1171 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op kleinejk

Enige klacht die ik tot nu toe heb, is s nachts steeds slapende handen. Sch ...
Ik ben in totaal voor de 5e keer zwanger waarvan 2 (hopelijk 3) goede zwangerschappen. De slechte zwangerschappen voelde ik me ook slecht. En de goede zwangerschappen juist goed. Ik heb ook echt nergens last van en toch beangstigt me dit best wel.

3 maanden geleden

Mijn tepels doen zeer en ik ben continu zoooo moe :( ook echt geen honger en continu maagzuur. Ow en al een week aan de dunne incl krampen

3 maanden geleden

Reactie op Paula29

Hier ook echt een soort anti-honger 😂
Blij dat ik niet de enige ben! Lees hier van iedereen last van continu eten 🙈 en hier het omgekeerde. Voor de zwangerschap was ik nog maar wakker en ik had echt al honger en nu duurt het bijna tot de middag tot ik iets eet 😅

3 maanden geleden

In plaats van ochtend misselijkheid, heb ik het in de avond! En overdag wel regelmatig kokhalsneigingen zodra ik iets ruik. Verder enorme stemmingswisselingen. Totaal anders dan mijn vorige zwangerschap!

3 maanden geleden

Hele zere borsten en hele grote tepels ineens haha. Kramp onderin m’n buik, af en toe links of rechts (?). Heel veel honger. Hele dikke buik. Aankomen. Nog niet misselijk/overgeven. Meer afscheiding.

3 maanden geleden

Reactie op 2ndmiracle

Ik heb momenten dat ik veel honger heb. Maar ik kan heel weinig eten ivm ee ...
Ik heb dit ook. Gbp gehad. Ik ben ook erg moe en daarbij duizelig.

3 maanden geleden

Reactie op kleinejk

Enige klacht die ik tot nu toe heb, is s nachts steeds slapende handen. Sch ...
Ik had dit ook al redelijk vroeg in mijn vorige zwangerschap!

3 maanden geleden

Reactie op B1998

Goedemorgen! Vandaag 5+1, naast vermoeidheid heb nog nergens last van.. Vin ...
Hier ook! Voel buiten vermoeidheid en gevoelige borsten ook eigenlijk niks.. ben 4w4d

3 maanden geleden

Reactie op yamina25

Hier ook! Voel buiten vermoeidheid en gevoelige borsten ook eigenlijk niks. ...
Hier gisteren de hele dag zo goed als niks buiten gevoelige borsten. Naar de avond toe werd ik beetje mottig en sinds vanmorgen terug beetje spanning op m’n buik. En mijn rechterborst is overdreven gevoelig!

3 maanden geleden

Goedemorgen Ik ben nu 5+3 weken en ik moet echt overgeven en ik ben de hele dag misselijk en ik moet veel plassen en een beetje kramp in mn buik

3 maanden geleden

Goedemorgen dames! Weet zelf niet precies wanneer mijn ovulatie was. Maar denk dat ik nu ongeveer 4+5 weken zwanger ben. Op dit moment voel ik allleen klein beetje gevoelige borsten en wat menstruatieachtige krampjes in mijn onderbuik. Voel me ook heel zenuwachtig en spannend over. want is alweer mijn 3e zwangerschap. Ik hoop zo dat ik deze vol mag dragen van een gezond kindje. Had al 1 miskraam en 1 bbz gehad. 16 juli eerste echo in het ziekenhuis.

3 maanden geleden

Goedemorgen, gelukkig lees ik hier dat niet iedereen al extreme zwangerschapssymptonen heeft. Ondanks dit mijn tweede zwangerschap is maak het mij onzeker dat ik nog weinig merk. Beetje gerommel in mijn buik maar dat is het dan ook wel.. (Ik ben nu 4+5) Bij mijn vorige zwangerschap was ik extreem moe en tot 16 weken meerdere keren per dag aan het spugen, dus misschien moet ik gewoon nog even genieten van het feit dat ik tot nu toe zo weinig kwaaltjes heb.. 🤷🏼‍♀️

3 maanden geleden

Hier 4 weken. Zere tepels voornamelijk en krampen in buik; ene keer links andere keer rechts. Ook dat ik heel veel zin in iets heb, en dan heb ik het voor me staan (eten) en dan heb ik ineens geen trek meer. Ook moe & hoofdpijn

3 maanden geleden

Pff ik heb echt nergens last van behalve bloedverlies roze wat ik ook had bij mijn zoon en dochter door de innesteling, maakt me echt super onzeker. Zelfs niet echt last van mijn borsten. Bij mijn zoontje kwam ik er pas na 8 weken achter doordat ik echt nergens last van had en bij mijn dochter was ik misselijk vanaf week 4 dus ook super verschillend

3 maanden geleden

Ik ben vandaag vooral woedend en op oorlogspad. Net compleet uit mijn plaat gegaan, omdat ik iemand vriendelijk vroeg om 1 meter naar voren te rijden zodat ik mijn oprit af kon en diegene zei: "nee, we zijn nog 10 min bezig". Pardon?! Je staat voor mijn oprit en ik moet naar een afspraak. Echt ik ging helemaal uit mijn plaat en geloof me: ik ben echt de meest vredelievende persoon op aarde, heb een hekel aan mensen die schelden. Maar ik stond als een viswijf tekeer te gaan 😅 Die gast heeft zijn bedrijfswagen niet verplaatst en ik was 10 min te laat voor mijn afspraak. Voelde me zo'n onrecht aan gedaan! Maar zou normaal nooit zo uit mijn slof schieten 🥹 Echt hormonen, kon het niet tegenhouden. Wilde dit helemaal niet meegeven aan de baby in mijn buik - 4 weken oud 😁 - maar ik kon niet stoppen met tieren. Herken ken wel van mijn vorige zwangerschap, toen 1x een woede uitbarsting gehad onderweg naar de 13 weken echo tegen mijn man 🥴 Zei de VK: oh de baby is lekker beweeglijk. Die stond nog te stuiteren van mijn adrenaline denk ik 🤓

3 maanden geleden

Reactie op Charissah

Goedemorgen, gelukkig lees ik hier dat niet iedereen al extreme zwangerscha ...
Ik ben ook onzeker hoor. Morgen 5 weken, ik voel ook weinig. Af en toe een krampjes hier en een krampjes daar. Stelt niet veel voor. Heel moe sinds vandaag, vanmiddag een veegje roze. Dus ik zit ook maar de dagen af te tellen tot de echo. Stomme periode is dit... die weken van positieve test tot aan de eerste echo

3 maanden geleden

Reactie op LemonTree

Ik ben vandaag vooral woedend en op oorlogspad. Net compleet uit mijn plaat ...
Ohh ik herken dit zo erg, wel vooral naar mijn vriend toe. Ik irriteer me aan alles en zit snel in de hoogste boom en kan me dan niet inhouden ( met stemverhef olie op het vuur gooien ). Heb normaal ook veel last van PMS/PMDD, jij ook?

3 maanden geleden

Ohh ik herken dit zo erg, wel vooral naar mijn vriend toe. Ik irriteer me a ...
Wat vervelend he!! Nee heb ik gelukkig geen last van, dus ik herken dit totaaaaal niet 🥴😁

3 maanden geleden

Reactie op LemonTree

Wat vervelend he!! Nee heb ik gelukkig geen last van, dus ik herken dit tot ...
Ja heel vervelend. Nou wees maar blij dat je die andere klachten niet hebt ;). De emotie achtbaan schijnt na 3 maanden rustiger te worden..

3 maanden geleden

Hier vooral heel misselijk, overgeven en ontzettend moe