379 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Najima Ed
Ik ben al 3/4 weken volledig ziek gemeld, als het niet gaat gaat het gewoon ...
Jaa ik vind zelf alleen niet dat ik dan zo vaak ziek ben dat ik de ziektewet in moet.. ik ben vaak dan 2/3 dagen niet lekker en daarna kan ik wel weer werken
2 maanden geleden
Reactie op Babymaart2025
Heyy,
Ik werk op een peutergroep 36 uur, en ik heb tot nu toe dat ik om de ...
Ik ben ook erg vaak niet lekker en super vermoeid en na een halve dag ben ik echt helemaal op. Ik heb sinds deze week samen met mijn werkgever besloten tot 14:00 te werken in plaats van 18:00. Hij heeft dit aangemeld bij uwv dus dit wordt gewoon gedekt!
Ik merk dat dit erg veel rust geeft! Misschien dat jij hier ook over na kan denken.. als het niet gaat, gaat het niet!
2 maanden geleden
Nog meer mensen al last van bekkeninstabiliteit? Bij mijn eerste klachten gekregen na de bevalling en waren net een half jaar weg. Alle tips om er mee om te gaan zijn welkom😥 ga al naar de fysio, osteopaat en heb een bekkenband besteld. Niks lijkt te werken tegen de pijn...
2 maanden geleden
Reactie op Felina1985
Heeft er iemand ook last van veel dorst? Ik drink steeds water maar het gev ...
Ik heb hier helaas ook erg veel last van. Ook last van droge mond. Uit de nipt test was ook deels gekomen dat mijn bloedsuiker te hoog was. Vanochtend opnieuw bloedgeprikt nuchter.. is dus even afwachten. Ik probeer al het zoete spul voornamelijk te vermijden en blijf wel doordrinken.. ik ben wel gewoon zwanger van een kindje ☺️
2 maanden geleden
Reactie op Felina1985
Heeft er iemand ook last van veel dorst? Ik drink steeds water maar het gev ...
Ik heb ook veel dorst steeds. Drink regelmatig grote glazen in één keer leeg omdat ik zo'n dorst heb. Heb deze week aan de verloskundige gevraagd of dit normaal is, ze zei van wel.
Ik ben de laatste dagen zo benauwd, echt niet normaal. De luchtvochtigheid buiten (en in huis) is hoog en het is warm, denk dat het vooral daarvan komt. En ik heb al weken niet gesport dus misschien komt het ook doordat m'n conditie slecht is. Die benauwdheid is iig echt irritant, het belemmert me echt. Verder ben ik nog steeds heel moe en vaak futloos. Vandaag 13+3, ik hoop dat m'n energie snel terugkomt.
2 maanden geleden
Ik heb zoveel honger en zin in lekkers maar ook in gewoon eten. Het is 10:00 uur en ik heb al een tompouce op , dit zou ik eerst echt nooooit doen😅 ik wilde het ook eigenlijk niet maar voor ik het wist had ik m toch al op ineens. Ik vraag me af of dit nog minder gaat worden
2 maanden geleden
Reactie op elielieli
Ik heb dat tijdens het niezen, hoogstwaarschijnlijk is het bandenpijn wat w ...
Ik ook, maar ik ben nu met m’n mond open gaan niezen zonder het te onderdrukken en dan krijg in geen steek. Het is heel lawaaierig en onbescheiden haha maar wel fijner voor de banden
2 maanden geleden
Overgeven word steeds erger. Ik hoopte op minder 11+6 😔 had dit niet bij mijn eerste zwangerschap
2 maanden geleden
Reactie op candycrusq
Overgeven word steeds erger. Ik hoopte op minder 11+6 😔 had dit niet bij m ...
Ik werd in week 11 ook misselijker en moeier! Tussen de 10 en 12 weken is je hcg het hoogst. Ik ben nu 12+2 en merk dat de misselijkheid minder wordt, wel wordt ik misselijk als ik te veel gedaan heb en dus moe wordt. Ik vind het moeilijk om te doseren haha ik ben het ellendig voelen een beetje zat dus elk beetje energie probeer ik nu te pakken alleen moet ik daarna vaak inleveren😅