1171 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Mathildas

Hier vooral heel misselijk, overgeven en ontzettend moe
O ja en darmkrampen maar heb ook colitis

3 maanden geleden

Geen grote symptomen maar ik droom echt sinds 3 dagen onwijs realistisch en gek, haha. Nog meer last van? Ben 4w2d

3 maanden geleden

Reactie op Fleeeuurr

Geen grote symptomen maar ik droom echt sinds 3 dagen onwijs realistisch en ...
Khad dat mijn vorige zwangerschap ook, was 1 van mijn eerste symptomen

3 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Khad dat mijn vorige zwangerschap ook, was 1 van mijn eerste symptomen
Haha ik wist niet dat dit erbij hoorde. Ik heb al 4 dagen “buikpijn” en vanmorgen lichte roze met plassen, ik hoop zo dat dit goed gaat

3 maanden geleden

Onrustig slapen, weinig eetlust en ik had een paar dagen pijn onder mijn oksels. Las dat dit de melkklieren kunnen zijn 🙈

3 maanden geleden

Reactie op Fleeeuurr

Geen grote symptomen maar ik droom echt sinds 3 dagen onwijs realistisch en ...
Ja ik heb dit ook! Echt de meest vage dingen. Vannacht weer een soort ghostbuster verhaal op een locatie met een rare glijbaan, makes no sense????

3 maanden geleden

Reactie op LemonTree

Ik ben vandaag vooral woedend en op oorlogspad. Net compleet uit mijn plaat ...
Hahaha heeeeerlijk!!

3 maanden geleden

Ik ben morgen 4 weken zwanger en ik heb alleen last van gevoelige borsten/tepels en dat ik weeïg/misselijk ben als ik honger heb

3 maanden geleden

Vandaag 5+3 en tis de eerste dag dat ik me zo mottig voel. Soort van maagzuur/misselijkheid, honger en om het maagzuur tegen te gaan maar het smaakt niet. Super snelle hartslag en hoofdpijn. En ben zo slecht gezind en gelijk boos en geïrriteerd op iedereen rond mij. Liefst sluit ik me de hele dag op op de slaapkamer in alle stilte, geen leuk gevoel dus.

3 maanden geleden

Ik ben alleen ontzettend moeen ontzettend last van mijn onderrug en soms wat buikkrampen

3 maanden geleden

Ik verwacht dat ik op 5+3 zit nu. Voordat ik erachter kwam waren de hormonen al merkbaar in mijn gedrag. Nu weet ik niet of het komt doordat dit mijn tweede zwangerschap is, dat ik dan sneller wat voel. Het lijkt of er de hele tijd iets beweegt in mijn buik. Ook niet echt zoals winderigheid. Voorbereiding van alles? Waarschijnlijk ook straks veel sneller een groeiende buik. Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat. Nog wachten tot 25 juli voor de eerste echo. Voelt lang omdat ik graag wil weten of het op z’n plek zit.. Verder af en toe wat misselijk en vooral erg vermoeid. Ook last van sterkte geuren en ineens vind ik kraanwater ontzettend lekker.

3 maanden geleden

Even een vraagje. Ik slik de multi zwanger van de kruidvat waar foliumzuur in zit. Nu zegt de een dat ik ook nog los foliumzuur moet slikken en de ander zegt van niet. Wie heeft het verlossende antwoord voor mij?

3 maanden geleden

Reactie op Yilllll

Even een vraagje. Ik slik de multi zwanger van de kruidvat waar foliumzuur ...
Hoii nee je mag niet te veel foliumzuur nemen alleen de dagelijkse hoeveelheid en dat is hoeveelheid die in het potje zit

3 maanden geleden

Reactie op luna05

Hoii nee je mag niet te veel foliumzuur nemen alleen de dagelijkse hoeveelh ...
Dank je!

3 maanden geleden

Reactie op Yilllll

Even een vraagje. Ik slik de multi zwanger van de kruidvat waar foliumzuur ...
Je moet er wel extra visolie bijnemen zei mijn verloskundige

3 maanden geleden

Reactie op luna05

Je moet er wel extra visolie bijnemen zei mijn verloskundige
Oh, dat is tegen mij niet gezegd. Daar ging ik in mijn vorige zwangerschap ook echt van over m'n nek, toen zat dat bij die multi.

3 maanden geleden

Reactie op Yilllll

Dank je!
Er is een 3 in 1 pil van Davitamon. Met visolie, D3 en Foliumzuur 👍

3 maanden geleden

Reactie op FemkeMeB

Er is een 3 in 1 pil van Davitamon. Met visolie, D3 en Foliumzuur 👍
Oh thanks!

3 maanden geleden

Reactie op Yilllll

Even een vraagje. Ik slik de multi zwanger van de kruidvat waar foliumzuur ...
Ik heb het bij alle zwangerschappen beide genomen. Tot 12 weken foliumzuur los en van het begin tot het eind een multi (waar ook foliumzuur inzit) je kan het ook even bij een verloskundige navragen.

3 maanden geleden

Denk dat het hier helaas mis aan het gaan is😭 licht bloedverlies wat menstruatie achtige pijn en testen lopen niet op.