377 Reacties

één maand geleden

Reactie op Evanna

Een proefdruk denk ik dat hij zal ervaren alsof ik al een keuze heb gemaakt ...
Toch zou ik het wel aanraden, zo’n proefdruk! Ik had in de eerste zwangerschap een naam die ik heel mooi vond e man was ook helemaal mee. Proefdruk gemaakt, ik zag het op papier en vond het echt helemaal niks meer 🙈. Die naam is toen ook echt afgevallen, terwijl mijn man er wel ook gek op was. Wij zijn dus verder gaan zoeken. De naam die ze uiteindelijk gekregen heeft is echt heel anders dan die eerste. En ben nog altijd zo blij dat we gewisseld hebben. Deze zwangerschap juist enorm blij met de proefdruk. Het staat zo mooi op papier, ook de combinatie met de tweede naam. Dit keer gaf het voor ons juist allebei de bevestiging, terwijl het nu ook ‘mijn’ naam was en man de opties nog wat open wilde houden. Hij was om bij de proefdruk zien en voelen. Dus ik zou het misschien toch eens proberen, eventueel bestel je er 2 of 3 met de namen waar nog over getwijfeld wordt?

één maand geleden

Reactie op Evanna

Een proefdruk denk ik dat hij zal ervaren alsof ik al een keuze heb gemaakt ...
Ik heb het bij ons dochtertje ook gedaan, de nr 1 naam op een proefdruk en het gaf mij het extra gevoel van ‘ja deze is het echt!!’ En mijn vriend vond dat ook fijn. En ik weet toch ook nog wel dat toen zij geboren was de naam zo ging groeien en alleen nog maar meer ging passen ofzo. Mijn vriend stond er toen ook wat meer nuchter in en voor hem was het toen ook een ‘ja dit is wel de leukste van alles’ en ik was meer van ‘oh dit voel ik, dit is dé naam’. Het gaat dit keer ook weer op dezelfde manier, en ga er ook vanuit dat het straks verder zal groeien

één maand geleden

Reactie op Evanna

Ik heb al een tijd een naam in mijn hoofd (die ik liever nog niet deel 🫢). ...
Wat is de reden dat je hem niet wilt delen? Dit is speciaal voor mensen die in maart uitgerekend zijn. Dus in principe kunnen andere mensen dit niet lezen toch? Ik vind juist feedback van anderen heel handig.. alhoewel iedereen natuurlijk zijn eigen smaak blijft houden haha, dus dat maakt het ook weer lastig 🙈

één maand geleden

Na lang twijfelen gaan we toch voor de naam; Ciske. 💙

één maand geleden

Reactie op S990

Wat is de reden dat je hem niet wilt delen? Dit is speciaal voor mensen die ...
Meerdere redenen haha. Ik ben vrij gevoelig voor de mening van anderen. En er zullen natuurlijk altijd mensen zijn die de naam die wij op het oog hebben helemaal niets vinden, dat is met elke naam zo. En eigenlijk doet het er natuurlijk niet toe wat iemand die ik niet ken van de naam vindt, maar dat wordt dan toch zo’n stemmetje in mijn achterhoofd ben ik bang… Bovendien vinden we het juist leuk als een naam heel uniek is, dus ergens “bang” anderen te inspireren 😂 Maar oké komt ‘ie: Edin Julièn is wat we nu in gedachten hebben voor onze kleine 💙

één maand geleden

Reactie op Evanna

Meerdere redenen haha. Ik ben vrij gevoelig voor de mening van anderen. En ...
Ik snap je heel goed! Heel eerlijk… ik vind hem geweldig! Die namen bij elkaar ook heel mooi! 💙 ik hoop dat je man hem net zo leuk gaat vinden! 🙏🏼

één maand geleden

Reactie op Evanna

Prachtige naam 🥰. Natuurlijk is het persoonlijk en zullen anderen het niks vinden, maar dat is logisch anders zou iedereen hetzelfde kiezen en dat is ook maar saai 😉

één maand geleden

Reactie op Evanna

Hele mooie naam, mijn favoriet is Julian maar zo heet helaas het neefje van mijn vriend al 😅

23 dagen geleden

Hoihoi, ik zie vaak dat mensen hier elkaar goed weten te helpen. Nu zou ik mijn zoontje graag als derde naam de naam van mijn opa willen geven. Maar hij heette gerrit en dat vind ik dan weer niet helemaal passen, kunnen jullie misschien met namen komen die net wat anders zijn maar wel nog steeds verwijzen naar de naam. Of zeggen jullie dat kan best?

23 dagen geleden

Reactie op Sierra-ashley

Hoihoi, ik zie vaak dat mensen hier elkaar goed weten te helpen. Nu zou ik ...
Wij hebben via chatgpt gevraagd voor een hippere variant van de naam. Zou je ook kunnen doen? En dan gelijk in combinatie met de andere namen die je in gedachte hebt. Ik zag op chatgpt wel al leuke opties voorbij komen, maar niet wetende of dat bij je andere namen gaat passen!

23 dagen geleden

Reactie op elielieli

Wij hebben via chatgpt gevraagd voor een hippere variant van de naam. Zou j ...
Ja dit is een goede tip, hebben wij ook gedaan! 😄

23 dagen geleden

Reactie op elielieli

Wij hebben via chatgpt gevraagd voor een hippere variant van de naam. Zou j ...
Ik ga even kijken of het me lukt om het te vinden 🙈 maar iig bedankt voor de tip!

23 dagen geleden

Reactie op Sierra-ashley

Ik ga even kijken of het me lukt om het te vinden 🙈 maar iig bedankt voor ...
Is een app, maar op google kun je het ook gebruiken volgens mij. Soort AI is het!

23 dagen geleden

Reactie op Sierra-ashley

Ik ga even kijken of het me lukt om het te vinden 🙈 maar iig bedankt voor ...
En anders kan ik je helpen hoor!

23 dagen geleden

Reactie op elielieli

Is een app, maar op google kun je het ook gebruiken volgens mij. Soort AI i ...
Haha ik voel me toch ineens heel oud. Maar het is me gelukt hoor. Hij kwam met de naam ritt, vond ik wel stoer en leuk bij de andere namen. Nu nog kijken of mn vriend het er mee eens is

23 dagen geleden

Reactie op Sierra-ashley

Haha ik voel me toch ineens heel oud. Maar het is me gelukt hoor. Hij kwam ...
Oh heel tof Ritt, zal voor je duimen dat hij het leuk vind 🤞🏼

23 dagen geleden

Reactie op elielieli

Oh heel tof Ritt, zal voor je duimen dat hij het leuk vind 🤞🏼
Hij is het er mee eens gelukkig, vooral omdat de tweede naam naar zijn opa is gok ik. Bedankt voor je tip nog

23 dagen geleden

Liam 💙

20 dagen geleden

Eindelijk de knoop door gehakt! Ons meisje zal Eve gaan heette 🥰

20 dagen geleden

Ik ook, Fin!🩵