381 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op candycrusq

Ze zeggen dat bij een meisje je meer acne krijgt, dus was daarom benieuwd ( ...
Ik heb er ook echt heel veel last van, wij verwachten een jongen馃檲 zegt dus niet heel veel. Maar ik heb misschien wel een tip! Ik gebruik nu sinds 2 weken deze gezichtsreiniger in combinatie met deze dagcr猫me en moet zeggen dat mijn huid nu echt een stuk rustiger is. Bij mij werkt het dus best goed om de acne onder controle te houden hiermee!

茅茅n maand geleden

Ik ben nu 15 weken zwanger en opeens zijn al mn symptomen weg. Geen gevoelige borsten meer etc. Is dit herkenbaar? Je maakt je dan toch direct wat zorgen..

茅茅n maand geleden

Reactie op Trajectbaby1

Ik ben nu 15 weken zwanger en opeens zijn al mn symptomen weg. Geen gevoeli ...
Ja heel normaal hoor, welkom in het tweede trimester!

茅茅n maand geleden

Reactie op nubis00

Ik heb er ook echt heel veel last van, wij verwachten een jongen馃檲 zegt dus ...
Verschrikkelijk eh, ik heb dus last van puistjes op m鈥檔 borst en kin 馃ズ

茅茅n maand geleden

Hoofdpijn

茅茅n maand geleden

Reactie op WarmeZon623924

Hoofdpijn
Heb je dit de hele dag ? Ik krijg vooral s鈥檃vonds hoofdpijn en s鈥檕chtends als ik wakker word馃槄

茅茅n maand geleden

Pfff waar zal ik beginnen馃槄. Ik heb dus heel erg last van maagzuur sinds het begin van mijn zwangerschap al. Wat ik ook doe het is echt niet te stoppen. Verder vind ik echt alles STINKEN in het huis. Maar mijn man ruikt dus echt helemaal niks. Zooooo vervelend 馃槚

茅茅n maand geleden

Ik heb sinds een paar dagen regelmatig last van m'n onderrug! Lees dat het erbij hoort maar wel vervelend. Ik ga me maar eens inlezen in oefeningen. Ik ben vandaag precies 18 weken.

茅茅n maand geleden

Reactie op mar25

Wie is er nog meer zooo moe 馃ケ
Ik. Moet me echt de dag doorslepen. Word er moedeloos en down van.

茅茅n maand geleden

Nog iemand zoveel last van moodswings? Ene moment alles goed, dan huilen en dan weer hartstikke boos...

茅茅n maand geleden

Reactie op XesmeeX

Ik heb sinds een week of 1/2 steeds meer last van mijn rug voornamelijk op ...
Hier ook herkenbaar! Dit had ik ook bij m鈥檔 vorige zwangerschap wat toen bij mij hielp was je rug een paar keer hol maken dus je buik naar voren. Wordt alleen steeds lastiger met een dikke buik馃檲

茅茅n maand geleden

Meer mensen die een soort gespannen/spierpijn gevoel in hun bovenbuik ervaren? Kwam online banden pijn tegen, maar dat zit naar mijn idee in de onderbuik?

茅茅n maand geleden

Reactie op user1495

Meer mensen die een soort gespannen/spierpijn gevoel in hun bovenbuik ervar ...
Yep vooral bij niezen of hoesten

茅茅n maand geleden

2 weken fit geweest. Sinds gisteren weer overgeven en continu misselijk馃様 Pffff hopelijk snel weer van de misselijkheid

茅茅n maand geleden

Vermoeidheid was rond 14 weken minder, maar sinds vorige week weer enorm moe.. Ben nu 17+3, herkenbaar voor mensen?

茅茅n maand geleden

18 weken en niet af van moeheid, het is echt niet normaal en sinds gisteren heel duizelig ook... 馃ゲ ik doe mijn best om te genieten van mijn zwangerschap maar soms is moeilijk. Is dit herkenbaar voor iemand?

茅茅n maand geleden

Vandaag 16+5 en net na het plassen een heel klein beetje lichtroze afscheiding. Iemand die dit ook heeft gehad?

茅茅n maand geleden

Reactie op nmastenbroek

Vandaag 16+5 en net na het plassen een heel klein beetje lichtroze afscheid ...
Ik had het toevallig na het plassen vanacht, en vanmorgen. Ik ben 16+1 vandaag

茅茅n maand geleden

Reactie op nmastenbroek

Vandaag 16+5 en net na het plassen een heel klein beetje lichtroze afscheid ...
Ja heb ik ook gehad. Kan wel vaker voorkomen, alles daar beneden is veel gevoeliger en adertjes kunnen knappen. Zolang er geen stolsels bij zitten of het niet nog een paar keer voorkomt hoef je geen zorgen te maken.

茅茅n maand geleden

Reactie op XesmeeX

Ik heb sinds een week of 1/2 steeds meer last van mijn rug voornamelijk op ...
Herkenbaar hoor! Sinds ik de kinderen zomin mogelijk op til voor bijv. verschonen scheelt het wel, maar opruimen blijft niet heel fijn馃き Zoveel mogelijk spullen pakken als ik al gebogen ben馃槄 Succes nog en hopelijk wordt het minder!