299 Reacties

één maand geleden

Ik heb sinds vandaag steken alleen aan de rechterkant, is dit bandenpijn? Ben nu 12 weken zwanger

één maand geleden

Reactie op LeonieK1994

Goedemorgen allemaal, Vandaag ben ik 9+3. Ik had erge last van vermoeidhe ...
Kan ook een paar dagen rustig zijn en daarna weer opspelen

één maand geleden

Reactie op jet127

Oke en hoeveel mag je per dag? En ook wel meerdere dagen achter elkaar?
Ik las ergens 3000mg, mijn huisarts gaf dat ook aan. Mag wel meerdere dagen achter elkaar maar niet te lang (week of weken)

één maand geleden

Ik heb nu al 5 dagen achtereen koude rillingen.

één maand geleden

Reactie op TOWIU

Ik heb nu al 5 dagen achtereen koude rillingen.
Oeps te snel verstuurd. Soms ook ‘s middags. Het voelt elke keer alsof ik tegen ziek zijn aanzit, zo vervelend! Verder ook erg moe en misselijk. Vooral na de lunch tm de avond erg misselijk. Ben nu 9 weken.

één maand geleden

Ben nu 10.5 weken Sinds week 5-6 misselijk geweest. En ging steeds beter. Nu sinds 2 dagen mega misselijk met overgeven helaas. Hoop zo dat het snel overgaat....🙃

één maand geleden

Hier vanaf begin al misselijk veel overgeven emesafene gekregen wat met vlagen z'n werk doet en ik denk ook nog een griepje mee te pakken hele lichaam doet pijn😬

één maand geleden

Help! Even klein vies praatje. Altijd als ik veel water drink is mijn plas wit/heel licht geel. Ookal drink ik nu minstens 2L water m’n plas blijft heel geel. Meer mensen hier last van?!

één maand geleden

En nog iets, ben nu 9+2, maar ben heel klein beetje misselijk als ik niet snel genoeg wat eet. Wel afkeer voor vanalles. Maar kunnen we dus ook nog misselijk worden in het tweede trimester? of?

één maand geleden

Reactie op elizmuriel

En nog iets, ben nu 9+2, maar ben heel klein beetje misselijk als ik niet s ...
Dit verschilt echt per persoon. Ik had dus totaal geen last van misselijkheid maar vanaf 9+4 begon bij mij het in de ochtend overgeven. Dit hield aan tot ruim 12 weken en toen hield het weet op.

één maand geleden

Reactie op sands2023

Nu richting 11,5 week. Zijn er meer mensen die af en toe lichte onder buikp ...
Dit wilde ik net gaan posten hier. Ik ervaar het als een trekkend gevoel onderin m'n buik, precies waar de baby ongeveer zit. Ongeveer een week geleden was het een licht trekkend gevoel. Aan de verloskundige gevraagd tijdens de termijnecho en ze gaf aan dat dat komt omdat alles groeit. Sinds een paar dagen voel ik het sterker. Ik zou het nog niet als echt buikpijn omschrijven maar het trekkerige gevoel is wel een stuk scherper en vaker aanwezig. Ik probeer me er ook niet te druk om te maken. Morgen tijdens hartjesspreekuur ga ik het nog een keer navragen of dit normaal is (misschien kunnen dames die al eens zwanger zijn geweest er iets over zeggen?)

één maand geleden

Ik ben morgen 12 weken trouwens.

één maand geleden

Reactie op LissaM

Ik ben morgen 12 weken trouwens.
Ik ook! Dus zelfde gevoel

één maand geleden

Reactie op sands2023

Nu richting 11,5 week. Zijn er meer mensen die af en toe lichte onder buikp ...
Ik ben 12+3 en heb hier ook last van! Is inderdaad groeiende baarmoeder!

één maand geleden

Iemand ook af en toe steken rechts of links in onderbuik?

één maand geleden

Reactie op Najima Ed

Iemand ook af en toe steken rechts of links in onderbuik?
Ja een trekkend gevoel, meestal aan de rechterkant. Dat kan bandenpijn zijn

één maand geleden

Zijn er meer die last hebben van extreme spierpijn in de kuiten (zonder sporten)? Ik ben nu 9 weken en sinds vandaag ineens heel erg last van

één maand geleden

Ik heb het vandaag aan mijn verloskundige gevraagd. Ik had sinds ongeveer 11 weken en nu met 12 weken ook last had van een trekkerig gevoel bij m'n baarmoeder. Dit is inderdaad omdat de baarmoeder groeit. Je kan hier ook links- en rechtsonder pijn van hebben. Dus volkomen normaal ❤️

één maand geleden

Reactie op babywens_

Ja een trekkend gevoel, meestal aan de rechterkant. Dat kan bandenpijn zijn ...
Bij mij inderdaad ook aan rechterkant vandaag

één maand geleden

Reactie op LissaM

Ik heb het vandaag aan mijn verloskundige gevraagd. Ik had sinds ongeveer 1 ...
Aah fijn om te horen