299 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op Najima Ed

Bij mij inderdaad ook aan rechterkant vandaag
Ja dat is echt bandenpijn, had ik bij mijn eerste ook erg last van, toen was t meestal links en nu rechts 馃檲

茅茅n maand geleden

Reactie op elizmuriel

Help! Even klein vies praatje. Altijd als ik veel water drink is mijn plas ...
Ik ook! En een beetje troebel ook

茅茅n maand geleden

Reactie op jet127

Zijn er meer die last hebben van extreme spierpijn in de kuiten (zonder spo ...
Hey Jet, Heb je nog steeds pijn? Ik had enorme spierpijn in mn rechterkuit, tenminste zo voelde het. Been was niet opgezwollen, rood of glanzend, maar het blijkt toch trombose te zijn. Heb nu medicatie en dit helpt goed. Als je pijn blijft houden en het wordt niet minder, neem dan contact op met de dokter!

茅茅n maand geleden

Reactie op Lauren404

Hey Jet, Heb je nog steeds pijn? Ik had enorme spierpijn in mn rechterkuit, ...
Hey Lauren. Bedankt voor je reactie. Ik heb het vooral na lang zitten en/of na het opstaan en dan vlakt het na een tijdje weer af

茅茅n maand geleden

Hier eigenlijk weinig. In verwachting van een tweeling en eigenlijk is de vermoeidheid en afkeer voor eten het grootste probleem, maar dat had ik met mijn dochtertje precies zo 馃槄 verder verstopt & af en toe bandenpijn. Maar met twee kruimels had ik het veeeeel erger verwacht eigenlijk 馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op jet127

Hey Lauren. Bedankt voor je reactie. Ik heb het vooral na lang zitten en/of ...
Ah gelukkig dat het weer afvlakt :). Hopelijk is het snel blijvend weg!

茅茅n maand geleden

Zijn er meer mensen waarbij rond de 9 weken het gevoel van continu honger hebben afvlakte?

茅茅n maand geleden

Reactie op jet127

Zijn er meer mensen waarbij rond de 9 weken het gevoel van continu honger ...
Bij mij vanaf 10 weken. Sindsdien is het hongergevoel (zeker in de nacht) afgenomen.

茅茅n maand geleden

Reactie op ArankaB

Bij mij vanaf 10 weken. Sindsdien is het hongergevoel (zeker in de nacht) a ...
Aha! Ik heb/had juist overdag heel veel honger en 's nachts geen last van

茅茅n maand geleden

Reactie op jet127

Aha! Ik heb/had juist overdag heel veel honger en 's nachts geen last van ...
Ik had het de hele dag en nacht door. Overdag heb ik het soms nog, maar 's nachts is het gelukkig weg.. Ik werd zo wakker van iets eten, dat ik daarna niet meer in slaap viel

茅茅n maand geleden

Reactie op ArankaB

Ik had het de hele dag en nacht door. Overdag heb ik het soms nog, maar 's ...
Oh dat is wel heel vervelend inderdaad! Gelukkig dat het nu beter is dan 馃槉 Ik weet op laatst niet meer wat ik nog moet eten op een dag haha

茅茅n maand geleden

Reactie op jet127

Zijn er meer mensen waarbij rond de 9 weken het gevoel van continu honger ...
Het was een beetje afgevlakt maar nu , week 13 weer terug

茅茅n maand geleden

Reactie op DYE41

Vandaag 10 weken. Enorm last van warme voeten, niet normaal meer. Ook het c ...
Voedingshap app is daar ideaal voor, echter volgde mij is cola niet ideaal vw de cafe茂ne die er in zit.. Alleen dat staat in die app wel;) Alleen dan met alles van eten en drinken;)

茅茅n maand geleden

Reactie op Ellenbenik

Voedingshap app is daar ideaal voor, echter volgde mij is cola niet ideaal ...
Klopt! Ik heb de app ook, maar ik ben er pas achtergekomen dat er ook cafe茂ne vrije cola bestaat gelukkig 馃ぃ

茅茅n maand geleden

Sinds 3 dagen onverklaarbaar hoofdpijn zit in week 10 herkenbaar voor iemand?

茅茅n maand geleden

Misselijkheid lijkt hier af te nemen (heeeel fijn), en plaats te maken voor extreme moeheid en duizeligheid. Iemand tips tegen duizeligheid naast voldoende drinken en rustig opstaan?

茅茅n maand geleden

Reactie op Iet123

Misselijkheid lijkt hier af te nemen (heeeel fijn), en plaats te maken voor ...
Misschien even je ijzer en bloeddruk laten checken?

茅茅n maand geleden

Ik heb af en toe een zwaar gevoel rechtsonderin mijn buik, niet echt pijn meer gewoon een vervelend gevoel. Paar centimeter boven lies en schaambot. Heb dit echt al een paar dagen af en aan, vooral als ik op mijn rug of zij lig wordt het gevoeliger. Is dit bandenpijn? Ik heb zelf het gevoel dat het met mijn groeiende baarmoeder meegaat zeg maar. Ik ben nu 14 weken zwanger. Omdat het geen pijn doet heb ik er nog geen verloskundige voor gebeld, of moet ik dat wel even doen dacht ik ineens vandaag?

茅茅n maand geleden

Reactie op Hel1J

Misschien even je ijzer en bloeddruk laten checken?
Ja net vrijdag intake gehad dus vanaf maandag kan ik naar de inloop voor bloedprikken. Dat kon niet eerder. Ik had eerst 2 echo's gehad en daarna pas de intake(waarbij ze verzoek indienen bloedprikken)

茅茅n maand geleden

Reactie op Iet123

Ja net vrijdag intake gehad dus vanaf maandag kan ik naar de inloop voor bl ...
Bloeddruk checkte zij trouwens al,l dat was goed.