19 Reacties
één maand geleden
He wat naar voor je! Heel veel sterkte en ik hoop dat het mee blijkt te vallen. Wel fijn dat je andere kindje helemaal gezond is. Ze kunnen heel veel tegenwoordig dus ik ga voor je duimen dat er een goede oplossing voor je kindje gaat komen! 💋
één maand geleden
Wat naar om te lezen, zelfde hier. Mijn kindje is ook helaas met de 20 weken echo check uitgekomen een hartafwijking te hebben (rechtsdraaiende aortaboog). Ik wens je heel veel sterkte ik snap je gevoel helemaal de onzekerheid is vreselijk..
één maand geleden
Reactie op tanniegie
Geen ervaring mee, maar kan me de gemengde gevoelens goed voorstellen. Veel ...
Dank je wel voor je lieve woorden!
één maand geleden
Reactie op Bvdh91
Oooh wat lastig lijkt me dat ook 😢.
Nu eerst verder onderzoeken? En anders ...
In het Radboudumc gaan ze verder kijken of het beter in beeld kunnen brengen en vaar kunnen stellen, als het zo is schijnt tijdens de zwangerschap zelf geen risico te zijn . Alleen als ik ben bevallen krijg die baby meteen medicatie die ervoor zorgt dat de hartkamers niet sluiten, anders krijgt de rest van het lichaam geen zuurstof. Ongeveer een weekje later starten ze met de hartoperatie om het aan te passen. Die operatie is wel erg risicovol.
één maand geleden
Reactie op Felina1985
He wat naar voor je! Heel veel sterkte en ik hoop dat het mee blijkt te val ...
Bedankt voor je lieve woorden, daar probeer ik ook zoveel mogelijk vanuit te gaan.
één maand geleden
Reactie op Nissachie95
Wat naar om te lezen, zelfde hier. Mijn kindje is ook helaas met de 20 weke ...
Wat erg, moet jullie kindje geopereerd worden?
Dank je wel voor je lieve woorden!
één maand geleden
Reactie op Stephanie 1991
In het Radboudumc gaan ze verder kijken of het beter in beeld kunnen brenge ...
Radboud is wel een goed ziekenhuis 🤍
Maar wat ontzettend spannend, even die onderzoeken daar afwachten dus. Hopen dat het toch goed blijkt te zijn..
En anders laten we er maar vanuit gaan dat ze de kleine daar goed kunnen helpen en de benodigde operatie goed verloopt 🤍.
Ik ga aan jullie denken, heb je al een datum?
één maand geleden
Hallo allemaal,
Update: Vanochtend ben ik bij het Radboudumc geweest, ik kreeg daar het goede nieuws dat alles goed was met de kleintjes. Alleen kreeg wel een andere positieve verrassing, in plaats van dat ik een jongen en meisje krijg. Krijg ik twee jongens 🙈🩵🩵🥰
één maand geleden
Reactie op Stephanie 1991
Hallo allemaal,
Update: Vanochtend ben ik bij het Radboudumc geweest, ik k ...
Ach, als je dan toch ineens ander nieuws krijgt dan is dit wel echt het meest fijne scenario. Zo fijn dat alles goed is. Gefeliciteerd 💜
één maand geleden
Wat super fijn voor je!!! En twee jongens, wat een leuke verrassing nog tussendoor.
25 dagen geleden
Wat een opluchting! Ik ben echt heel blij voor je!! Ha en dan had een van de twee je mooi gefopt. Twee jongens, geweldig 😁