381 Reacties
één maand geleden
Reactie op mar25
Wie is er nog meer zooo moe 🥱
Ik elke dag moet altijd dutje doen
één maand geleden
Reactie op Iet123
Wat vervelend!! Wel goed dat je het hebt laten checken.
Bij mij was er niet ...
Hier ook pijn in mijn rug en buik. Soms enorme krampen waarvan ik zo beroerd wordt dat ik gelijk moet overgeven. Enorme hoofdpijn erbij. Gisteren met vk gebeld en die denkt griep maar zo voelt het niet. Vanmorgen met de arts gebeld en moet vanmiddag gelijk langskomen.
één maand geleden
Reactie op Iet123
Oh joh wat vervelend. Hoe kwam je erachter dat je dit had?
Succes met de ba ...
Ik werk in de zorg en eigenlijk na 2/3 uurtjes werken kon ik niet meer rechtop lopen en straalde de pijn uit in mn bovenbenen. De verloskundige daarom gecontacteerd en die verwees mij door naar de fysio. De fysio heeft uiteindelijk wat testen gedaan en toen is het nogmaals bevestigd dat het bekkeninstabiliteit is
één maand geleden
Reactie op femmiex98
Ik werk in de zorg en eigenlijk na 2/3 uurtjes werken kon ik niet meer rech ...
Herkenbaar!
één maand geleden
Iemand al last van harde buiken? Ik merk dat als ik soms van m’n zij naar m’n rug ga liggen m’n baarmoeder samentrekt cen het echt een bal onderin m’n buik is en dat trekt dan na zo’n 30 seconden weer weg.. ik kan mij niet herinneren dat ik dit met mijn vorige zwangerschap zo snel had.
één maand geleden
Zijn er meer dames die last hebben van zwangerschapsacne? Uit het niets heb ik hele erge onderhuidse ontstekingen bij mijn kin en kaaklijn….
één maand geleden
Reactie op Iet123
Zijn er meer die hartkloppingen hebben? Ik heb dit voornamelijk na m'n avon ...
Heb ik ook dit komt echt omdat je lichaam meer bloed aanmaakt door de zwangerschap en hierdoor moet je hart veel meer bloed rondpompen dus ook harder werken!
één maand geleden
Reactie op Tamvb
Echt al sinds het begin van de zwangerschap enorm onrustige huid.. hoopte d ...
Nee, lijkt alleen maar meer te worden! Krijg jij een jongen of meisje?
één maand geleden
Reactie op Tamvb
Wij weten het geslacht nog niet. Zou het er iets mee te maken hebben?
Ze zeggen dat bij een meisje je meer acne krijgt, dus was daarom benieuwd (zelf in verwachting van een meisje) maar kan ook maar een gezegde zijn!