32 Reacties

2 maanden geleden

Yes.. ikke! Straks 6 jr verschil en vindt het heerlijk

2 maanden geleden

Yes , mijn dochter is 17 maart 2024 geboren En nu verwachten we een kindje 29 maart 2025 Dus een verschil van 11 jaar

2 maanden geleden

Hier een verschil van 8,5 jaar, hij vindt het geweldig dat hij een broertje of zusje krijgt

2 maanden geleden

Yup mijn zoon is van 21 maart 2009 en nu zwanger van de 2e. 24 maart uitgerekend dus straks 16 jaar verschil

2 maanden geleden

Mijn dochter is van 2016, dus straks ook 8 jaar verschil. Ik denk dat ze hierin straks juist een hele leuke rol zal kunnen gaan spelen in het gezin. Ik weet zeker dat ze ook veel wil gaan helpen en hier als 2e moedertje rond loopt. Haha Bovendien is zij al lekker zelfstandig dus voor mijn gevoel gaat dat juist goed werken.

2 maanden geleden

Ja hier een dochter uit maart 2020 en in verwachting van de 2de die ook in maart 2025 dan. 5 jaar verschil zal het worden

2 maanden geleden

Ik niet, ik heb er eentje uit 2018, 2020 en 2022 en nu zwanger van nummer vier. Wat betreft je oudste denk dat het juist heel leuk is dat er zoveel leeftijd is tussen je oudste en jongste qua zwangerschap enzo. Mijn twee oudste nu snappen wat er gaat gebeuren, leven mee enz. Dat had ik eerdere jaren niet omdat ze daar gewoon te jong voor waren. Hoewel wij ze bewust kort op elkaar hebben lijkt het mij ook heerlijk om het te spreiden en de oudste naar school te hebben voordat de volgende begint, dan heb je voor beide zoveel meer tijd en die babytijd en alles wat daar bij komt kijken vergeet je niet hoor, het zit wellicht wat verder weg maar als het zover is weet je het precies weer!

2 maanden geleden

Ik heb een zoon van 12 en een dochter van 7.. en nu uitgerekend 2025.

2 maanden geleden

Onze oudste is van 2018 en onze middelste van mei 2020. We zijn nu ook uitgerekend in Maart en bij de oudste zit er bijna 7 jaar tussen en bij de middelste ook 4 jaar en 10 maanden. Ze maken het nu veel meer mee en vinden het fantastisch om grote zussen te worden.

2 maanden geleden

Mijn zoontje is van 08-08-18. Vind het wel heel bijzonder dat hij straks zo bewust mag meemaken dat hij grote broer wordt, ik kan niet wachten om hem het nieuws te vertellen.

2 maanden geleden

Onze dochter is geboren in 2013, tegen de tijd dat mini er is zit er 11 jaar tussen🥰

2 maanden geleden

Mijn dochter wordt in september 6 jaar en in maart verwacht ik de baby. Kan ook niet wachten om het nieuws te delen, ze wacht er al heel lang op.

2 maanden geleden

Hier een dochter van mei '19. Zij zal dus bijna 6 jaar zijn als ze grote zus wordt. We gaan het haar woensdag vertellen, als de 2e echo die ochtend goed blijkt te zijn. Ik kan niet wachten! Het lijkt me heel bijzonder om haar dit zo bewust te kunnen laten meemaken 🥰

2 maanden geleden

Ja mijn dochter is dus 26 maart 2020 geboren en ik ben uitgerekend op 23 maart zo leuk 4 jaar vind ik wel mee vallen

één maand geleden

Wij hebben een dochter van maart 2020 en zijn nu ook in verwachting van de 2de maar ook in maart 2025 dus hebben straks 5 jaar verschil

één maand geleden

Hier precies zo😊 onze dochter is geboren in mei 2020 en ons tweede kindje word verwacht in maart 2025. Ik en mijn zus zitten net zover uit elkaar kwa leeftijd en wij hebben als kind veel met elkaar gespeelt.🥰

één maand geleden

Reactie op Wensenmama

Hier precies zo😊 onze dochter is geboren in mei 2020 en ons tweede kindje ...
Ooh wat leuk. Ik ben ondertussen terug gezet naar 2 april, ik wacht nog even de 12w echo af, maar moet dan mss toch van groep veranderen.

één maand geleden

Jouw verhaal klinkt bijna zoals de mijne 🙂 eerste jaren hadden we echt geen ruimte om te denken aan een 2e kind. Het was te veel en te pittig. Maar hoe ouder onze dochter werd, hoe meer toch die wens ging ontstaan. Helaas door twee miskramen heeft het nog wat langer geduurd. Onze dochter is van november 2020, dus gaat een kleine 4,5 jaar verschil zijn. Het spannendste vind ik hoe we de babytijd weer gaan ervaren want we hebben al moeite met de rat race. Maar de liefde en het straks met vieren zijn lijkt me fantastisch ❤️ en onze dochter is al erg zelfstandig en gaat het nu veel meer bewust meemaken. Dat lijkt me wel heel bijzonder!

één maand geleden

Herkenbaar. Mijn dochter is van okt ‘20 en er zal dus ook 4,5 jaar tussen zitten. Ik was zelf ook lange tijd niet toe aan een tweede kindje. Tussendoor een MK en nu gelukkig 10 weken zwanger. Onze dochter weet het al en is heel enthousiast

één maand geleden

Even een reactie vanaf het andere oogpunt 😅 . Ik heb een 11 jaar jonger zusje en vond en vind het geweldig ☺️