7 Reacties

één maand geleden

Harde buik is idd teken van teveel inspanning. Misschien niet voor jou, maar wel voor je banden/buik of iets anders. Helaas een duidelijk teken dat je toch rustiger aan moet doen

één maand geleden

Reactie op joyce0208

Harde buik is idd teken van teveel inspanning. Misschien niet voor jou, maa ...
Helder, dankjewel!

één maand geleden

Ik zou 'sterkher' eens volgen op instagram, deze stond pas in de vraagsticker en kon vele redenen hebben, je zou haar nog eens kunnen vragen want ben de precieze antwoorden vergeten

één maand geleden

Yes, herkenbaar. Heb het ook bij teveel inspanning. Wisselt van wandelen tot het huis poetsen. Blijkbaar toch teveel inspanning voor het lijf 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Reactie op Pinolovertje

Ik zou 'sterkher' eens volgen op instagram, deze stond pas in de vraagstick ...
Goeie tip, dank! Alleen…ik heb geen Instagram 🫣 Dus mocht iemand toevallig het antwoord weten, dan houd ik me aanbevolen :)

één maand geleden

Herken wel wat je zegt. Ik vroeg aan m’n VK of het erg was dat ik m’n buik/spieren voelde na het sporten en hij deed er vrij luchtig over. Het moest geen pijn doen en ik kon eventueel een buikband gebruiken. Of het echt “harde” buiken zijn en of we nu hetzelfde voelen weet ik natuurlijk niet ☺️ maar mijn VK vond vooral het blijven sporten belangrijk. Wel hartslag in de gaten houden, ik rust zelf even als hij boven de 180 komt. Als ik er meer last van zou krijgen, overleg ik het wel weer even met VK of de fysio. Wellicht kun je daar ook goed je vraag stellen!

één maand geleden

Ik ben ook bijna 23 weken en merk ook sinds een a twee weken dat ik dit af en toe heb. Na ontspanning is het idd weer weg en ik heb ook niet het gevoel ‘teveel’ te doen. Ik pak al zoveel mijn rust dat ik het af en toe ook even nodig heb om iets te ondernemen (flinke wandeling/ verjaardag afgelopen zondag), maar merk idd dat dat momenten zijn dat mijn buik wat harder is. Het voelt niet vervelend en doet geen pijn (voel me ergens eigenlijk sterk op dat moment), maar merk wel dat ik daarna weer lekker wil ontspannen 😊 voel goed wat goed voelt voor jou 🤎