Dames,
Ik ben zwanger van een eeneiige tweeling en ik ben vandaag 14 weken alleen bij de 13 weken echo zagen ze dat het ene kindje hart problemen heeft dus ik ben laatst in het lumc geweest en die zagen het ook groter hart bloed stroomt niet goed en ook vocht blaasjes hier en daar ze konden nog niet zeker zeggen wat voor hartafwijking maar dat het helaas wel zeer ernstig is helaas.. met de andere baby gaat het super goed en die is wel verder gezond maar nu zit ik met zoveel vragen wat mij te wachten staat hierna of het wel goed komt 🥲
Kent er iemand van jullie ook zulke vergelijkbare situaties graag hoor ik het??
Ik heb in 2015 me dochtertje verloren aan een hartafwijking bij 25 weken zwangerschap, ze hield veel vocht vast. De kamers trokken niet samen… de aandoening bij me dochter zat in haar hartspier, daar is operatief niks aan te doen….
Ze hadden mij 9 september met spoed gebeld dat het babytje helemaal geen overlevingskans heeft en dat ik snel een keuz moet maken en dat was al snel ik koos voor de selectiev reductie om de gezonde baby te redden en dan heb ik op 11 september gedaan dat is gelukkig goed afgelopen en me gezonde baby groeit nu goed en die ander helaas overleden het was een moeilijke keus maar uiteindelijk de beste keus voor mij geweest..