381 Reacties
één maand geleden
Reactie op LissaM
Ik heb best regelmatig lichte steken onderin m'n buik in het midden. Niet s ...
Ja, hiervoor vandaag de vk gebeld. Ik had vanochtend zelf te veel gedaan en best wel last ervan.
Lichaam geeft aan om wat rustiger aan te doen.
Ik weet niet of jij het druk hebt/tilt?
één maand geleden
Bij mij is bekkeninstabiliteit vastgesteld afgelopen maandag. Ben pas 17w dus echt enorm vroeg. Mn werk is gelukkig erg begripvol, maar vind het enorm lastig om de knop om te zetten en mn rust te pakken. Binnenkort afspraak met de bedrijfsarts en nu veel fysio en een speciale band gekregen om aan te doen.
één maand geleden
Reactie op femmiex98
Bij mij is bekkeninstabiliteit vastgesteld afgelopen maandag. Ben pas 17w d ...
Oh joh wat vervelend. Hoe kwam je erachter dat je dit had?
Succes met de band en de oefeningen bij de fysio,miss maar beter vroeg mee beginnen wel dan later pas, je weet t nu iig ? Geen idee of dit helpend is ,ik hoop het! Sterkte
één maand geleden
Nog meer last van duizeligheid? Heb soms echt het gevoel dat ik flauw ga vallen
één maand geleden
Reactie op mar25
Wie is er nog meer zooo moe 🥱
Hier ook. Doe dagelijks een dutje omdat ik anders niet red 😂
één maand geleden
Reactie op Iet123
Volgend kwaaltje: branderig gevoel bij plassen. Mijn urine is gecheckt op b ...
Hier vorige week ook urine laten checken. Hadt branderig gevoel en urine stonk erg. Kwam uit eerste test geen blaasontsteking maar urine was ook niet helemaal schoon zeiden ze. Dus op kweek gezet en daar kwam toch een blaasontsteking uit dus nu een kuur gekregen
één maand geleden
Ik heb ook last van menstruatiegevoel, niet per se krampen, maar echt dat gevoel van ik kan elk moment ongesteld worden. En lage rugpijn. Heel erg zeurend allemaal. Vandaag 14+3.
Met mijn eerste kindje had ik dit alleen in de weken 5 tot 7 zo ongeveer en daarna niet meer.
Morgenvroeg echo staan, anders had ik vandaag al gebeld..
één maand geleden
Reactie op miek26
Hier vorige week ook urine laten checken. Hadt branderig gevoel en urine st ...
Wat vervelend!! Wel goed dat je het hebt laten checken.
Bij mij was er niets uitgekomen ook niet na de kweek, de klachten zijn ook na 2 dagen 2 liter of meer drinken ook over gegaan
Nu extreme onderrugpijn en..weer overgeven met momenten op de dag. Dat blijft toch aanhouden bij me. Moest ban vk van emasefene overgaan op reispilletjes maar pfoeh.
één maand geleden
Ik ben nu pas 15 weken en zit nu al vast aan een bekkenband… nog maar 25 weken te gaan 😂🎉
één maand geleden
Reactie op EsSays
Ik heb ook last van menstruatiegevoel, niet per se krampen, maar echt dat g ...
Meschien kan zijn dat schimmel infecties hebt daar door kan ook veel krampen hebben dat ik ook dus en nu 15 weken nog steeds kampen nu wel wat minder