5 Reacties

8 dagen geleden

Hier ook al weleens harde buiken, 16+6 nu. Volgens mij is het heel normaal, tenzij het echt heel vaak is of het pijn doet.
Hoi, ik had met 14 weken ofzo ook echt flink wat harde buiken achter elkaar en ook met aanspannende baarmoeder. Omdat ik ook mega moe bleef, ben ik een dag minder gaan werken. De vk maakte zich er geen zorgen om, maar de combi zat mij niet lekker. Nu bijna elke avond en nacht nog een gedeeltelijk harde buik, vaak als ik even naar de wc ben geweest (moet tig keer 's nachts). Dan niet zo hard als eerst, maar wel bij een deel van m'n buik. En geen aanspanning in m'n baarmoeder, maar wel een deel heel hard. Iemand enig idee wat dat is? Kan dat de kleine zijn of is dst wat anders? Voel hem/haar al behoorlijk goed (19 weken nu).

8 dagen geleden

Reactie op FabjeN

Hier ook al weleens harde buiken, 16+6 nu. Volgens mij is het heel normaal, ...
Dit ja. Harde buiken zijn normaal, maar als het erg vaak is en pijn doet naar je lijf luisteren en rust nemen. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik hierom vanaf 24 weken halve dagen gewerkt op advies van de verloskundige. Dat maakte een wereld van verschil.

7 dagen geleden

Ik heb het ook sinds week 16. Ik had het bij mijn vorige zwangerschap ook vroeg en regelmatig. Vond het een gek gevoel hebben maar kreeg van de verloskundige idd te horen dat het geen kwaad kan. Voor de baby schijnt het als een massage te voelen zei ze :p laten we hopen dat dat het geval is :)

6 dagen geleden

Ik heb het elke dag, echt vaak eigenlijk. Morgen 20 weken