14 Reacties

één maand geleden

Kan zeker! Mijn schoonzus heeft haar zoons ook allebei zo genoemd, super leuk 😊

één maand geleden

Beide hele leuke namen, maar ik zou het zelf denk ik niet doen. Dan zou ik meer denken dat het een tweeling is ofzo. Misschien Gijs en Tuur, Gijs en Luuk, Gijs en Mees.

één maand geleden

Ik vind het super lief juist. Ook hele leuke namen overigens.

één maand geleden

Leuke namen! Ik krijg er zelf Gonnie en Gijsje / Jip en Janneke vibes bij, dus persoonlijk zou ik het niet doen. Maar wie ben ik, dus lekker doen als jullie het wel mooi vinden!

één maand geleden

Leuke combi ! Bij ons op stal hebben we een poes lopen met de naam guusje en een hond met de naam gijs 🥰. Vindt het zo schattig die combi

één maand geleden

Ik vraag me altijd af waarom moeten namen van je kinderen bij elkaar passen? Je moet gewoon een naam kiezen die je mooi vind!

één maand geleden

Mijn zoon en dochter beginnen allebei met de letter jo dat vonden we wel grappig.ik ken ook iemand die zijn kinderen ongeveer dezelfde naam hebben gegeven dus het kan prima lijkt me.

één maand geleden

Ik zou het zelf niet doen, maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak 😄

één maand geleden

Kan prima! Allebei leuke namen! Wij vonden dezelfde voorletter niet zo praktisch vanwege post/officiële zaken. Maar dit komt ook doordat mijn vriend en zijn 2 zussen hebben alledrie dezelfde voorletter hebben en dat zelf niet zo handig vinden. Als dat je niet uitmaakt vind ik het prima kunnen. Leuk!

één maand geleden

Reactie op Bitterbal

Kan prima! Allebei leuke namen! Wij vonden dezelfde voorletter niet zo prak ...
Was bij ons thuis ook altijd gedoe met mijn zussen. Maar als ik kijk wat ik nu nog aan post krijg..? Bijna alles gaat online tegenwoordig.

één maand geleden

Reactie op Vlindertje3

Was bij ons thuis ook altijd gedoe met mijn zussen. Maar als ik kijk wat ik ...
Ja klopt post is inderdaad steeds minder. Maar zij hebben soms ook 'last' met de bankrekeningen. En twee van de drie hebben publicaties in bladen en die zitten elkaar qua initialen dus soms in de weg. Het zijn maar voorbeelden hoor, velen zullen minder last ondervinden.

één maand geleden

Ik vind het heel schattig klinken bij elkaar!

één maand geleden

Reactie op Bitterbal

Ja klopt post is inderdaad steeds minder. Maar zij hebben soms ook 'last' m ...
Oh ja, dat snap ik als je je naam moet gebruiken voor publicaties. Maakt het wel lastig ja!

één maand geleden

Ik vind het beide leuke namen maar zou ze zelf niet samen aan mijn kindjes geven. Samen toch een beetje gek, Jip en Janneke vibes zoals iemand anders ook noemde. Maarrrr het belangrijkste is wat júllie ervan vinden en onze mening is wat dat betreft helemaal niet belangrijk natuurlijk.