32 Reacties

één maand geleden

Wat fijn om te lezen allemaal! Ik kreeg bijna het idee dat wij de enige waren met een groot leeftijdsverschil 🙈 Onze zoon is bijna 5 jaar en in maart wordt de baby geboren. We dachten eigenlijk altijd dat we het bij één kindje zouden houden, maar de wens voor de tweede is heeeeel langzaam gegroeid. Dat die er nu toch gaat komen is een grote verrassing waar we ontzettend blij mee zijn! En onze zoon vindt het geweldig 🥰

één maand geleden

Reactie op ma94

Mijn dochter wordt in september 6 jaar en in maart verwacht ik de baby. Kan ...
Hee wat leuk. Hier hetzelfde!

één maand geleden

Hier ook! Onze zoon is van september 2018. Snel een 2e zagen wij noet zitten. Vier jaar had ik mooi gevonden, door omstandigheden lukte het niet. Afgelopen januari vroegtijdig bevallen van onze sterrendochter. Een grote teleurstelling ook voor onze zoon. Nu ruim 11 weken zwanger, in weer een spannende en onzekere tijd. Dus we wachten nog even met vertellen. Maar hij zal 6 zijn mocht alles goed gaan en er een kindje bijkomen!

één maand geleden

Ik heb een zoon uit 2013 en een zoontje uit 2022. De oudste vindt het harstikke leuk en ze hebben een hele goede band. De kleine is ook gek op zijn grote broer. In maart komt de 3e, dus ik ben heel benieuwd hoe ze daar beide op gaan reageren

één maand geleden

Mijn man heeft al 2 kinderen uit een eerdere relatie. Bij ons is het verschil straks 5 en 9 jaar. De oudste staat echt te springen om nog een broertje of zusje, dus ze zal blij zijn als we het nieuws gaan vertellen

één maand geleden

Hier hetzelfde. Eerste kindje is van juli ‘20 en nu uitgerekend in maart ‘25. Eerste jaren handen vol gehad aan no1, de wens voor een tweede kindje groeide en nu blij met het aankomende leeftijdsverschil.

één maand geleden

Reactie op KB_24

Wat fijn om te lezen allemaal! Ik kreeg bijna het idee dat wij de enige war ...
Bij ons viel bijna iedereen van zijn stoel af toen we vertelden dat ik zwanger ben, inclusief onze ouders. Niemand had het verwacht omdat we de eerste jaren zo stellig waren 😂😂

één maand geleden

Reactie op Suuskexx

Bij ons viel bijna iedereen van zijn stoel af toen we vertelden dat ik zwan ...
Haha bij ons ook ☺️

één maand geleden

Reactie op Suuskexx

Bij ons viel bijna iedereen van zijn stoel af toen we vertelden dat ik zwan ...
Haha, hier precies dezelfde ervaring! Niemand kan het geloven 🙈 wat het wel éxtra leuk maakt om het te vertellen!

één maand geleden

Ja hier is 7 jaar geleden 🙃 dus ook weer heel spannend hoe ik alles ervaar nu ! Ben nu 16 weken zwanger en vind vooral denk ik straks de bevalling weer heel spannend en eng De wens voor een vierde bleef dus toch voor gegaan

één maand geleden

Mijn eerste dochtertje is 5 als mijn tweede kindje geboren wordt