381 Reacties
één maand geleden
17 weken zwanger heb hele erg last van me
Knie kan niet eens goed lopen van pijn ? Iemand er ook last van ziet ook wel beetje gezwollen uit
één maand geleden
Reactie op jet127
Ben nu bijna 16 weken en nog steeds misselijk. Vooral in de avond. Meer die ...
Helaas wel, maar dan ook de hele dag. Mijn verloskundige raadde aan om suprimal te slikken tegen de misselijkheid.
één maand geleden
Reactie op jet127
Ja dit slik ik al sinds dat ik 5 weken zwanger ben 😅
Ohhh wat vervelend, ik had eerst emesafene voor het spugen, maar de vk zei dat suprimal beter werkt tegen misselijkheid 😅 het haalt opzich het scherpe randje eraf maar helpt het niet bij jou?
één maand geleden
Reactie op Kleinbijtje
Ohhh wat vervelend, ik had eerst emesafene voor het spugen, maar de vk zei ...
Nou eerst hielp het wel aardig hoor, maar ik slik nu ook (sinds 4 weken) Acetylsalicylzuur tegen mogelijke zwangerschapsvergiftiging. In de bijsluiter staat dat je hier ook misselijk van zou kunnen worden. Heb het pas weer heel erg sinds een week, terwijl ik die Acetylsalicylzuur al 4 weken slik 😅
één maand geleden
Mijn misselijkheid lijkt, eindelijk voorbij. Soms nog oprispering e dan moet ik boeren maar niet meer het overgeven. Week 18 nu. Super fijn natuurlijk.
Wel merk ik dat ook afscheiding minder is én urine was heel geel en nu gewoon wit ineens weer.
Herkent iemand dit of weet iemand hier meer van? Is t dat hormonen gewoon rustiger geworden zijn of zou er wat aan de hand kunnen zijn? Heel stom dat je dan onzeker wordt terwijl eigenlijk blij bent minder ongemakken te hebben.
één maand geleden
Reactie op Iet123
Misschien kan je een massage boeken? Je hebt speciale zwangerschapsmassages ...
Ik heb gwn door me zus laten ook me nek
één maand geleden
Reactie op Iet123
Mijn misselijkheid lijkt, eindelijk voorbij. Soms nog oprispering e dan moe ...
Ik herken het beide. Eindelijk kan ik niezen zonder direct te spugen.. en ik moet wel al vaker plassen, maar niet meer zo intens van kleur steeds. Herken wel wat je zegt. Het gekmaken door de hormonen, kan ik ook nog steeds van het ene op het andere moment. Ben benieuwd hoe dat is als ik de baby ga voelen.
één maand geleden
Reactie op mellau93
Ik herken het beide. Eindelijk kan ik niezen zonder direct te spugen.. en i ...
Thanks voor jou reactie. Fijn dat de misselijkheid ook wat minder is dan iig. Was t gepaard met niezen ook ja?
Ik denk dat het bij mij niet zo zeer de hormonen zijn maar gewoon onzekerheid, oa door eerdere miskraam. En ja bijna 4 maanden lang misselijk voelen en medicatie voor slikken en ineens niet meer.. en dan ook nog die urine die weer wit is.. maakt me wat onzeker
één maand geleden
Afgelopen weekend had ik opeens een lichte bloeding ‘s ochtends. Ik ben 17+3 dus schrok daar best wel van. Naar ziekenhuis gegaan en uiteindelijk daar moeten blijven voor 24 uur observatie omdat eerste arts dacht te zien dat de placenta wat los zat. De tweede arts die de dag daarna keek zag gelukkig niks en ook niet meer gebloed sinds die ochtend. Merk nu dat ik heel angstig ben en van elk klein pijntje schrik. Je vraagt je toch af wat die eerste arts dan dacht te zien, als was de tweede echo wel veel beter/duidelijker en daar konden ze niks zien en de kleine was vrolijk aan het rond trappelen
één maand geleden
Reactie op Gabriela0401
18 weken en niet af van moeheid, het is echt niet normaal en sinds gisteren ...
Yup.. ik ben 19 weken en nog steeds vermoeid, hoofdpijn en gelukkig alleen nog misselijk in de auto. Ik kan er ook niet echt van genieten… vind zwanger zijn maar niets. Alleen dit is taboe om te zeggen.. hoop dat dit veranderd als ik de baby ga voelen.
één maand geleden
Hoi ik heb sinds 2 weken last van mijn onderbuik ook als ik daar op druk en een zware blaas hebben andere mama's hier ook last van en is het normaal?