299 Reacties

één maand geleden

Reactie op user1495

Ervaren meer mensen een afname van klachten bij 8 weken? Hier totaal geen g ...
Ik heb precies hetzelfde! Vandaag 8+6 maar zeker sinds een week voelen mijn borsten weer normaal! Wel heb ik zo nu en dan nog buikpijn. Vooral alsik op sta na lang zitten of een drukke dag heb gehad maar het is dat ik gisteren de echo heb gehad, anders zou ik niet geloven dat ik zwanger was hihi

één maand geleden

Wie heeft er nog meer last van bloedneus? Elke keer als ik nies krijg ik toch een flinke bloedneus. Blijkt aders te zijn die zwakker zijn nu met de zwangerschap

één maand geleden

Pfff de laatste dagen ruik ik zo’n nare zoete geur in huis. Mn vriend ruikt dus niks. Ik word hier zo misselijk van! Echt om gek van te worden 😫😫

één maand geleden

Mijn nieuwe kwaal: mega rugpijn over hele rug. Ben 10 weken, kent iemand dit? Miss veranderd mijn houding al vanwege buik/baarmoeder die plek maakt en opzet?

één maand geleden

Reactie op Iet123

Mijn nieuwe kwaal: mega rugpijn over hele rug. Ben 10 weken, kent iemand di ...
Jaa ik heb er ook weer last van! Had bij de 3/4 weken ook heel erg last. Nu gelukkig wel iets minder dan toen! Ik heb ook erg last van constipatie.... meer die dat herkennen? 😅 en wat kan je er aan doen behalven goed eten en drinken, heb nu elke keer krampen maar naar de wc gaan lukt gewoon niet ...

één maand geleden

Reactie op Iet123

Mijn nieuwe kwaal: mega rugpijn over hele rug. Ben 10 weken, kent iemand di ...
Bij mijn eerste zwangerschap ook gehad. Is je baarmoeder die aan het groeien is en dan aan de zenuwen van je rug gaat trekken of zo. Tijdens mijn zwangerschap regelmatig naar de fysio gegaan en na de bevalling na de osteopaat. Vooral de osteopaat heeft heel veel geholpen en sommige helpen ook zwangere vrouwen

één maand geleden

Reactie op MStult

Bij mijn eerste zwangerschap ook gehad. Is je baarmoeder die aan het groeie ...
Vervelend hé, maar dat is wel een goede tip. Ik ga het bij de vk eens vragen of ze miss een fysio kan aanbevelen of anders osteopaat en vanaf wanneer dat mag

één maand geleden

Reactie op Babymaart2025

Jaa ik heb er ook weer last van! Had bij de 3/4 weken ook heel erg last. Nu ...
Naast veel water drinken idd en vezels eten, tijdig ontspannen maar ook, bewegen dus wandelen ofzo. Dan gaan je darmen sneller werken en dus verteren. Ik heb een prikkelbare darm maar wonder boven wonder sinds ik zwanger ben kan ik dagelijks naar toilet ineens, so far so good

één maand geleden

Reactie op Iet123

Naast veel water drinken idd en vezels eten, tijdig ontspannen maar ook, be ...
Jaa, het schijnt er ook wel bij te horen dat het juist langzamer gaat, maar van elke ochtend naar eens in de 3 dagen heb ik toch wel moeite mee 😅

één maand geleden

Reactie op Babymaart2025

Jaa, het schijnt er ook wel bij te horen dat het juist langzamer gaat, maar ...
Heb je dan ook wat 'pijn' bij het drukken als je wel kan 😅 Wat een onderwerp... Ik merk dat ik wat pijn heb rechtsboven de heup. Niet heel erg, maar voel het wel. Zijn geen steken ofzo.

één maand geleden

Ik durf het bijna niet hardop te zeggen. Eerste ochtend in 3 weken tijd dat ik niet zo belachelijk misselijk ben. Heb al 3 broodjes met grill worst op, banaan, glas melk en een glas dubbel fris. Kan wel janken. Gisteren nog alles eruit gekotst wat erin ging. Laat het alsjeblieft goed blijven gaan, mentaal ook veel fijner zo🍀🍀🍀🍀

één maand geleden

Reactie op Daphne5991

Heb je dan ook wat 'pijn' bij het drukken als je wel kan 😅 Wat een onderwe ...
Haha heerlijk onderwerp ja ! Nee pijn niet echt met drukken, maar soms wel een milde "buikpijn" aanval en dat ik eindelijk denk : "yes, nu moet het wel lukken" en dan zit ik en verdwijnt het weer en gebeurt er gewoon niks... gister op de bank kreeg ik wel ineens een beetje steken rechts boven mijn heup, alsof ik verkeerd zat ofzo.. Durf ook niet te hard te persen natuurlijk 🤣 maar ik doe gewoon zoals ik het normaal zou doen

één maand geleden

Had het net heel erg warm waardoor ik ben flauwgevallen. Maak me nu wel zorgen of dat dit ook schadelijk is geweest voor de baby? Ben maar ongv 1 minuut “buiten westen” geweest en had mezelf al op de grond gelegd. Wat denken jullie?

één maand geleden

Reactie op puppy2025

Ik durf het bijna niet hardop te zeggen. Eerste ochtend in 3 weken tijd dat ...
Ooh meid van fijn om te horen! Hoe ver ben je nu? En is het goed blijven gaan de rest van de dag?

één maand geleden

Reactie op femmiex98

Had het net heel erg warm waardoor ik ben flauwgevallen. Maak me nu wel zor ...
Volgens mij is dat niet schadelijk voor de baby. Je bent uit jezelf gaan liggen, dus niet raar gevallen etc.

één maand geleden

Reactie op Nola1203

Ooh meid van fijn om te horen! Hoe ver ben je nu? En is het goed blijven ga ...
Ben morgen 9 week! aangezien ik de hele dag verder “goed” ben geweest, zit ik nu weer in de stress waarom ik mij ineens goed voel. Wat een zorgen. Dus morgen extra controle vk

één maand geleden

Reactie op puppy2025

Ben morgen 9 week! aangezien ik de hele dag verder “goed” ben geweest, zit ...
Kan ik me voorstellen ja! Fijn dat je morgen langs kan komen en hopelijk is alles nog goed!

één maand geleden

Reactie op babywens_

Volgens mij is dat niet schadelijk voor de baby. Je bent uit jezelf gaan li ...
Gelukkig maar, dankjewel voor je reactie 😊

één maand geleden

Ik heb af en toe een wat trekkerig gevoel onderin m'n buik. Ik voel het elke dag wel een paar keer. Volgens de verloskundige is dat omdat m'n baarmoeder groeit. Ik voel nu ook af en toe een iets duidelijkere pijn, niet heel heftig, af en toe wat steekjes. Ik merk dat ik me er toch gelijk druk om maak. Heb wel een erg drukke dag gehad vandaag, zou het daarmee te maken hebben? Ik ben 11+1 vandaag.

één maand geleden

Reactie op LissaM

Ik heb af en toe een wat trekkerig gevoel onderin m'n buik. Ik voel het elk ...
Dat ervaar ik al sinds week 7. Vooral in de nachten maar ook overdag wel. Het groeit!:)