1171 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op B1998

Goedemorgen! Vandaag 5+1, naast vermoeidheid heb nog nergens last van.. Vin ...
Ja ik. Vooral smorgens voel ik niks. Ik heb alleen reuze honger en een beetje moe. Aan de andere symptomen die ik vd week wel voelde ben ik denk ik nu gewend geraakt. Ik vind het ook gekkig

3 maanden geleden

Zijn jullie de ene dag ook misselijk en de andere niet of amper ?

3 maanden geleden

Oh ik moet zo vaak plassen joh! Man, lijk wel leeg te lopen ;)

3 maanden geleden

Reactie op Thirsa88

Oh ik moet zo vaak plassen joh! Man, lijk wel leeg te lopen ;)
Hier hetzelfde jeetje

3 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Zijn jullie de ene dag ook misselijk en de andere niet of amper ?
Ja, gisteren was goed raak. Vandaag tot nu toe niets aan t handje. Lastig he ?! Doe je iets tegen de misselijkheid?

3 maanden geleden

Reactie op Thirsa88

Oh ik moet zo vaak plassen joh! Man, lijk wel leeg te lopen ;)
Same 🤣

3 maanden geleden

Reactie op AJ1990

Same 🤣
Dacht eerst dat dat vele plassen door het weer kwam.. maar uh.. toch niet ;)

3 maanden geleden

Reactie op Thirsa88

Dacht eerst dat dat vele plassen door het weer kwam.. maar uh.. toch niet ; ...
Haha nu is het helemaal extra !🤣 En meer drinken door het warme weer naar daardoor ook nóg meer plassen 🤣🤣

3 maanden geleden

Ja ik. Vooral smorgens voel ik niks. Ik heb alleen reuze honger en een beet ...
Ja gek he! Ik ga er maar van uit dat de symptomen later nog komen. Lees ook dat ze vaak heftiger worden vanaf week 6. Dat hongerige had ik afgelopen dinsdag. Ik moest eten anders werd ik misselijk😅

3 maanden geleden

Reactie op AJ1990

Ja, gisteren was goed raak. Vandaag tot nu toe niets aan t handje. Lastig ...
Ik word misselijk / maagzuur als ik ofwel een lege maag heb ofwel te zwaar heb gegeten. Dus ik eet dan iets lichts! En jij? Afgelopen dagen veel maagzuur tem gisterenmiddag/avond. Vandaag nog niks maar voel wel veel spanning op m’n buik sinds vannacht!

3 maanden geleden

Ooh dat maagzuur is zooooo kl*te he ?! Ik ben laatst 2 dagen uit gaan eten en ik dacht dat het daar van was. Maar 3 dagen later positieve test (geheeeeeel ongepland) Dus het maagzuur was niet van het uit eten 🤣🤣 Mijn vriend zei net dat hem opviel dat ik misselijk ben als ik me inspan, we zijn net even naar de winkel geweest, en eigenlijk net na het eten. Niet extreem gelukkig maar gewoon "niet lekker", Het neemt ook wel af als ik dan weer even zit 🤷🏻 Ik voel me zo "aanstellerig" met die kwaaltjes 😅 ik wil niet misselijk en moe zijn maar ik moet me er denk ik toch aan toe gaan geven.

3 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Ik word misselijk / maagzuur als ik ofwel een lege maag heb ofwel te zwaar ...
Ik doe er verder eigenlijk niets aan trouwens. Kunt er denk ik weinig aan doen.

3 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Ik word misselijk / maagzuur als ik ofwel een lege maag heb ofwel te zwaar ...
Spanning beetje afgenomen ?

3 maanden geleden

Hoi iedereen, ik vind het nog heel steeds onwerkelijk, maar wij hebben deze week na 28 maanden eindelijk weer een positieve zwangerschapstest! 2,5 jaar geleden heb ik een miskraam gehad en sindsdien lukte het niet meer om zwanger te worden, ondanks dat er medisch gezien niets aan de hand lijkt te zijn. Begin deze maand zijn we begonnen met het IUI traject en dit lijkt dus de eerste keer te zijn gelukt! 🌈 Ik probeer alleen de positieve gedachten toe te laten, alleen merk dat ik snel angstig ben wanneer ik steken in mijn buik voel of een zeurderig gevoel in mijn onderrug krijg (wat je doet denken aan een menstruatie). Hebben jullie deze "klachten" misschien ook? (Ik ben nu 4.1 / 4.2 zwanger)

3 maanden geleden

Reactie op SR1994

Hoi iedereen, ik vind het nog heel steeds onwerkelijk, maar wij hebben deze ...
Wat geweldig! Gefeliciteerd! ❤️ Ik ben ongeveer 4+3 en heb ook af en toe steekjes, vooral links. Probeer je niet te druk te maken en er op te vertrouwen dat het goed gaat ❤️

3 maanden geleden

Hoii ik ben er vanochtend achtergekomen dat ik zwanger ben maar wat een verassing en helemaal niet verwacht maar wel gewenst. Ik heb last van buikkrampjes en wat opgeblazen en heel awkward , ik laat meer boeren

3 maanden geleden

Na 1,5 jaar proberen voor een tweede kindje en een miskraam in januari vanmorgen een positieve test in handen. Heel onwerkelijk, angstig, blij en heel dankbaar 🙏

3 maanden geleden

Hoi! Wellicht een stomme vraag, maar ik zie bij sommige berichten “4+ gevolgd door een getal. Zou iemand me kunnen vertellen wat hiermee wordt bedoeld? Vanochtend heb ik m’n eerste positieve test en vind het nog steeds onwerkelijk🥹

3 maanden geleden

Reactie op Assepoester89

Hoi! Wellicht een stomme vraag, maar ik zie bij sommige berichten “4+ gevol ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap! 🌸 4 weken + 3 dagen ben ik vandaag Dus de 4 is weken en 3 dus dagen

3 maanden geleden

Reactie op luna05

Hoii ik ben er vanochtend achtergekomen dat ik zwanger ben maar wat een ver ...
Hetzelfde hier was even bang dat het weer mis zou gaan maar jij ook buikkrampjes. Ik heb ook last van winderigheid jij ook?