41 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Saraaa_x3

Ik zal deze avond nog eens bloed laten nemen bij de huisarts, om te zien ho ...
Kom je van België ? Kun je dat in België zo laten doen om de hcg waardes te bekijken ?

3 maanden geleden

Ik word vanavond gebeld met uitslag van hcg. Ik ben ongeveer 4+4. Wat zou een nette uitslag zijn?

3 maanden geleden

Ik word vanavond gebeld met uitslag van hcg. Ik ben ongeveer 4+4. Wat zou e ...
Dat is echt per zwangerschap verschillend Alles tussen 5 en 500 ofzo is gemiddeld .. het loopt echt super uiteen

3 maanden geleden

Net de uitslag binnen. 59… Vind het erg spannend en laag als ik hier de uitslagen lees.

3 maanden geleden

Een lage hCG-waarde is niet direct aanleiding tot paniek, maar wel is het zo dat wanneer het hCG laag begint en laag blijft, dit zou kunnen duiden op een aanstaande miskraam. Het zou kunnen betekenen dat het lichaam zich voorbereidt op afstoting van het embryo en het afbreken van baarmoederslijmvlies. Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou ook de oorzaak kunnen zijn van een lage hCG-spiegel. https://www.oudersvannu.nl/zwanger/hcg-het-zwangerschapshormoon~85d50a3?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

3 maanden geleden

Een lage hCG-waarde is niet direct aanleiding tot paniek, maar wel is het z ...
Heb je gynaecoloog al gesproken. Die geeft aan dat dit niet rijmt met mijn positieve test van al bijna 1,5 wk geleden.

3 maanden geleden

Op 13DPO een hcg van 107, morgen opnieuw bloed trekken. Vind het heel spannend

3 maanden geleden

Reactie op Vd12345678

Op 13DPO een hcg van 107, morgen opnieuw bloed trekken. Vind het heel spann ...
Gestegen naar 325 in 2 dagen! Super blij

3 maanden geleden

Met 4+1 zat ik op 348 Met 5+1 zat ik op 3488 💪🏻 Wil eigenlijk volgende week weer maar dat is eigenlijk niet nodig 🤭

3 maanden geleden

Hai allen, hoe is (als het bekend is) jullie hcg waarde? Ik heb vanochtend laten prikken (ben vandaag ongeveer 4+4 (vanaf eisprong welke ik zeker weet door traject) of 4+2 (vanaf m'n menstruatie). Mijn hcg waarde was 875. Dit is een goede waarde toch? Hoe was deze bij jullie rond deze termijn?

3 maanden geleden

Met 4w+3: waarde van 482

3 maanden geleden

Reactie op Nala2

Met 4w+3: waarde van 482
Bedankt voor je reactie! 🥰

3 maanden geleden

Hai allen, hoe is (als het bekend is) jullie hcg waarde? Ik heb vanochtend ...
4+1 238 4+6 3040 Jouw waarde is goed hoor

3 maanden geleden

Reactie op Iris_x

4+1 238 4+6 3040 Jouw waarde is goed hoor
Ah wauw dat is echt snel opgelopen bij jou dan!! Fijn dat mijn waarde goed lijkt tot dusver :)

3 maanden geleden

4+4 afgelopen maandag 1377. Ik mag vandaag weer. Ben benieuwd.

3 maanden geleden

Reactie op Saraaa_x3

4+4w had ik 820 HCG, wat een verschil met de rest
Jij ook al. Ik had met 4+4 1377. Ik schrok een beetje dat ie zo hoog was haha 😊

3 maanden geleden

Ah wauw dat is echt snel opgelopen bij jou dan!! Fijn dat mijn waarde goed ...
Ja ik was er ook van geschrokken want op 3+5 was hij 68 dus dat is dan minder snel naar 238 als je het zo bekijkt 😅 Maar zolang het verdubbeld is alles goed normaal!

3 maanden geleden

Ik ben zojuist bij de Gyn geweest. Alles ziet er goed uit, maar nog geen hartslag te zien (5+5 vandaag). Mijn HCG was mega gestegen van 1000 (5+0) naar bijna 6000 met 5+5. Over anderhalve week terug komen…🙏🏼🙏🏼

3 maanden geleden

Kk heb geprikt vandaag met 5+4 en hij was 860. Valt binnen de lijnen van 5+ weken, maar vind hen toch wat laag.

3 maanden geleden

Met 4+5 had ik 1130, dat zou overeenkomen met de termijn zei de dokter.