1171 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op 2ndmiracle

Denk dat het hier helaas mis aan het gaan is😭 licht bloedverlies wat menst ...
☹️❤️ denk je dat echt? Moet je blijven testen dan als je 1x positief hebt gehad? Hoeveelste week ben je? Sterkte als het zo is.

3 maanden geleden

☹️❤️ denk je dat echt? Moet je blijven testen dan als je 1x positief hebt g ...
Ja het voelt niet goed. Ik heb getest doordat ik licht bloedverlies had bij afvegen. Misschien is het testen niet zo slim maar het maakt me zo onzeker. Ik zou ongeveer 5 weken en 3 dagen zwanger zijn. De gynaecoloog heeft me gezegd af te wachten en als het echt stolsels zijn moet ik terugbellen. Dank je wel❤️

3 maanden geleden

Ik ga helaas de app verwijderen, ik heb een mk

3 maanden geleden

Misselijk, darmkrampen, enorm zere borsten, roze bloedverlies, pijn in mijn liezen, heftige dromen, windjes en huilen om alles 🙈 Dit met precies 4 weken…😅

3 maanden geleden

Vandaag 5+1 en tot nu toe vooral wat krampjes in mn liezen en linkerzij. En heel veel plassen en honger!!! Ook zijn mn borsten echt enorm aan het groeien, maar dat is niet erg😜 Wel spannend hoor, het is mijn eerste keer dit!

3 maanden geleden

Reactie op Fleeeuurr

Ik ga helaas de app verwijderen, ik heb een mk
Heel veel sterkte als je dit nog leest ❤️

3 maanden geleden

Reactie op 2ndmiracle

Ja het voelt niet goed. Ik heb getest doordat ik licht bloedverlies had bij ...
Je kan tijdens je zwangerschap bloedverlies hebben, ik ga voor je duimen dat het gewoon een adertjes was die geknapt was tijdens de ontwikkelingen in je lichaam en dat t verder goed gaat met je zwangerschap ♥️

3 maanden geleden

Hi allemaal, Ik heb al kwaaltjes en symptomen. Ik heb het gevoel dat mijn buik al groeit en mijn baarmoeder voelt groter. Ook ben ik ontzettend moe en ben ik met regelmaat misselijk. Ik vind het lastig om te bepalen wanneer we het onze omgeving gaan vertellen. Volgens mijn eigen berekening ben ik nu 4+3

3 maanden geleden

Vandaag 4+5 weken zwanger en tot nu toe last van brandende tepels, minder eetlust, misselijkheid en een opgeblazen gevoel.

3 maanden geleden

Hier 4+2 dagen zwanger. Het is de eerste keer. Het voelt nog zo onwerkelijk! Af en toe misselijkheid na het eten, verminderd eetlust lijkt ook wel, wat ik vooral opmerk is dat ik echt een opgeblazen en opgezetten buik heb. Over 15 dagen de echo. Echt wat doen de dagen lang als je daar zo naar uitkijkt! Iemand tips om daar doorheen te komen misschien?

3 maanden geleden

Reactie op SR1994

Hoi iedereen, ik vind het nog heel steeds onwerkelijk, maar wij hebben deze ...
Hoi, ja ik heb ook ongesteldheidskrampen en ben nu ook paar dagen zwanger (3 wk + 5) schijt erbij te horen 😳 ik wens je een fijne zwangerschap 💕

3 maanden geleden

Reactie op moedertweeëntwintig

Hoi, ja ik heb ook ongesteldheidskrampen en ben nu ook paar dagen zwanger ( ...
Wij lopen gelijk...ben nu ook op 3+5 gezet. Alleen last van wat menstruatieachtige krampjes... hoort er indd bij...1 aug de afspraak. Spannend!! 🙈

3 maanden geleden

Reactie op moedertweeëntwintig

Hoi, ja ik heb ook ongesteldheidskrampen en ben nu ook paar dagen zwanger ( ...
Dankjewel! Ik had ook wat buikpijn en wat bloedverlies met afvegen maar gelukkig heeft dat niet doorgezet. Jij ook een fijne zwangerschap 🩵🩷

3 maanden geleden

Reactie op Toetie23

Wij lopen gelijk...ben nu ook op 3+5 gezet. Alleen last van wat menstruatie ...
Ahh spannend ik heb 2 aug de afspraak en ook last van krampen en vermoeidheid 💕🫶🏼

3 maanden geleden

Vandaag totaal geen zere borsten, terwijl ik er afgelopen dagen bij wijze van spreken een pijnstiller voor genomen zou hebben. Ben 5+4 nu. Nog iemand met dit?

3 maanden geleden

Reactie op Luna 🌙

Dankjewel! Ik had ook wat buikpijn en wat bloedverlies met afvegen maar gel ...
Maak je je geen zorgen over het bloedverlies? Ik heb afgelopen zaterdag een heel klein beetje bloedverlies gehad bij afvegen en vandaag opnieuw (echt een heeeeel klein beetje), maar ben zo extreem bang voor opnieuw een miskraam 🥹

3 maanden geleden

Poef bij mij is de vermoeidheid vroeg deze zwangerschap ( 4+2) bij mijn dochter kwam dit pas bij het 2de trimester 😅

3 maanden geleden

Reactie op Judith-Nl

Poef bij mij is de vermoeidheid vroeg deze zwangerschap ( 4+2) bij mijn doc ...
Bij mijn eerste ook meteen enorm vermoeid en nu weer. Bij mijn eerste was dit gelukkig in het tweede trimester weg, dus ik hoop nu weer 😴🤭

3 maanden geleden

Reactie op Cottie

Goedemorgen dames! Weet zelf niet precies wanneer mijn ovulatie was. Maar ...
Herkenbaar.. ik ben vandaag 5 weken zwanger en 2 jaar terug een bbz gehad. Ik heb ook krampen in mijn onderbuik en elk iets wat ik voel ben ik bang dat het weer niet goed zit .. ik heb 11 juli mijn eerste echo

3 maanden geleden

Hoi hoi! Ik ben er 1 juli achter gekomen dat ik in verwachting ben 🥰 super leuk maar ook mega spannend.. heb namelijk al 2 dagen echt mega menstruatieklachten want soms meer uitstraalt naar de linkerkant.. hebben meer mensen dit… ik krijg alweer helemaal de zenuwen hiervan namelijk.. vooral omdat het continue is en niet weg gaat tot nu toe…