1171 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op SR1994

Maak je je geen zorgen over het bloedverlies? Ik heb afgelopen zaterdag een ...
Ik heb dit bij de assistent van de gynaecoloog nagevraagd en die gaf aan dat er verschillende oorzaken kunnen zijn: als het doorzet en klonten worden dan is het een miskraam. Maar je baarmoedermond is beter doorbloed dus bij het minste of geringste kan je roze afscheiding hebben of een klein beetje bloedverlies. Aangezien ik met ieder onderzoek en uitstrijkje bloedverlies heb, verwacht ik dat dat geval is. Overigens is het helemaal weg en heb ik dit maar 2 dagen gehad (roze afscheiding en soms beetje bloedverlies)

3 maanden geleden

Reactie op Luna 🌙

Ik heb dit bij de assistent van de gynaecoloog nagevraagd en die gaf aan da ...
Dat is helemaal waar en wat fijn dat je er op deze manier ook naar kunt kijken en het kunt relativeren 🫶

3 maanden geleden

Ik heb gisteravond een soort opvlieger gehad. Een ‘warmte aanval’. Maar ik ken dit helemaal niet van mijn vorige zwangerschap. Iemand anders die dit ook wel eens heeft gehad?

3 maanden geleden

Reactie op Paula29

Ik heb gisteravond een soort opvlieger gehad. Een ‘warmte aanval’. Maar ik ...
Ja heb ik ook een paar keer gehad deze week! Schijnt wel vaker voor te komen hoor. Ik slaap sinds een paar dagen heel matig, ik word steeds om 4 uur wakker en daarna slaap ik niet meer goed. Hopelijk wordt dat snel beter😅 Verder niet zoveel klachten. Iets meer honger en af en toe lichte krampjes. Wel minder dan begin deze week. Sinds gister een beetje last van m'n onderrug wat uitstraalt naar m'n bil. Maar niet misselijk of pijnlijke borsten. Volgens m'n app ben ik 4+5 vandaag.

3 maanden geleden

Reactie op Fleeeuurr

Geen grote symptomen maar ik droom echt sinds 3 dagen onwijs realistisch en ...
Ik heb dit tijdens de innesteling enorm gehad! ☺️

3 maanden geleden

Hier 5+4/5+5 ongeveer. Maar heb sinds drie dagen pijn in mijn onderrug. Ik kan mij dit van mijn andere zwangerschap niet herinneren maar wel van mijn miskraam.. alleen toen had ik er bloedverlies bij en dit keer niet. Toch kan ik het niet goed loslaten. Iemand anders krampen/pijn in de onderrug? Verder gevoelige borsten en strontjes misselijk 🤢😂

3 maanden geleden

Reactie op sunny13

Hier 5+4/5+5 ongeveer. Maar heb sinds drie dagen pijn in mijn onderrug. Ik ...
Ik heb dat ook, en ook pijn/druk op mijn stuitje…

3 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Ik heb dat ook, en ook pijn/druk op mijn stuitje…
Ben 5+5 vandaag

3 maanden geleden

Ik ben vandaag 4+4 en ik merk vooral gevoelige borsten en een soort drukkend gevoel heel laag onder in m’n buik. En een beetje opgeblazen.

3 maanden geleden

Ik hier 4+2 en heb last van droge ogen, krampjes, snel warm, vannacht hele intense dromen(nachtmerries), me benen voelen raar komt misschien door m’n lage bloeddruk (tussen 100-90/60-50) en ik heb een geschiedenis van lage rug klachten en heb nu dus al het idee dat m’n si gewricht blokkeert waardoor ik snel pijnscheuten krijg 👌🏼😅😂🥲

3 maanden geleden

Ik ben 4+3 weken en ik merk sinds gisteren echt dat m'n borsten gevoelig zijn. Vanochtend de gewone beugel bh ingeruild voor een sport bh zo erg zit het in de weg. Verder al een week een opgeblazen en opgezette buik. Ik merk ook dat ik een iets korter lontje heb haha. Heeft iemand nog tips voor goede zwangerschaps/voedings bh's ? Ik denk dat ik deze ga bestellen, iemand ervaring mee? https://www.noppies.com/nl-nl/positiekleding/noppies-naadloze-voedingsbh-natural-63957-p653.html

3 maanden geleden

Ik ben vandaag 4 weken. Heb al geruime week last van misselijkheid, opgezwollen borsten, blauwe aders zichtbaar op de borst en grotere tepels. Zeurende onderbuik pijn, af en toe en kramp en rugklachten. Eetbuien zijn aanwezig, elk 2 uur wel trek of honger. Elke 2 uur moet ik we naar de toilet. Elke ochtend 5uur wakker en overdag erg vermoeid.

3 maanden geleden

Reactie op sunny13

Hier 5+4/5+5 ongeveer. Maar heb sinds drie dagen pijn in mijn onderrug. Ik ...
Hier ook last van m'n onderrug, een beetje een stijf gevoel. Gevoelige borsten, opgeblazen gevoel en met vlagen zeer vermoeid😴 volgens de app 4+4 vandaag.

3 maanden geleden

Reactie op Melanie128

Ik ben 4+3 weken en ik merk sinds gisteren echt dat m'n borsten gevoelig zi ...
Zelf deze vorige zw en nadien gebruikt. Is dan wel met beugel. https://www.noppies.com/nl-nl/positiekleding/noppies-voorgevormde-voedingsbh-honolulu-black-66720-p090.html

3 maanden geleden

Reactie op Icelandbaby

Zelf deze vorige zw en nadien gebruikt. Is dan wel met beugel. https://www. ...
Daar keek ik ook naar, maar nu liever voor zonder beugel.

3 maanden geleden

Ik heb last van veel acne op mijn gezicht, normaal heb ik wel hormonale acne van op mijn kin. Nu heb ik hier ook last op mijn voorhoofd en wangen. Daarnaast gevoelige borsten, en een enorm opgezette en harde buik, en moe/slaperig. (Ik ben 5+3wkn)

3 maanden geleden

Ik heb vooral een opgezette buik, kan elk uur wel weer m’n ogen dicht doen en afgelopen week ‘honger’ misselijkheid soms. Ik ben 4+6 wkn

3 maanden geleden

Ik weet sinds maandag dat ik zwanger ben. Nu 4 weekjes. En ja de kwaaltjes zijn er al. Lichte krampen in m’n buik, erg moe, warrig, vergeetachtig, en huilbuien. Normaal ben ik de nuchterheid zelve en huil ik zelden. Dus geen twijfel over mogelijk! Al dacht ik zelf dat dit pas later in de zwangerschap zou komen. Wel heel blij dat ik dit nog mee mag maken!

3 maanden geleden

Zijn er meer dames die last hebben van symptomen die komen en gaan? Het ene moment voel ik me op en top zwanger en een het andere moment voel ik me kiplekker en alles behalve zwanger 🤷🏼‍♀️

3 maanden geleden

Reactie op LS5236

Zijn er meer dames die last hebben van symptomen die komen en gaan? Het ene ...
Ik heb dit vooral met de gevoeligheid in mijn borsten, dat schommelt ook per uur/dag.