33 Reacties
vorig jaar
Bedankt! Dat stelt me toch al wat gerust! Ik hoop echt dat het resultaat goed zal zijn eind deze week... Vind het zo een rotgevoel.
vorig jaar
Ik herken je gevoel, we waren in de wolken met de positieve test & vanochtend men bloedresultaten haalde me toch weer van die wolk, staat op 45..
ik laat morgen nog eens bloed trekken om eens te kijken wat het doet.
Ik duim alvast ook mee voor jou!
vorig jaar
Reactie op Doreen1998
Ik herken je gevoel, we waren in de wolken met de positieve test & vano ...
Dankjewel, ik ook voor jou! Laat je iets weten? 🤞 Ik heb wel gelezen dat een lage HCG waarde niet meteen slecht hoeft te zijn, maar dat het gewoon belangrijk is dat het oploopt.
vorig jaar
Ik heb in april en mei een miskraam gehad. Eerste bloed afname stond op 16 😟. Nu weet zwanger en mijn eerste bloed afaname was 84 ik was ook heel bang omdat ij dit ook laag vond, na die 2 miskramen. Na paar dagen was het 501 geworden. Dan nog eens na paar dagen 2400 en nu na 10d staat het op 35700 bijna. Ik ben nu 6w+1. Dus jou waarden lijkt bijna even veel als van mij. Hoever benje nu?
vorig jaar
Ik laat zeker iets weten 😊 & Ja klopt de dokter vertelde mij dat ook maar toch blijft men hoofd overuren draaien voor nu, de ene moment ben ik positief maar de andere moment weer niet dus hoop snel op duidelijkheid
vorig jaar
Reactie op fjona
Ik heb in april en mei een miskraam gehad. Eerste bloed afname stond op 16 ...
Ik ben nu 4 weken (ongeveer)
vorig jaar
Reactie op Doreen1998
Ik laat zeker iets weten 😊 & Ja klopt de dokter vertelde mij dat ook m ...
Ja , ik snap jou volledig... Duimen maar! 🤞
vorig jaar
Het hangt er een beetje vanaf hoever je bent, maar het is zeker niet problematisch laag hoor! Ik zat maar op 36 toen ik de 1e test deed (was wel op 3w5d). Op 4w3d stond ik al op 481, wat dan weer net boven het gemiddelde was. Ik lees hier heel veel hoge cijfers, maar laat je niet afschrikken, gemiddeld valt dat echt best mee. Plus 2 dagen verschil kan een groot verschil geven in waarde. Hier zie je bv grafiekjes http://www.betabase.info/chart/basic/single/18/50 en als je doorklikt op de dag, zie je de verdeling en is 73 best oké:-)
vorig jaar
Mijn eerste ba stond 18 , was 1 dag ongesteld, nadien liep het mooi op naar 62, maar maandag beginnen bruinverlies hebben.. nl moest waarde boven de 200 zijn zei de dokter, maar was 69..
dus ik bereid me hier voor voor een miskraam :( het lijkt zo niet echt, omdat ik sinds maandag niks van bloed of bruinverlies heb of krampen… heel bizar
vorig jaar
Reactie op avrildaughry
Dankjewel, ik ook voor jou! Laat je iets weten? 🤞 Ik heb wel gelezen dat e ...
Mijn HCG was van 45 naar 100 gestegen en progesteron waarde ook heel goed dus voorlopig gaat het goed. Volgende week dinsdag opnieuw een bloedname om te kijken naar de stijging 🍀
vorig jaar
Reactie op Doreen1998
Mijn HCG was van 45 naar 100 gestegen en progesteron waarde ook heel goed d ...
Oh super, ben blij voor jou! Amai ik hoop dat ik niet zo veel bloed moet laten prikken 🙈val vaak flauw
vorig jaar
Reactie op avrildaughry
Oh super, ben blij voor jou! Amai ik hoop dat ik niet zo veel bloed moet la ...
Dankje! & oh ja dat snap ik dat is nooit echt fijn bloed laten nemen maar ik ben het wel wat gewoon ons eerste kindje is via IVF gekomen dus da was toen bijna wekelijks bloednames 🫣
vorig jaar
Reactie op Doreen1998
Dankje! & oh ja dat snap ik dat is nooit echt fijn bloed laten nemen ma ...
Oh amai!
vorig jaar
Reactie op avrildaughry
Bedankt! Dat stelt me toch al wat gerust! Ik hoop echt dat het resultaat go ...
Ben jij vandaag nog geweest voor je bloedname of wanneer moet je gaan?
vorig jaar
Ik heb vandaag het slechte nieuws gekregen dat we wel hadden verwacht ☹️ deze ochtend getest en de testen loopte naar men gevoel niet op zoals het moest dus weer gebeld voor een bloedname & m’n HCG was al gezakt en progesteron ook.. dus nu maar afwachten wanneer de miskraam doorzet ☹️
vorig jaar
Reactie op jawie
Hier vandaag 14044 hcg op 5w+5, maar progesteron op 20,7 (2w geleden op 24) ...
Ik liet vandaag opnieuw bloed trekken omdat ik me toch wat zorgen maak door alle krampen en naar mijn mening late progesteron op 4w+5.. Nog geen uitslag maar mijn dokter zei wel dat als progesteron toch gedaald zou zijn, maar HCG gestegen , er helemaal geen probleem is.. HCG is dus wel echt het belangrijkste.. En dat ziet er heel mooi uit toch?
vorig jaar
Reactie op Doreen1998
Ik heb vandaag het slechte nieuws gekregen dat we wel hadden verwacht ☹️ de ...
Ooh dat vind ik echt heel erg voor jullie 😢 Knuffel!