381 Reacties

één maand geleden

Ik stond vanmiddag op snel van de bank (beetje rennend) en toen schoot het in de zijkant van mijn buik. Nu in de avond nog gevoelig en pijn. Denk/hoop een zenuw maar schrok er behoorlijk van😅

één maand geleden

17 weken zwanger heb hele erg last van me Knie kan niet eens goed lopen van pijn ? Iemand er ook last van ziet ook wel beetje gezwollen uit

één maand geleden

Reactie op Kelly🤰🏻

Ik stond vanmiddag op snel van de bank (beetje rennend) en toen schoot het ...
Klinkt als bandenpijn. Ik heb dat soms als ik te snel omdraai in bed of een bepaalde snelle beweging maak.

één maand geleden

Ben nu bijna 16 weken en nog steeds misselijk. Vooral in de avond. Meer die hier last van hebben?

één maand geleden

Reactie op mamafaby

Klinkt als bandenpijn. Ik heb dat soms als ik te snel omdraai in bed of een ...
Je weet het, maar toch is dit zo fijn om te horen♥️ dankjewel!

één maand geleden

Reactie op jet127

Ben nu bijna 16 weken en nog steeds misselijk. Vooral in de avond. Meer die ...
Helaas wel, maar dan ook de hele dag. Mijn verloskundige raadde aan om suprimal te slikken tegen de misselijkheid.

één maand geleden

Reactie op Kleinbijtje

Helaas wel, maar dan ook de hele dag. Mijn verloskundige raadde aan om supr ...
Ja dit slik ik al sinds dat ik 5 weken zwanger ben 😅

één maand geleden

Reactie op jet127

Ja dit slik ik al sinds dat ik 5 weken zwanger ben 😅
Ohhh wat vervelend, ik had eerst emesafene voor het spugen, maar de vk zei dat suprimal beter werkt tegen misselijkheid 😅 het haalt opzich het scherpe randje eraf maar helpt het niet bij jou?

één maand geleden

Reactie op Kleinbijtje

Ohhh wat vervelend, ik had eerst emesafene voor het spugen, maar de vk zei ...
Nou eerst hielp het wel aardig hoor, maar ik slik nu ook (sinds 4 weken) Acetylsalicylzuur tegen mogelijke zwangerschapsvergiftiging. In de bijsluiter staat dat je hier ook misselijk van zou kunnen worden. Heb het pas weer heel erg sinds een week, terwijl ik die Acetylsalicylzuur al 4 weken slik 😅

één maand geleden

Hier alweer het hele weekend hoofdpijn. Ook zitten de spieren in mijn schouders en nek constant vast, heb het idee dat de hoofdpijn daar vandaan komt. Paracetamol helpt niet echt.. heeft iemand goede tips?

één maand geleden

Mijn misselijkheid lijkt, eindelijk voorbij. Soms nog oprispering e dan moet ik boeren maar niet meer het overgeven. Week 18 nu. Super fijn natuurlijk. Wel merk ik dat ook afscheiding minder is én urine was heel geel en nu gewoon wit ineens weer. Herkent iemand dit of weet iemand hier meer van? Is t dat hormonen gewoon rustiger geworden zijn of zou er wat aan de hand kunnen zijn? Heel stom dat je dan onzeker wordt terwijl eigenlijk blij bent minder ongemakken te hebben.

één maand geleden

Reactie op Tamvb

Hier alweer het hele weekend hoofdpijn. Ook zitten de spieren in mijn schou ...
Misschien kan je een massage boeken? Je hebt speciale zwangerschapsmassages, daarbij wordt rekening gehouden met drukpunten etc en is erg ontspannend.

één maand geleden

Reactie op Iet123

Misschien kan je een massage boeken? Je hebt speciale zwangerschapsmassages ...
Ik heb gwn door me zus laten ook me nek

één maand geleden

Reactie op Iet123

Mijn misselijkheid lijkt, eindelijk voorbij. Soms nog oprispering e dan moe ...
Ik herken het beide. Eindelijk kan ik niezen zonder direct te spugen.. en ik moet wel al vaker plassen, maar niet meer zo intens van kleur steeds. Herken wel wat je zegt. Het gekmaken door de hormonen, kan ik ook nog steeds van het ene op het andere moment. Ben benieuwd hoe dat is als ik de baby ga voelen.

één maand geleden

Reactie op Gabriela0401

18 weken en niet af van moeheid, het is echt niet normaal en sinds gisteren ...
Heel erg herkenbaar.. dan feliciteren mensen mij met de zwangerschap en eigenlijk voelt dat heel gek. Ik voel me namelijk vooral heel ziek.

één maand geleden

Reactie op mellau93

Ik herken het beide. Eindelijk kan ik niezen zonder direct te spugen.. en i ...
Thanks voor jou reactie. Fijn dat de misselijkheid ook wat minder is dan iig. Was t gepaard met niezen ook ja? Ik denk dat het bij mij niet zo zeer de hormonen zijn maar gewoon onzekerheid, oa door eerdere miskraam. En ja bijna 4 maanden lang misselijk voelen en medicatie voor slikken en ineens niet meer.. en dan ook nog die urine die weer wit is.. maakt me wat onzeker

één maand geleden

Afgelopen weekend had ik opeens een lichte bloeding ‘s ochtends. Ik ben 17+3 dus schrok daar best wel van. Naar ziekenhuis gegaan en uiteindelijk daar moeten blijven voor 24 uur observatie omdat eerste arts dacht te zien dat de placenta wat los zat. De tweede arts die de dag daarna keek zag gelukkig niks en ook niet meer gebloed sinds die ochtend. Merk nu dat ik heel angstig ben en van elk klein pijntje schrik. Je vraagt je toch af wat die eerste arts dan dacht te zien, als was de tweede echo wel veel beter/duidelijker en daar konden ze niks zien en de kleine was vrolijk aan het rond trappelen

één maand geleden

Reactie op Gabriela0401

18 weken en niet af van moeheid, het is echt niet normaal en sinds gisteren ...
Yup.. ik ben 19 weken en nog steeds vermoeid, hoofdpijn en gelukkig alleen nog misselijk in de auto. Ik kan er ook niet echt van genieten… vind zwanger zijn maar niets. Alleen dit is taboe om te zeggen.. hoop dat dit veranderd als ik de baby ga voelen.

één maand geleden

Hoi ik heb sinds 2 weken last van mijn onderbuik ook als ik daar op druk en een zware blaas hebben andere mama's hier ook last van en is het normaal?

één maand geleden

Reactie op cynthiaaa2025

Hoi ik heb sinds 2 weken last van mijn onderbuik ook als ik daar op druk en ...
Ik heb ’t ook sinds gisteren. Beetje drukkend gevoel en als ik opsta voelt het soms alsof alles te krap in m’n buik zit (anders dan de bandenpijn tot nu toe)