1171 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op SR1994

Hoi iedereen, ik vind het nog heel steeds onwerkelijk, maar wij hebben deze ...
Ik heb dat ook. Lees dan vooral hier en zie dat meerdere dames dit ervaren geeft enigzins rust 🙏 wij hebben 8 feb dit jaar miskraam gehad dus ik snap je gevoel. Waren ook al meer dan een jaar bezig..maar blij voor je 😁 met je positieve test gefeliciteerd

3 maanden geleden

Reactie op Crossheart

Hetzelfde hier was even bang dat het weer mis zou gaan maar jij ook buikkra ...
Ja wel iets, maar ik heb wel meer gehoord dat vrouwen kramp hebben. Het is niet zo heftig als menstruatiekramp, het is meer een zeurderig gevoel in mijn onderbuik.

3 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Heb sinds vandaag redelijk veel pijn in m’n onderbuik, eigenlijk ter hoogte ...
Daar heb ik ook last van gecombineerd met winderigheid….als ik lig op mijn linkerzij wordt het minder. Heb vandaag ook per ongeluk jus de orange over datum uit een pakje gedronken was al meteen in paniek maar na wat uitzoeken zou dat geen kwaad kunnen maar wellicht daar toch buikpijn van of combinatie van.

3 maanden geleden

Meeeeega buikpijn steeds na het eten. Meerdere die dit hebben??

3 maanden geleden

Zere borsten en tepels, winderig, opgeblazen en vol gevoel en veel boeren. Oh ja en buikkrampen 🙈

3 maanden geleden

Inmiddels super misselijk ook

3 maanden geleden

Zijn jullie ook zooooo moe? Ik vind het echt best wel zwaar al momenteel & dan ook met niemand kunnen delen nog.

3 maanden geleden

Ik was 2 dagen terug heeel erg misselijk maar nu gelukkig niet meer. Verder pijjjjjnlijke tepels als mijn zoontje borstvoeding drinkt 😭 auuuu. En opgezwollen buik nu al volgens mij..

3 maanden geleden

Reactie op Michellenl

Ik was 2 dagen terug heeel erg misselijk maar nu gelukkig niet meer. Verder ...
Jaaa die tepels. Ik heb ook een dochter van 11 maanden die nog borstvoeding krijgt. Tis even doorbijten haha

3 maanden geleden

Pijnlijke tepels, duizelig, hele dag trek, heel erg moe, veel plassen, krampjes, opgezette borsten en buik, blauwe aders overal en nergens, constant dorst

3 maanden geleden

Pijnlijke tepels, duizelig, hele dag trek, heel erg moe, veel plassen, kram ...
Oh hier ook zooooveel honger. Niet normaal

3 maanden geleden

Oh hier ook zooooveel honger. Niet normaal
Hahaha erg he😅😅 en ook nog eens trek in alles wat verboden is.

3 maanden geleden

Reactie op Mm222

Zijn jullie ook zooooo moe? Ik vind het echt best wel zwaar al momenteel &a ...
Ja enorm! En wij zitten ook nog midden in een verhuizing 🤭 echt slopend

3 maanden geleden

Veel spanning op mijn buik en ter hoogte van het schaambeen. Trekkingskes en pijntjes in mijn bovenbenen bij mijn liezen ongeveer. Ik lijk vanavond wel al 16 weken zwanger, zoveel staat mijn buik naar voor; geen wonder dat er spanning op staat en dat t pijn doet!

3 maanden geleden

Reactie op Rojeba2022

Jaaa die tepels. Ik heb ook een dochter van 11 maanden die nog borstvoeding ...
Zooo Ja echt he, echt even doorbijten de eerste paar seconden 😭 dacht weer tepelzalf maar volgens mij is het echt hormonaal....

3 maanden geleden

Reactie op Rojeba2022

Jaaa die tepels. Ik heb ook een dochter van 11 maanden die nog borstvoeding ...
Vreselijk! Ik heb ook eentje van 13 maanden die nog drinkt en vanavond bleef hij maar drinken, dacht dat me tepel er af zou vallen 😭😂

3 maanden geleden

Reactie op Mm222

Zijn jullie ook zooooo moe? Ik vind het echt best wel zwaar al momenteel &a ...
Jaa ik ben echt absurt moe. Doe zelfs een middag dutje met me kleintje van 13maanden. Maar vertel dit natuurlijk niet anders weet iedereen het gelijk,ben normaal niet iemand die overdag slaapt.

3 maanden geleden

Ik ben last van een gespannen onderbuik met zo nu en dan steekjes… en ook last van een opgezette buik en winderigheid…

3 maanden geleden

Af en toe wat krampjes in mijn onderbuik, maar verder (nog) nergens last van!

3 maanden geleden

Wie heeft er nog meer hongerhongerhonger? Ik heb zin in werkelijk alles de hele tijd. Ben nu 4+5