13 Reacties
6 dagen geleden
Reactie op NvdWG
Bij mijn vorige kolf schommelde ik tussen de 21&24mm.
Is meer hoe de k ...
O dan is het helemaal goed inderdaad denk ik. Hij zit goed en lekt niet langs de randen ofzo 😊 Hij is wel erg prijzig, maar ik heb hem zelf tweedehands aangeschaft, dus dat is ook een optie. En je kunt ook de gen 1 nemen, die is qua vorm hetzelfde en zit dus net zo goed, alleen daar zit geen app bij waarmee je je melkproductie bij kunt houden enzo.
5 dagen geleden
Reactie op NvdWG
Hier precies hetzelfde, alleen ook op zoek naar een kolf voor een grotere b ...
De mm van de schacht heeft niets te maken met welke cupmaat je hebt. Heb zelf ook een grote cupmaat (F en nu G) maar kleine tepels. Er zijn genoeg vrouwen met cup A en grote tepels. Eigelijk zou je je tepels in diameter moeten opmeten om te weten welke maat je nodig hebt (staan genoeg voorbeelden voor op internet). Wat ik bij mijn grote borsten wel fijn vond waren siliconen schilden. Die harde voorgevormde zijn niet bedacht op grotere ronde borsten😂
5 dagen geleden
Ik heb deze pas besteld. Ik was helemaal niet van plan om al iets te kopen omdat het toch afwachten is of het lukt, maar vond de aanbieding echt heel goed en de recensies zijn lovend; https://www.bol.com/nl/nl/p/numsy-elektrische-draadloze-borstkolf-handsfree-bpa-vrij-dubbele-borstkolf-met-opbergtas/9300000182894936/
2 dagen geleden
Zouden jullie de Youha Gen 1 of 2 aanbevelen? Ik twijfel, omdat ik lees dat de Gen2 veel minder melk kan opvangen en je dus vaker moet wisselen als je veel melk produceert. Lijkt me heel onhandig en gedoe.
Ik weet dat gen1 groter is, maar verwacht ook niet ergens in het zicht te gaan kolven.
2 dagen geleden
Reactie op ellenrose
Zouden jullie de Youha Gen 1 of 2 aanbevelen? Ik twijfel, omdat ik lees dat ...
Ik had de gen 2, die beviel heel goed en zou ik zeker aanbevelen! Maar ik moet zeggen dat ik nooit teveel melk gehad heb (eerder te weinig 😉) dus ik kan niet zeggen of het te klein is.