381 Reacties

10 dagen geleden

Omg meiden, moest net niezen en had zo een scherpe pijnlijke steek in m’n achterkamer. Moest het eventjes delen hehehe; leek bijna of m’n mannetje eruit kwam 😂 heb sowieso meer pijn in m’n poeperd, wie nog meer?

9 dagen geleden

Reactie op Sterretje2025

Bij mij begon dit vanaf 17 weken al dus ja!
Oke gelukkig om te horen haha😅 schrok me kapot

9 dagen geleden

Reactie op femmiex98

Ik ben begin maart uitgerekend en begin nu al melk te lekken………….. dit is m ...
Ik heb het nu ook zo'n 2 weken (22 weken zwanger) Maar ik heb het alleen als het warm is (onder de douche of in bad bijv.) Verder nog niet echt overdag of in de nachten. Is heel normaal☺️

9 dagen geleden

Voelen jullie al baby bewegen voelt zo raar en als niks voel maak me zorgen

8 dagen geleden

Reactie op khadija bellie

Voelen jullie al baby bewegen voelt zo raar en als niks voel maak me zorgen ...
Ik voel hem al wel. De verloskundige zei dat we in deze termijn het nog niet dagelijks hoeven te voelen. Vanaf week 26 zou dat wel moeten. Hopelijk geeft dit je wat rust.

7 dagen geleden

Hey, werd vanmorgen opeens heel duizelig. Raakte een beetje in paniek, ging zweten, moest opeens naar t toilet... heb wat dropjes gegeten, kdacht m'n bloeddruk... net een stevige maaltijd genuttigd met wat soep en 2 boterhammen. Tis nog steeds niet helemaal weg. Herkenbaar deze duizeligheidsaanvallen?

7 dagen geleden

Reactie op Mama_Anoeska

Hey, werd vanmorgen opeens heel duizelig. Raakte een beetje in paniek, ging ...
Als je klachten samen kwamen met het gevoel nodig naar het toilet te gaan dan kan het zijn dat je nervus vagus werd gestimuleerd door te volle darmen/te veel aandrang/te volle blaas. Dit kan zowel van ontlasting als urine zijn. Soms kun je er letterlijk van flauwvallen. Dat noem je bijv een defeceatie syncope. Omdat je zwanger bent duurt het wat langer voordat je er weer bovenop bent. Ikheb dat ook als mijn suiker te laag is en honger heb, dan eet ik wat en gaat het over, maar het flauw gevoel blijft vaak nog lang hangen!

6 dagen geleden

Ben sinds deze week (20 weken) weer misselijk na het avond eten. Vreselijk! Vol met lucht ook en veel boeren.

4 dagen geleden

Groeit jullie buik ook ineens mega hard?!!

4 dagen geleden

Reactie op louzapoes

Yep!

4 dagen geleden

Reactie op louzapoes

Ja niet normaal!

4 dagen geleden

Reactie op Nola1203

Ben sinds deze week (20 weken) weer misselijk na het avond eten. Vreselijk! ...
Hier hielp 2 dagen een rennie. (Heb maar 4 tabletjes gehad over de 2 dagen) maar echt perfect!

3 dagen geleden

Reactie op puppy2025

Hier hielp 2 dagen een rennie. (Heb maar 4 tabletjes gehad over de 2 dagen) ...
Die Rennie helpt mij echt soms tegen lucht gevoel in mn buik, was n goede tip dus!

3 dagen geleden

Heb sinds gister weer 2 aambeien tijdens eerste trimester ook last van gehad en toen hielp zinkzalf heel goed. Nu mogelijk ook maar heb er zoveel pijn aan dat ik er nu gewoon niet van kan slapen. Op staan van de wc of een stoel is ook echt drama, door bekkenklachten gaat dat al niet soepel en nu doet ook nog eens dat zeer. Ik moest even klagen dus dacht doe dat hier. Zal morgen even de huisarts bellen voor lidocaine zalf.

2 dagen geleden

Pfoeh ineens hele nacht lang moeten overgeven.. het bleef maar komen

één dag geleden

Hoi allemaal, Ik ben nu 21 week zwanger van de tweede. Vanochtend urine ingeleverd om te testen op blaasontsteking, maar dit was het niet. Moet regelmatig plassen, maar het "lukt" niet altijd even goed. Ook voelt (oke, let op, mooie zin🤭) mijn kruis soms "zwaar" en gevoelig aan. Niet per se bij aanraken, maar gewoon in het algemeen. Heb veel last van rug en bekken sinds vorige zwangerschap. Herkent iemand dit? Iemand enig idee wat dit kan zijn?

één dag geleden

Reactie op GewoonSanne

Hoi allemaal, Ik ben nu 21 week zwanger van de tweede. Vanochtend urine ing ...
Dit herken ik van mijn vorige zwangerschap en deze weer. Tijdens mijn vorige zwangerschap ook urine ingeleverd, geen blaasontsteking. Nu ook maar niet gedaan, voelt precies hetzelfde.

één dag geleden

Reactie op ArankaB

Dit herken ik van mijn vorige zwangerschap en deze weer. Tijdens mijn vorig ...
Vervelend! Ook dat van dat "zware" kruis? Enig idee wat het wel kan zijn?

één dag geleden

Reactie op GewoonSanne

Vervelend! Ook dat van dat "zware" kruis? Enig idee wat het wel kan zijn?
Niet perse zwaar, maar wel gevoelig. Beetje lastig uitleggen.