381 Reacties

17 dagen geleden

Reactie op Iet123

Ja maar jij had een paar druppels, i echt hele straal. Dacht ff dat vruchtw ...
Ja oké heb je een punt. Lieverd toch, snap je stress. Fijn dat je man zo begripvol was 🤍 Dus zijn ex partner heeft het zelfde ervaren?

17 dagen geleden

Reactie op elielieli

Ja oké heb je een punt. Lieverd toch, snap je stress. Fijn dat je man zo be ...
Ja ahh , ergens denk ik t zal wel vast vaker kunnen gebeuren en urine of vocht zijn geweest dat dus door zwangerschap kan komen en t zal wel goed zijn. Maar toch, vind ik t iet wat vreemd tis gewoon nieuw en miss zijn mn bekkenbodem wel zo verslapt dan dat ik er ook iets mee moet. Vruchtwater zal t vast niet zijn geweest want dan was erna nog wel iets gebeurd en voel de baby nog wel iig. Helaas nemen ze niet op bij de vk praktijk, al hele ochtend niet

17 dagen geleden

Reactie op Iet123

Ja ahh , ergens denk ik t zal wel vast vaker kunnen gebeuren en urine of vo ...
Heb de vk gesproken en die heeft me gerust kunnen stellen. Het kan komen doordat de bekkenbodem wat verslapt is of er druk op staat, goed om oefeningen hiervoor te gaan doen ezelf en als t niet genoeg hebt een bekkenbodemfysio te bezoeken. Maar echt totaal niets om zorgen over te maken en het komt dus vaak voor.

17 dagen geleden

Reactie op Iet123

Heb de vk gesproken en die heeft me gerust kunnen stellen. Het kan komen do ...
Fijn dat je man zo lief was en om je ook gerust te stellen: ik heb het ook eens gehad, bij 13 weken al, ik viel en terwijl ik op stond merkte ik dat mijn broek helemaal nat was. Niets gemerkt of gevoeld en in paniek naar de vk of het misschien vruchtwater was. Blijkbaar toch echt mn blaas helemaal laten leeglopen in die paar seconden en niets van gevoeld. Soms als ik nu naar toilet ga dan voel ik goed dat ik plas, maar het laatste beetje merk ik totaal niet, tis dat ik het dan nog hoor! Schijnt echt je bekkenbodem te zijn.

16 dagen geleden

Reactie op IreneEmma

Fijn dat je man zo lief was en om je ook gerust te stellen: ik heb het ook ...
Oh joh dan schrok je vast ook even heel erg!! Gelukkig blijkt t te komen door onze bellen, en is daar wat voor te doen. Pff nu trainen ga het proberen minstens 3 keer per week even 10 min te doen. Hopelijk verminderd dat het iets en wordt t iig niet erger. Heb verschillende YouTube kanalen en op IG, SterkHer, gevonden.

14 dagen geleden

Iemand die dit herkent? Ik ben nu 21+5 en heb al sinds een dikke week ‘s ochtends met wakker worden erg gevoelige tepels. Brand bijna kwa gevoel zegmaar. Alleen omdraaien in bed is al mega pijnlijk hierdoor. Na een half uurtje is dat wel weg..

14 dagen geleden

Is iemand bekend met oogklachten tijdens de zwangerschap? Ik heb altijd al gedoe met m'n ogen (vroeger een lui oog, 3x aan geopereerd waarvan 1x als kind en 2x op volwassen leeftijd) en draag ook een bril. Sinds gisteravond zie ik met 1 oog wazig. Dacht eerst dat m'n bril vies was, maar na 3x poetsen kwam ik erachter dat het m'n oog is. Ik zie ook nu een paar weken af en toe van die zwarte dingetjes meebewegen met m'n ogen. Ben benieuwd of iemand dit herkent.

14 dagen geleden

Reactie op LissaM

Is iemand bekend met oogklachten tijdens de zwangerschap? Ik heb altijd al ...
Ik dacht laatst om naar de opticien te gaan en las toen dat zwangerschap impact kan hebben op je ogen. Het is dus niet gek dat je het hebt, maar als je klachten erg hinderlijk zijn zou ik het bespreken en om tips vragen.

14 dagen geleden

Reactie op LissaM

Is iemand bekend met oogklachten tijdens de zwangerschap? Ik heb altijd al ...
Ik zou hier zeker even de vk voor bellen. Soms hoort het bij zwangerschap maar kan ook teken zijn van een te hoge bloeddruk!

13 dagen geleden

Reactie op Tibor01

Iemand die dit herkent? Ik ben nu 21+5 en heb al sinds een dikke week ‘s oc ...
Ik heb tepelzalf van weleda mama gekocht. Haalt de meeste gevoeligheid weg

13 dagen geleden

Reactie op IreneEmma

Ik zou hier zeker even de vk voor bellen. Soms hoort het bij zwangerschap m ...
Ik heb gebeld en ze is net even langs geweest, super lief. Bloeddruk goed en hartje ook goed. Ze denkt niet dat dit met de zwangerschap te maken heeft. Ik zit al bij een oogarts in het ziekenhuis dus die ga ik morgen gelijk even bellen. Ik ben iig erg opgelucht dat het met de baby verder goed gaat. Bedankt nog voor je reactie trouwens!

12 dagen geleden

Iemand ervaring met moeten boeren? Ik blijf hier maar last van hebben en soms zit t zo lang dwars (misselijk,lucht gevoel in maag, druk op borst) totdat ik dan eindelijk moet boeren heel hard. En dat is de enige opluchting dan. Heeft iemand tips dit te voorkomen?

12 dagen geleden

Reactie op Iet123

Iemand ervaring met moeten boeren? Ik blijf hier maar last van hebben en so ...
Heb sowieso last van veel lucht in m’n lichaam. 😳 Heb dit ook!

12 dagen geleden

Reactie op elielieli

Heb sowieso last van veel lucht in m’n lichaam. 😳 Heb dit ook!
Irritant he!! Al ben ik blijer wanneer het bij een boer blijft en niet overgeven wordt, wat probeer jij te doen..? Beetje groente en fruit eten is iig beter merk ik dan ehhh friet bijv en chocola.. En rust vooral ontspannen tijdig, anders sws genekt

12 dagen geleden

Reactie op Iet123

Irritant he!! Al ben ik blijer wanneer het bij een boer blijft en niet over ...
Ik zelf heb ook al een beetje last van maagzuur, ook nog eens 😂 Bij mij zijn het gewoon boertjes; maar doet wel echt pijn in m’n keel zegmaar; of het komt er aan de andere kant uit 😂👹 En drink zelf geen koolzuurhoudende drankjes meer; werkt ook, maar soms neem ik het juist omdat ik dan lekker boer.

12 dagen geleden

Reactie op elielieli

Ik zelf heb ook al een beetje last van maagzuur, ook nog eens 😂 Bij mij zi ...
Ohja maagzuur ook zeker, had ik al vaak voor ik zwanger was als ik op bed ging liggen, nu ook zeker Ohja juist frisdrank zodat t er uit komt dat kan ik wel eens uitproberen een keer.

12 dagen geleden

Reactie op Iet123

Ohja maagzuur ook zeker, had ik al vaak voor ik zwanger was als ik op bed g ...
Ja drama, maar voor een goed doel eh haha. Ja want daar krijg ik langere boeren van 😂 lucht wel lekker op. 7 up en cola werken het best.

10 dagen geleden

Ik ben begin maart uitgerekend en begin nu al melk te lekken………….. dit is mijn eerste zwangerschap. Is dit normaal??

10 dagen geleden

Reactie op femmiex98

Ik ben begin maart uitgerekend en begin nu al melk te lekken………….. dit is m ...
Ja! Ik las dat het vanaf 20 weken kan komen!

10 dagen geleden

Reactie op femmiex98

Ik ben begin maart uitgerekend en begin nu al melk te lekken………….. dit is m ...
Bij mij begon dit vanaf 17 weken al dus ja!