381 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Blijstel

Zijn jullie ook zo moe? Ik ben nu 14+3 en slaap wel tien uur per dag. Maar ...
Ja heel erg moe, moet van alles afzeggen en werken doe ik tot 15u... hoe doe jij dit?

2 maanden geleden

Reactie op Tamvb

Sinds dit weekend echt de hele dag behoorlijke hoofdpijn, niks lijkt er teg ...
Ik zou even met de vk bellen als ik jou was. Niet bedoeld om je te laten schrikken, maar als je met deze termijn voor het eerst deze symptomen hebt kan het ook op een hoge bloeddruk wijzen. Het is een kleine moeite voor de vk om even je bloeddruk te meten.

2 maanden geleden

Reactie op Nola1203

Ja heel erg moe, moet van alles afzeggen en werken doe ik tot 15u... hoe do ...
Ik werk nu halve dagen. Van 9.00 tot 13.00 h. En daarna meteen een dutje. Vorige week heb ik de bedrijfsarts gesproken en we hebben afgesproken dat dit het plan blijft tot in ieder geval 20 weken. Ook vanwege aanhoudende misselijkheid. Vandaag voor het eerst een beetje bloed overgegeven. :s Gelukkig was het heel weinig.

2 maanden geleden

Reactie op Blijstel

Ik zou even met de vk bellen als ik jou was. Niet bedoeld om je te laten sc ...
Hmm.. bij eerdere metingen was mijn bloeddruk altijd juist aan de lage kant 😅 maar goede tip wel, als het komende dagen niet beter gaat..

één maand geleden

girls! help! zojuist heel duizelig en misselijk geworden met heel veel zweten erbij. zou ik oververhit zijn of hoort dit er gewoon bij? sta al een kwartier in de wacht bij de huisarts

één maand geleden

Ik werk in de zorg 28u. En merk dat ik na een dag werken pijn heb ter hoogte van mn rechterbil? Kan het niet zo goed omschrijven. Lopen, bukken alles doet dan zeer.. meer mensen last van? Ik ben nu bijna 16 weken

één maand geleden

Reactie op DYE41

Ik werk in de zorg 28u. En merk dat ik na een dag werken pijn heb ter hoogt ...
Precies hetzelfde! Trekt door naar mn onderrug ook & stuitje… voornamelijk als ik lichamelijk druk ben geweest. Werk zelf ook in de zorg. Toevallig gister een afspraak gemaakt bij de bekkkenfysio en hopen dat dit wat gaan helpen! Misschien wel zwangerschapsischias?

één maand geleden

Reactie op elielieli

girls! help! zojuist heel duizelig en misselijk geworden met heel veel zwet ...
Werd het misschien erger omdat je in paniek raakte erdoor? Dan zou ik het even afwachten en kijken of het vaker gebeurt. Nu lekker relaxen, misschien even een frisse neus halen?

één maand geleden

Reactie op Nola1203

Werd het misschien erger omdat je in paniek raakte erdoor? Dan zou ik het e ...
Sta op het werk, alleen.. Maar huisarts gesproken, oververhit en paniekaanval, gaat nu een stuk beter. Alleen last van hoofdpijn en wat druk op m’n borst. Als dit aanhoud of terugkomt gelijk naar de huisarts toe… Alleen staan in een winkel is heel lastig; want je wilt de winkel ook niet dicht doen, dus bleef in zo’n paniek spiraal zitten.

één maand geleden

Reactie op elielieli

Sta op het werk, alleen.. Maar huisarts gesproken, oververhit en paniekaanv ...
Herkenbaar gevoel, dat kan je echt helemaal gek maken! Sterkte en wat moet dat moet he!

één maand geleden

Reactie op NathalieRegenspurg

Precies hetzelfde! Trekt door naar mn onderrug ook & stuitje… voornamel ...
Ja precies! Onderrug ook nog, vooral als ik in bed lig merk ik het nog erger.. ik heb donderdag een afspraak bij de vk, denk dat ik ook naar de bekkenfysio moet.. hoe kom ik erachter of het zwangerschapsischias is?

één maand geleden

Reactie op DYE41

Ja precies! Onderrug ook nog, vooral als ik in bed lig merk ik het nog erge ...
Ik denk vast laten stellen bij fysio of huisarts? Ik vermoed dat ik dit namelijk ook heb en hoop dat de fysio mij meer duidelijkheid kan gaan geven

één maand geleden

Reactie op NathalieRegenspurg

Ik denk vast laten stellen bij fysio of huisarts? Ik vermoed dat ik dit nam ...
Hmm.. ik ga het eens navragen. Ben benieuwd 🙁

één maand geleden

Had je ook af en to menstruatieachtige pijn als de baarmoeder groeit door de zwangerschap?

één maand geleden

Ik heb sinds een paar dagen na het avondeten last van maagzuur. 🤔 Dacht eerst dat het aan het soort eten lag maar ik heb het nu dus al een paar dagen achter elkaar. Ik ga maar eens Rennies in huis halen, doet af en toe gewoon pijn zo erg brandt het. 😅

één maand geleden

Volgend kwaaltje: branderig gevoel bij plassen. Mijn urine is gecheckt op blaasontsteking. Dat zien ze voorals nog niet, ze gaan t wel op kweek zetten, kan dat er dan alsnog iets uitkomt Iemand ervaring hiermee? Met momentjes op de dag geen last en dan n hele tijd weer wel. Drink nu echt veel (zeker 2 liter) en kan dan ook plassen maar soms ook aandrang maar hoef ik niet en ik plas veel en t voelt irritant/branderig. Zou heeeel graag ervaringen willen horen naast blaasontsteking of dit een "gewone" kwaal is die er bij hoort of herken baar is..

één maand geleden

Emoties gaan alle kanten op. Vandaag nam een collega afscheid dus ik zit nu huilend in het OV naar huis, en dan moet ik tegelijkertijd zo om mezelf lachen

één maand geleden

Reactie op Iet123

Volgend kwaaltje: branderig gevoel bij plassen. Mijn urine is gecheckt op b ...
Heb je anders niet last van vaginale schimmel?

één maand geleden

Reactie op Hel1J

Heb je anders niet last van vaginale schimmel?
Wellicht. Hoop dat ze dat met de 24u op kweek ook kunnen zien. Urineweginfectie eventueel iig wel zei ze. Ik weet niet of het een vagina schimmel kan zijn. Is plassen dan ook branderig soms? En verder zie je iig niets.

één maand geleden

Reactie op Iet123

Wellicht. Hoop dat ze dat met de 24u op kweek ook kunnen zien. Urineweginfe ...
Ja klopt, bij een schimmelinfectie kan je ook last hebben van een branderig gevoel (bij het plassen).