1171 Reacties

3 maanden geleden

Wie heeft er nog meer hongerhongerhonger? Ik heb zin in werkelijk alles de ...
Hier! Niet normaal

3 maanden geleden

Hier ook gevoelige borsten, opgeblazen gevoel in de middag en avond. In de avond dan ook winderig haha. Eigenlijk bijna geen trek in eten, moet echt mijzelf ertoe zetten. Gelukkig nog niet misselijk, alleen wat draaierig in het begin van de avond. Ik zie ook dat ik afval op de weegschaal, waar ik mij wat zorgen over maak, omdat ik al vrij licht ben. Dus ik ga dat even navragen. Verder veel kleine steken in mijn buik op verschillende momenten op de dag en uiteraard erg vermoeiend. Hoewel het lijstje zo niet echt leuk lijkt, ben ik heel blij met de zwangerschap. Wij zitten nu op 4 weken en 5 dagen volgens de app. Ik hoop dat hij/zij gezond is/wordt.

3 maanden geleden

Wie heeft er nog meer hongerhongerhonger? Ik heb zin in werkelijk alles de ...
Ik vreet alles wat voor mij ligt. Ongelooflijk

3 maanden geleden

Wie heeft er nog meer hongerhongerhonger? Ik heb zin in werkelijk alles de ...
Hier net het omgekeerde... Ik moet me echt forceren om iets te eten. Terwijl ik voor de zwangerschap bij wijze van spreken continu aan het eten was of toch zonder honger perfect iets kon eten...

3 maanden geleden

Ik heb momenten dat ik veel honger heb. Maar ik kan heel weinig eten ivm een gastric sleeve dus dat is best lastig. Soms met vlagen misselijk. Erg moe en voel me een beetje grieperig. En mijn emoties gaan alle kanten op haha.

3 maanden geleden

Ik heb sinds gister een positieve test maar ook sinds gisteren heel erg krampen in mijn buik. En mijn borsten zijn een stuk gevoeliger.

3 maanden geleden

Hier! Niet normaal
Zo ik ook, niet normaal! En na het eten misselijk ;)

3 maanden geleden

Ik ben moooeee, maar tegelijkertijd slaap ik slecht... Moet steeds plassen en ben daarna klaarwakker 馃槚

3 maanden geleden

Ik ook telkens trek in van alles! En vooral heel moe met name in de middaguren. 鈥榮 avonds niet goed in slaap kunnen komen. Werd vanmorgen om 5uur wakker , moest plassen en krampen in onderbuik. Wel gespannen borsten/ gevoelige tepels. Verder geen misselijkheid. (Nu 4 +6)

3 maanden geleden

Ik heb een soja saus craving馃槀 gister een beetje van gedronken en het was nog lekker ook!

3 maanden geleden

Ik was op 10dpo ineens de hele dag misselijk, toen gister weer nergens last van en vandaag weer wel. Had een kotszakje in de auto naast me omdat ik dacht dat ik elk moment kon overgeven. Verder heb ik echt totaaaal geen zin in eten. Daarnaast wel de hele tijd gevoel onderin mn buik. T doet niet echt pijn maar denk krampen en een beetje gerommel ofzo. Geen idee hoe ik het moet omschrijven haha.

3 maanden geleden

Oh wat grappig dit allemaal, ik slaap smiddags ook heerlijk vanmiddag ook weer gedaan uurtje maar inderdaad kom slecht in slaap en kan dan vooral me draai niet vinden lig eigenlijk altijd op me zij en Ja dat ligt ineens niet lekker heel gek!! En eten doe ik kleine beetjes, En ook last van me borsten, maar echt maakt me niet uit want ik ben zo blij!! 馃グ馃┓馃挋

3 maanden geleden

Iemand die naast een opgeblazen gevoel en lichte krampjes last heeft van een borrelende buik?馃槄 Ik heb dit nu al een paar dagen

3 maanden geleden

Reactie op JHH94

Iemand die naast een opgeblazen gevoel en lichte krampjes last heeft van ee ...
Jaa ik ook! Maar merk ook dat mn stoelgang ineens anders is sinds 2/3 dagen!

3 maanden geleden

Voel me nu al 3 dagen niet misselijk meer. Wel gevoelige borsten en buik.

3 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Voel me nu al 3 dagen niet misselijk meer. Wel gevoelige borsten en buik.
Bizar hoe dat misselijk zijn plots weg kan gaan?

3 maanden geleden

Reactie op kiki1996m

Jaa ik ook! Maar merk ook dat mn stoelgang ineens anders is sinds 2/3 dagen ...
Ohja, dat ook inderdaad!

3 maanden geleden

Reactie op JHH94

Iemand die naast een opgeblazen gevoel en lichte krampjes last heeft van ee ...
Ja, ik! En door de krampjes af en toe wat last van m鈥檔 onderrug. Vind het zo bijzonder; dit had ik totaal niet bij m鈥檔 eerste zwangerschap 馃┓

3 maanden geleden

Reactie op 1995vantje

Hier net het omgekeerde... Ik moet me echt forceren om iets te eten. Terwij ...
Hier ook echt een soort anti-honger 馃槀

3 maanden geleden

Enige klacht die ik tot nu toe heb, is s nachts steeds slapende handen. Schijnt met vochtophoping te maken te kunnen hebben. Carpaal tunnel syndroom. Zie het op internet vooral richting eind zwangerschap, maar heeft iemand van jullie er ook al zo vroeg last van? Verder merk ik echt 0,0, behalve heel soms wat last van m'n rug want ik ook wel eens had tijdens menstruatie. Doordat ik zo weinig merk verder, vind ik de zwangerschap nog zo onwerkelijk 馃槄