381 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben nu 14+1. Ik mag echt niet klagen hoor, want relatief heb ik weinig klachten (wel wat misselijk en erg moe geweest). Maar ik merk dus nu dat ik na het avondeten gewoon helemaal op ben en het liefste wil slapen. Terwijl ik overal lees dat dit het moment is dat je het gevoel hebt de hele wereld weer aan te kunnen .😅 Zijn er meer die dit ook nog ervaren?

2 maanden geleden

Reactie op janey97

Ik werd in week 11 ook misselijker en moeier! Tussen de 10 en 12 weken is j ...
Ah, goed om te horen dat het minder werd. Ik hoop dat het bij mij ook zo gaat 😂 misselijkheid bij teveel doe herkenning! En dutjes probeer ik elke dag te doen 😂 ze zeggen tweede trimester is het beste, dus ik hoop dat dit weer zo is.

2 maanden geleden

Reactie op janey97

Ik werd in week 11 ook misselijker en moeier! Tussen de 10 en 12 weken is j ...
Heel herkenbaar dit!! Nu 13 wkn en misselijkheid echt wel afgenomen maar doe ik 1 dag wat leuks maar dat ook wel energie kost ofzo ben ik dag erna genekt. Dan moet ik ook echt weer overgeven. Zou wel elke dag dutje willen doen maar helaas gaat dit op n werkdag niet. Hoop gewoon dat die energie waar ze t over hebben in 2de trimester komt en dan niet even 1 dag en volgende dag zo gaar als een vaatdoek

2 maanden geleden

Reactie op LizHaJa

Moeten jullie oook snachts zoo veel plassen? Ik echt minimaal 6/7 x per nac ...
Jaaa ik ook wel 6 keer!!

2 maanden geleden

Heeft hier iemand ervaring met een lagere saturatie dan normaal? Kreeg een melding van mijn horloge dat deze laag zou zijn en heb vervolgens een paar dagen gemeten met een saturatiemeter maar komt niet meer boven de 92% uit merk wel dat ik de laatste week ook nog vermoeider en snel buiten adem ben

2 maanden geleden

Reactie op Lvandep

Ik ook, maar ik ben nu met m’n mond open gaan niezen zonder het te onderdru ...
hahaha omg ja doe ik idd ook

2 maanden geleden

Sinds gisteren echt enorm last van mijn onderrug. Kan geen enkele fijne houding vinden. Is dit herkenbaar voor anderen?

2 maanden geleden

Reactie op ellenrose

Ik ben nu 14+1. Ik mag echt niet klagen hoor, want relatief heb ik weinig k ...
Ben vandaag ook 14+1 en nog steeds vermoeid haha!

2 maanden geleden

Reactie op Tamvb

Sinds gisteren echt enorm last van mijn onderrug. Kan geen enkele fijne hou ...
Hier soms ook, vooral als ik bijv stof gezogen heb ed. Of juist teveel gezeten heb. Beetje draaibeweging maken kan helpen of je laten masseren, mag vanaf week 14.

2 maanden geleden

Reactie op Regen147832

Heeft hier iemand ervaring met een lagere saturatie dan normaal? Kreeg een ...
Een Smart Watch is geen officieel medisch hulpmiddel, dus bij twijfel het laten meten bij een zorgprofessional of zelf een saturatie meter aanschaffen.

2 maanden geleden

Reactie op Tamvb

Sinds gisteren echt enorm last van mijn onderrug. Kan geen enkele fijne hou ...
Ja dit heb ik ook regelmatig, gaat beter sinds ik oefeningen doe om mijn rug soepel te houden. Achtjes draaien op een yogabal, holle rug bolle rug oefeningen. Op YouTube zijn hier veel zwangerschaps workout/yoga/oefeningen voor te vinden. Daarnaast lopen wij elke avond voor het naar bed gaan een rondje van een half uur, ook dit helpt mij super goed.

2 maanden geleden

Reactie op Mommywishes98

Ja dit heb ik ook regelmatig, gaat beter sinds ik oefeningen doe om mijn ru ...
Bedankt voor de tips! Ga ermee aan de slag 😊

2 maanden geleden

Ik heb echt al twee dagen last van zulke hoofdpijn… ben nu 14 weken. Nog meer mensen die hier last van hebben

2 maanden geleden

Zijn er meer mensen die hun oor/oren dicht hebben zitten? Ik ben nu 13 weken en heb sinds een week of twee last van mijn oren die dicht zitten, vaak aan 1 kant. Ik hoor hierdoor heel slecht.

2 maanden geleden

Reactie op carmennn2802

Zijn er meer mensen die hun oor/oren dicht hebben zitten? Ik ben nu 13 weke ...
Ik heb dit ook (gehad). Ik had ook heel veel jeuk in mijn oren. Heb uiteindelijk van de huisarts oordruppels gekregen tegen de jeuk maar merk dat het nu weer opspeelt. Wordt echt midden in de nacht wakker omdat ik in mijn oor krab, heel irritant!

2 maanden geleden

Reactie op Nola1203

Ik heb dit ook (gehad). Ik had ook heel veel jeuk in mijn oren. Heb uiteind ...
Oh dat lijkt me ook heel vervelend! Ik heb gelukkig geen last van jeuk, echt een dicht oor en nu ook een piep en oorsuizen ☹️

2 maanden geleden

15 weken zwanger sinds zaterdag, ik dacht laat ik eens het stukje in de zwangerschapsapp lezen vanochtend. Staat je hebt meer bloed in je lichaam wat ervoor kan zorgen dat je een lichte bloedneus kan krijgen. Vanavond meteen een bloedneus voor het eerst in mijn leven haha.

2 maanden geleden

Hoi allen! Ik ben momenteel 11+2 en tot aan week 11 had ik problemen met naar de wc gaan. Sinds een week drink ik elke avond Gember thee en ik moet zeggen dat helpt zo goed!! Ik ga sowieso nu elke ochtend standaard en soms ook zelfs in de avond. Proberen waard als je er ook last van hebt!🫶

2 maanden geleden

Reactie op carmennn2802

Zijn er meer mensen die hun oor/oren dicht hebben zitten? Ik ben nu 13 weke ...
Hier ook. Tijdens mijn eerste zwangerschap gekregen. Was net een paar maanden weg en nu weer terug. De zure oordruppels, voorgeschreven door de HA, werken perfect. Vaak na 3 keer druppelen zo goed als weg

2 maanden geleden

Reactie op sands2023

Ik heb echt al twee dagen last van zulke hoofdpijn… ben nu 14 weken. Nog me ...
Ik heb hier soms ook last van sinds week 12 en normaal vrijwel nooit (gelukkig)..