381 Reacties

24 dagen geleden

Reactie op Buket2

Hoi allemaal, Misschien een stomme vraag maar ik vroeg mij af of het hebbe ...
Niet om je bang te maken, maar ik las gisteren een artikel op NOS over toegenomen allergie voor acryl vanwege gebruik van gellak. Ik gebruik het tijdens de zwangerschap voor de zekerheid alleen incidenteel voor bijzondere momenten (een bruiloft, straks met kerst).

24 dagen geleden

Reactie op Buket2

Hoi allemaal, Misschien een stomme vraag maar ik vroeg mij af of het hebbe ...
Nagelstyliste hier, is niet schadelijk. Ook acryl mag gewoon gebruikt worden, langere tijd in de lucht even een mond kapje.

23 dagen geleden

Ik heb sinds 1,5 week ongeveer een superdroge huid op m'n buik! Heb er totaal geen last van verder, het trekt en jeukt niet. Maar heb gewoon echt schilfertjes ondanks smeren met olie en bodylotion. 🥲 Nu ook al 3 dagen maagzuur. Maar verder mag ik echt niet klagen hoor. 🙏🏼 Voel me verder heel goed. Ik ben nu 21+2.

23 dagen geleden

Reactie op LissaM

Ik heb sinds 1,5 week ongeveer een superdroge huid op m'n buik! Heb er tota ...
Ja!! Ik heb al bijna de hele zwangerschap een droge huid op mijn buik, rug en borsten, maar buik het ergste! Kan smeren wat ik wil maar die schilfers blijven helaas 🥲 verder ook geen jeuk ofzo!

19 dagen geleden

Vandaag 20+1 weken zwanger en m’n acne was even minder geworden maar vandaag werd ik wakker met joekels. Nu al bang voor de opmerkingen die ik zo op kantoor krijg ‘een meisje neemt echt de schoonheid van haar moeder weg’😩

19 dagen geleden

Mijn lage rugpijn is gewoon niet te harden! (Even klagen) liggen lost het tijdelijk op, maar pffff we moeten nog zolang!

19 dagen geleden

Reactie op Kelly🤰🏻

Mijn lage rugpijn is gewoon niet te harden! (Even klagen) liggen lost het t ...
Pff ja hier ook! Ineens sinds deze week!

19 dagen geleden

Reactie op Kelly🤰🏻

Hier ook!! Vandaag een afspraak bij fysio gemaakt om te kijken of ik wat kan aanpassen in mijn houding

19 dagen geleden

Wat stom voor ons😔😔😔

19 dagen geleden

Reactie op Kelly🤰🏻

Ik had hier een paar weken geleden ook mega veel last van. Straalde ook uit naar m'n bil. Ik doe nu elke ochtend gelijk als ik uit bed kom die hol/bol rug oefening. Dus: op handen en knieën op de grond en je rug bol en hol maken en paar sec vasthouden. En ook 'kwispelen': als je rug hol is naar links en rechts bewegen met je heupen. Geen idee of dit nu magisch werkt ofzo maar sindsdien heb ik nagenoeg geen pijn meer!

19 dagen geleden

Reactie op LissaM

Ik had hier een paar weken geleden ook mega veel last van. Straalde ook uit ...
Dit doe je dus echt op de grond en niet in bed? Ik ga het ook proberen, hopelijk ook met effect🤞🤞🤞

18 dagen geleden

Reactie op lentebaby12

Dit doe je dus echt op de grond en niet in bed? Ik ga het ook proberen, hop ...
Ja zoals op dit plaatje. 😊 Ik hoop voor je dat het helpt! Goed op je houding letten helpt ook (dat kan nog wat beter bij mij) maar dat wist je vast al. 😊

18 dagen geleden

Reactie op LissaM

Ja zoals op dit plaatje. 😊 Ik hoop voor je dat het helpt! Goed op je houdi ...
Haha ja die ken ik!! Ik dacht misschien kan ik hem nog op bed doen😂 maar ondergrond zal misschien te zacht zijn! Haha houding probeer ik ook op te letten inderdaad. Maar dat kon tot nu toe ook altijd nog beter bij mij. Alleen nu krijg ik zoveel last dat ik er toch beter op moet gaan letten🤭

17 dagen geleden

Ietwat genante vraag, ik moest ineens plassen tijdens vrijen en voelde het niet eens eruit komen. Nu was mijn man erg lief en vond t niet gek maar ik schrok er heel erg van. Is het iets mis met mn bekkenbodem dan misschien? Of komt dit vaker voor bij zwangeren? Verder geen pijn daar ofiets. Dacht serieus ff dat vruchtwater brak ofzo.

17 dagen geleden

Reactie op Iet123

Ietwat genante vraag, ik moest ineens plassen tijdens vrijen en voelde het ...
Is helemaal niet gek, ik had het laatst bij een inwendige echo 😂 das pas ruk. Maar moet zeggen dat ze tegen een bepaald punt aan drukte, had het opgezocht en blijkbaar zou het dus ook een soort van squirten kunnen zijn…. Maar snap je stress, ik had er verder niets achter gezocht meer; maar lees wel mee..

17 dagen geleden

Reactie op elielieli

Is helemaal niet gek, ik had het laatst bij een inwendige echo 😂 das pas r ...
Thanks voor je reactie. Ik had echt een hele straal maar nog nooit meegemaakt en voelde t niet en was ook niet eens zo opgewonden. Had je dat bij die echo ook echt n hele straal??

17 dagen geleden

Reactie op Iet123

Thanks voor je reactie. Ik had echt een hele straal maar nog nooit meegemaa ...
Meer een soort grovere druppels met kracht er achter, als je me een beetje begrijpt. Soort mini plas zegmaar. En anders je vk even bellen? Wellicht kan zij je stress wat meenemen. Je vagina van binnen is denk ik ook wat gevoeliger, ik was namelijk ook niet opgewonden.

17 dagen geleden

Reactie op elielieli

Meer een soort grovere druppels met kracht er achter, als je me een beetje ...
Ja ga misschien toch even over mn gene heen stappen en even bellen, voor de zekerheid

17 dagen geleden

Reactie op Iet123

Ja ga misschien toch even over mn gene heen stappen en even bellen, voor de ...
Het is allemaal lichaamseigen, we moesten er om lachen, komt echt goed! 🤍

17 dagen geleden

Reactie op elielieli

Het is allemaal lichaamseigen, we moesten er om lachen, komt echt goed! 🤍
Ja maar jij had een paar druppels, i echt hele straal. Dacht ff dat vruchtwater brak ofzo, terwijl ik 21 weken ben! Mijn man echter, heeft al 2 oudere kinderen kende dit van zijn ex toen ze zwanger was en bleef vet rustig en lief en stelde me gerust