1171 Reacties

3 maanden geleden

Heb vandaag kramp aan de linkerkant van mn buik, heb PDS en voelt hetzelfde als ik iets heb gegeten dat waar mn darmen niet zo goed tegen kunnen. Maar nu ik zwanger ben, raak je er toch een beetje onzeker over. Het zit vrij ver van de baarmoeder vandaan dus ik denk dat het gewoon mijn dikke darm is. Pff, kan niet wachten op de echo om dan te horen dat het allemaal goed zit. Verder heb ik geen pijnen meer vergeleken met een week terug.

3 maanden geleden

Reactie op 1995vantje

Ik ben nu 5+3 en gisteren zoveel last van mijn darmen... Merk ook dat naar ...
Wat neem je tegen de misselijkheid?

3 maanden geleden

Hoi! Ik eigenlijk in mijn vorige zwangerschap top geslapen en dat altijd volgehouden maar ik heb me nu toch last van slapeloosheid !!! Ik kom niet in slaap en blijf ook niet in slaap. Is dit erkenbaar?

3 maanden geleden

Reactie op steffie93s

Wat neem je tegen de misselijkheid?
Ik kreeg meteen navalit maar primperan zou blijkbaar ook goed zijn! Eens navragen bij je HA of gynaecoloog of je iets kan krijgen? Is sowieso op VS

3 maanden geleden

Reactie op Nina2624

Hoi! Ik eigenlijk in mijn vorige zwangerschap top geslapen en dat altijd vo ...
Hier ook. Ik heb quittiapine 25mg gekregen. Dat werkt super fijn

3 maanden geleden

Ik ben 4 weken en 6 dagen zwanger. Sinds deze ochtend lichte steken vlak onder mijn borst... moet ik me zorgen maken.. eigenlijk doe ik dat al..

3 maanden geleden

Reactie op TREUU

Ik ben 4 weken en 6 dagen zwanger. Sinds deze ochtend lichte steken vlak on ...
Het is weer een beetje afgenomen, misschien maak ik me zorgen om niks..?

3 maanden geleden

De eerste bloedneus ook gehad nu😅😂

3 maanden geleden

Ik ben nu 5 weken zwanger en ik voel me vreselijk, ik kan niks door extreme vermoeidheid, misselijkheid en nog wat andere kleine kwaaltjes erbij, maar die 2 doen ne echt de das om helaas. Morgen toch even de verloskundige bellen of die er wat tegen heeft.

3 maanden geleden

Reactie op bossmom

Hier ook. Ik heb quittiapine 25mg gekregen. Dat werkt super fijn
Ik wist dus helemaal niet dat dat een ding was. Ik kijk het nog wel even aan maar bedankt voot de tip! Als het zo door zet ga ik er zeker naar vragen

3 maanden geleden

Ik ben pas 3 weken en 3 dagen zwanger. Nog geen vreemde klachten maar lijkt me daar ook nog erg vroeg voor Ben benieuwd wanneer ik dus klachten ga ervaren

3 maanden geleden

5w4d en vandaag voor het eerst een beetje misselijk🥲

3 maanden geleden

Hier een intense vermoeidheid, iets wat ik totaal niet herken van mijn vorige zwangerschap. Vanmiddag zelf geslapen terwijl mijn dochter haar dutje deed (dit deed ik zelfs tijdens de maanden na haar geboorte niet)

3 maanden geleden

Ik heb echt op zere tepels na, totaal geen klachten… is dit normaal?

3 maanden geleden

Ik ben opeens niet meer misselijk. Meer mensen die dit hebben? Ben nu 5 weken

3 maanden geleden

Reactie op babywens_

Ik ben opeens niet meer misselijk. Meer mensen die dit hebben? Ben nu 5 wek ...
Het wisselt bij mij per dag.

3 maanden geleden

Ik heb echt op zere tepels na, totaal geen klachten… is dit normaal?
Ik had dit bij mijn eerste kindje ook niet

3 maanden geleden

Reactie op babywens_

Ik ben opeens niet meer misselijk. Meer mensen die dit hebben? Ben nu 5 wek ...
Toevallig vandaag minder misselijk dan normaal. 6 weken.. maak me er lichtelijk zorgen over maar het kan er zeker bijhoren

3 maanden geleden

Reactie op Judith-Nl

Hier een intense vermoeidheid, iets wat ik totaal niet herken van mijn vori ...
Ik heb dit ook. Ik herken dit ook niet van mijn zoontje inderdaad. Ik doe ook dutjes als het lukt maar mijn peuter slaapt niet meer tussen de middag

3 maanden geleden

Reactie op sunny13

Toevallig vandaag minder misselijk dan normaal. 6 weken.. maak me er lichte ...
Heb nog wel erg gevoelige borsten, maagzuur en moe