en pijnlijk. Nu overdag wat minder, alleen gevoelig. Drukkend gevoel in m’n onderbuik was er gisteren wel, vandaag weer niet. Wel moe vandaag, hele dag door. Vanmiddag geslapen. Terwijl ik een goede nachtrust had gehad. En inderdaad. Wachten duurt lang! Ik ben nu 4+5 naar eigen berekening en heb de 24e eerste echo.

3 maanden geleden

Ik ben nu 5 weken zwanger en heb gevoelige borsten, erg moe, chagrijnig en pukkels. Maar voel dus helemaal niks qua krampjes in mn buik. Hebben jullie dat wel?

3 maanden geleden

Reactie op Dieuwiieee

Herkennen jullie dit; Af en toe een kramp links of rechts van de buik die d ...
Ik zou met deze klacht even bellen naar je verloskundige… Even ter controle

3 maanden geleden

Reactie op Eline055

Ik zou met deze klacht even bellen naar je verloskundige… Even ter controle ...
Ja hoor, heb ik bij mn eerste ook erg gehad