1171 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op LS5236

Zijn er meer dames die last hebben van symptomen die komen en gaan? Het ene ...
Ja ik heb dit ook en word er heel onzeker van! Borsten doen ene keer wel pijn dan niet. Dan ineens weer buik krampen etc. Ik ben echt steeds zo bang dat het mis gaat. Weet ook niet wat wel of niet “normaal” is. Ben ook niet echt heel misselijk dat ik moet kotsen enzo.

3 maanden geleden

Weinig klachten, af en toe lichte krampjes en gevoelige borsten.. tot vanmiddag ik m’n nichtje van haar school ging halen en in 1x met tranen in mn ogen stond dat ik dacht wtf? Dit mag m’n broer nog niet zien dacht ik meteen😂😅

3 maanden geleden

Reactie op LS5236

Zijn er meer dames die last hebben van symptomen die komen en gaan? Het ene ...
Ja dit heb ik ook steeds. Soms voel ik me heel zwanger en het volgende moment maak ik me zorgen of überhaupt wat gaande is.

3 maanden geleden

Reactie op LS5236

Zijn er meer dames die last hebben van symptomen die komen en gaan? Het ene ...
Hier ook!

3 maanden geleden

Reactie op Li29

Ja dit heb ik ook steeds. Soms voel ik me heel zwanger en het volgende mo ...
Wat fijn om te horen dat ik niet de enige ben, merk dat het me best onzeker maakt

3 maanden geleden

Ja ik heb dit ook en word er heel onzeker van! Borsten doen ene keer wel pi ...
Ja ik word er super onzeker van. Heb zelfs vanochtend nog een keer getest hierdoor.. ik dacht echt; ik ben niet zwanger meer 😅. Gelukkig wel gelijk een knalstreep, ook al zegt dat niks natuurlijk

3 maanden geleden

Maar is iedereen misselijk dan? Of zijner ook dames die gewoon totaal niet misselijk zijn en overgeven.

3 maanden geleden

Maar is iedereen misselijk dan? Of zijner ook dames die gewoon totaal niet ...
Ik ben niet misselijk en dat was ik ook niet bij mijn eerste dochter. Toen amper kwaaltjes, nu ook. Alleen gevoelige borsten en moe. Dus geen zorgen bij weinig klachten!

3 maanden geleden

Voor de genen die ook gevoelige borsten hebben. Is de pijn/gevoeligheid constant het zelfde of wisselt het ook? Misschien een stomme vraag. Maar kan het me niet meer herinneren van de vorige zwangerschappen en heb inmiddels 4 miskramen gehad dus zodra de pijn/gevoeligheid iets minder word ben ik meteen angstig en onrustig.🙈

3 maanden geleden

Maar is iedereen misselijk dan? Of zijner ook dames die gewoon totaal niet ...
Ik ben niet misselijk, geef niet over en ben ook niet perse veel vermoeider dan normaal. Maar volgens mij zegt dat allemaal niks

3 maanden geleden

Maar is iedereen misselijk dan? Of zijner ook dames die gewoon totaal niet ...
Bij mij kwam bij mijn 2 kids de misselijkheid vanaf 6+ weken. Heb nu alleen krampjes in mn onderbuik wat komt en gaat en mn borsten zijn wat voller en soms wat gevoeliger.

3 maanden geleden

Reactie op Toetie23

Bij mij kwam bij mijn 2 kids de misselijkheid vanaf 6+ weken. Heb nu alleen ...
Ohja en ben wel al heeel moe. 🙈☺️

3 maanden geleden

Ik ben nog niet misselijk geweest, wel vanaf vandaag enorm last van de borsten en net ontdekt dat mijn tepel tov gisteren veranderd is. Het randje was eerst plat en staat nu wat omhoog. Moet er echt aan wennen dat mijn lichaam verandert. De stemmingswisselingen zijn wel echt intens vandaag, ben snel over de zeik en net flink lopen janken omdat ik me hier best alleen in voel. Je lichaam dat verandert, je mag het aan niemand vertellen en je hebt geen controle op wat er komen gaat. Ik vind het best spannend. Mijn vriend denkt er echt te makkelijk over, die zegt dat het erbij hoort en ik hier voor gekozen heb. Lekker makkelijk gezegd als je zelf alleen je kwakje hebt gedropt en verder niets hoeft te doen. Zijn er vrouwen die dit gevoel herkennen?

3 maanden geleden

Pff ik heb echt enorm last van mijn darmen. Houd heel veel gas vast en daardoor ook buikpijn. En kan het natuurlijk ook niet overal laten gaan 🙈 Het ruikt ook echt sterk haha. Herkenbaar voor anderen? 😊

3 maanden geleden

Maar is iedereen misselijk dan? Of zijner ook dames die gewoon totaal niet ...
Ik heb tot nu toe ook nergens last van, de zwangerschapstest is het enige bewijs van zwanger zijn. 😅 bij mijn vorige zwangerschap ook nooit ergens last van gehad, maakt je soms wel onzeker want het lijkt een beetje als alle ‘kwaaltjes’ er standaard bij horen, maar hoeft dus zeker niet!

3 maanden geleden

Reactie op inekehaan

Voor de genen die ook gevoelige borsten hebben. Is de pijn/gevoeligheid con ...
Ik heb echt gevoelige borsten, vooral mijn rechterborst is zo gevoelig soms dat ik bijna een pijnstiller zou nemen ervoor😛 maar idd, er zijn momenten dat het bijna helemaal weg is en dan ben ik helemaal in paniek, terwijl het wat later gewoon terug is!

3 maanden geleden

Opeens gisteren 5+3 en vandaag kikt de ochtend misselijkheid in.. 😵‍💫 weer even opzoek wat nu helpt! Bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik het van week 4 tot week 12 ongeveer. Hoop dat nu niet!

3 maanden geleden

Reactie op steffie93s

Opeens gisteren 5+3 en vandaag kikt de ochtend misselijkheid in.. 😵‍💫 wee ...
Ik merk dat melk, cola of droog biscuit helpt

3 maanden geleden

Reactie op Dieuwiieee

Ik ben vandaag 4 weken. Heb al geruime week last van misselijkheid, opgezwo ...
Wow, op de eetbuien na, klinkt het precies zoals bij mij!

3 maanden geleden

Reactie op TREUU

Wow, op de eetbuien na, klinkt het precies zoals bij mij!
Die zeurende buik is nog steeds aanwezig, links en rechts wat krampjes. Maar al met al gaat het goed