1171 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op abjee

Ik ben nu 5 weken zwanger en ik voel me vreselijk, ik kan niks door extreme ...
Ah sterkte. Ik ben wat misselijk en wel heel erg moe. Hopelijk knap je snel op!

3 maanden geleden

Reactie op babywens_

Heb nog wel erg gevoelige borsten, maagzuur en moe
Ja hier ook zere borsten, moe, hormonaal😂

3 maanden geleden

Reactie op sunny13

Ja hier ook zere borsten, moe, hormonaal😂
Oh ja die hormonaal was ik nog vergeten🙈 het is niet normaal

3 maanden geleden

5+1, opgeblazen gevoel en gevoelige tepels voor de rest (nog) nergens last van

3 maanden geleden

Reactie op CheyennneeP

Ik had dit bij mijn eerste kindje ook niet
Dit is ook mijn eerste! Pfff zo spannend! Nog een weekje en dan de eerste echo!

3 maanden geleden

Heeeel veeel lage rug/heup/bil pijn. En zere borsten. Toch voelt die rugpijn als ...niet chill en maakt me onzeker. MK was ook veel lage rugpijn maar ook buikpijn en uiteraard bloedverlies...dus gevalletje mezelf weer gek aan t maken... Deze eerste weken, ik vind er niks aan.

3 maanden geleden

Hoi ik heb best wel last van zeurende buil pijn gevoelige borsten heel moe snel uitgeput dit is mn eerste en voel me heel gespannen veel na denken ook veel droge mond en buik pijntjes dat komt en gaat ik heb vandaag iets te veel gedaan en ben helemaal kapot ik las later pas dat je niet mag tillen dus dat was niet slim nu probeer ik mn rust te pakken heeft iemand ervaring met deze kwaaltjes is het normaal of moet ik me zorgen maken?

3 maanden geleden

Reactie op Rojeba2022

Heeeel veeel lage rug/heup/bil pijn. En zere borsten. Toch voelt die rugpij ...
Heel herkenbaar, hier hetzelfde. Dit is mijn eerste, maar valt me tot nu toe best zwaar, sterkte!

3 maanden geleden

Reactie op cynthiaaa2025

Hoi ik heb best wel last van zeurende buil pijn gevoelige borsten heel moe ...
Zo vroeg in de zwangerschap mag je nog gewoon tillen volgens mij? Waar heb je dat gelezen?

3 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Zo vroeg in de zwangerschap mag je nog gewoon tillen volgens mij? Waar heb ...
Over al op google

3 maanden geleden

Reactie op cynthiaaa2025

Over al op google
Dat is niet waar hoor… je mag gewoon tillen

3 maanden geleden

Reactie op Nina2624

Dat is niet waar hoor… je mag gewoon tillen
Dit heb ik gelezen

3 maanden geleden

Reactie op cynthiaaa2025

Dit heb ik gelezen
Tja oké heb het net ook opgezocht en dat staat er idd zo wat overal. Maar vraag me dan af wat alle mama’s met peuters boven de 10kg dan doen?😵‍💫 ik heb er eentje van 13,5 kg dus ik kan niet echt anders dan hem dagelijks verschillende keren tillen helaas.

3 maanden geleden

Reactie op cynthiaaa2025

Hoi ik heb best wel last van zeurende buil pijn gevoelige borsten heel moe ...
Zou wel heel erg zijn als je nu al niks meer zou mogen tillen. Vanaf 20 weken moet je gaan opletten en mag je niks zwaars meer optillen maar nu mag dat nog gewoon. Ik heb al 2 kids, eentje van 3,5 die kan alles al zelfstandig maar m'n dochtertje van 9,5 maand zal ik ook helaas nog veel moeten optillen tijdens de zwangerschap🙈

3 maanden geleden

Reactie op cynthiaaa2025

Dit heb ik gelezen
Ja maar als je even doorleest is het eigenlijk alleen maar om je rug te beschermen omdat je lichaam her al wat zwaarder krijgt. Er staat ook bij dat het zeker niet een excuus is om 9 maanden niks te doen. Ik moet toch ook mijn kleine tillen, boodschappen doen etc.

3 maanden geleden

Reactie op Toetie23

Zou wel heel erg zijn als je nu al niks meer zou mogen tillen. Vanaf 20 wek ...
Ik heb een dochter van 16 maanden die nog niet loopt, ik zal haar inderdaad toch moeten tillen. En ik kan je verzekeren dat ze zwaarder is dan 10 kilo!😅

3 maanden geleden

Reactie op cynthiaaa2025

Dit heb ik gelezen
Ik begrijp het wel hoor, er worden een hoop dingen verteld die je wel echt niet zou mogen doen in de zwangerschap maar zou vooral met je verloskundige overleggen. Die kunnen tussen de richtlijnen het eea wat nuanceren! Fijne zwangerschap

3 maanden geleden

Toch een beetje zenuwachtig... wij ervaren minder symptomen dan met onze eerste zwangerschap en zijn toch bang voor de eerste echo

3 maanden geleden

Ik ben echt veel meer opgeblazen. Zelfs 's ochtends al voordat ik iets gegeten heb. Heb ook het idee dat iedereen wat kan zien 😅 maar dat zal wel niet. Ik merkte gister met sporten ook dat ik sneller buiten adem was. En had wat onrustige benen, maar dat is gelukkig sinds het sporten weg.

3 maanden geleden

Reactie op TREUU

Het is weer een beetje afgenomen, misschien maak ik me zorgen om niks..?
Stom is dat he, dat je elke klacht 100x onder de loep neemt.. Ik had gister ook wat druk onder mn borst, maar denk zelf dat het komt door hogere ademhaling. Mijn tip: andere bh (of helemaal uit) en bewust ademhalen via je buik 🤷🏼‍♀️