381 Reacties

2 maanden geleden

Gekke vraag, maar zijn er meer dames die na een dag (op werk) veel (stil) staan, een vaag beetje beurs/pijnlijk gevoel hebben in hun onderbuik en vagina

2 maanden geleden

Reactie op MStult

Hier ook. Tijdens mijn eerste zwangerschap gekregen. Was net een paar maand ...
Goede tip, ik ga eens informeren!

2 maanden geleden

Reactie op sands2023

Ik heb echt al twee dagen last van zulke hoofdpijn… ben nu 14 weken. Nog me ...
Ik heb dat nu al 1,5 week🥲 Leek een soort knop om te gaan na 13 weken. Hoop dat het snel voorbij gaat. Heb het elke morgen wanneer ik wakker word en soms gaat het in de loop van de dag voorbij. Drink genoeg dus dat kan het niet zijn.

2 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Ik heb dat nu al 1,5 week🥲 Leek een soort knop om te gaan na 13 weken. Hoo ...
Ik inmiddels vanaf… pff even volhouden denk haha!

2 maanden geleden

Morgen 13 weken en misselijkheid neemt niet af. Meer nog steeds last? Vooral avonden zijn het probleem

2 maanden geleden

Hebben jullie ook de hele dag door mega honger? 😅 Ik eet de hele dag door joh

2 maanden geleden

Ik ben nu 12 weken en m’n misselijkheid wordt minder. Misschien toeval of misschien werken de gemberwortel capsules die ik van m’n huisarts kreeg aangeraden. Misschien een tip voor jullie!

2 maanden geleden

Reactie op jennifer0792

Hebben jullie ook de hele dag door mega honger? 😅 Ik eet de hele dag door ...
Ja maar echt! Ik lijk wel een bodenloze put. Zelfs snachts eruit om te eten

2 maanden geleden

Reactie op louzapoes

Ja maar echt! Ik lijk wel een bodenloze put. Zelfs snachts eruit om te eten ...
Ja same maar echt dat mijn maag alweer knort een uur na een maaltijd. Merk ook dat mijn buik wat harder gaat groeien, zal wel nodig zijn die extra bouwstoffen

2 maanden geleden

Kan iemand beschrijven hoe bekkenklachten voelen, hoe je dat voelt aankomen? Ik heb er geen last van denk ik, alleen soms wat urineverlies als ik nies, maar geen pijn ofzo. Ik ben wel benieuwd

2 maanden geleden

Ik merk sinds een paar dagen dat ik standaard 1x per nacht eruit moet om te plassen. Echt irritant vind ik het maarja 😅 Gelukkig is m'n energie voor een deel terug, super fijn! Ik moet wel niet te laat naar bed gaan en soms een dutje doen, maar heb iig weer energie om te sporten. :) Ook voel ik me na het avondeten niet meer zo opgeblazen en ongemakkelijk. Daar ben ik nog het meest blij mee. Hopelijk blijft dit voorlopig zo 😊 Nog wel meer dorst overdag dan normaal, maar niet echt meer misselijk oid. Ik ben vandaag 14+6.

2 maanden geleden

Reactie op candycrusq

Morgen 13 weken en misselijkheid neemt niet af. Meer nog steeds last? Voora ...
Hier hetzelfde. Ik eet 's avonds met moeite het avondeten op, zo misselijk van de geur. Gelukkig hoef ik niet over te geven. Maar ik zou heel graag weer met smaak willen eten 😂

2 maanden geleden

Ik ben nu 14 +4 en vanaf een paar dagen merk ik veel dat ik last krijg van mijn ligamenten denk ik 🫠 meestal aan de rechte kant met een "stretch" gevoel. Misschien is nu tijd om een zwangerschaap kus te kopen 🤣

2 maanden geleden

Hebben jullie ook zo’n honger? Ik kan de hele dag wel eten. Nu ook een uur na het avondeten alweer een hongergevoel 🙈 moet me beheersen om niet constant iets te pakken🤭

2 maanden geleden

Reactie op Nola1203

Kan iemand beschrijven hoe bekkenklachten voelen, hoe je dat voelt aankomen ...
Ik zou eerlijk gezegd je aanraden om naar de bekkenbodem fysiotherapeut te gaan als je urine verliest als je niest.

2 maanden geleden

Reactie op etos

Ik zou eerlijk gezegd je aanraden om naar de bekkenbodem fysiotherapeut te ...
Oh echt, is dat al een teken om een afspraak te maken? Wist niet dat dat zo erg was

2 maanden geleden

Morgen 15 weken. De vermoeidheid slaat nu (pas) toe. En hongerrrr.

2 maanden geleden

Reactie op Macy92

Morgen 15 weken. De vermoeidheid slaat nu (pas) toe. En hongerrrr.
Bij mij weer opnieuw en die honger is wel echt toegenomen

2 maanden geleden

Nu 12,5 week. Misselijkheid is gone! Moe heid ook al bijna. Zo fijn want heb maar 1 dutje kunnen doen afgelopen 3 maanden door drukke baan en peuter thuis. Krijg steeds meer zin in ding weer en kan weer na 10-en naar bed :)

2 maanden geleden

Hoi iedereen! Mijn eerste vraag in het topic… nog iemand die snachts klaarwakker is? Na een paar uur slaap heeft mijn lichaam het gezien en lig ik vanaf een uur of twee/drie klaarwakker 😵‍💫💤