377 Reacties

20 dagen geleden

Onze naam voor ons zoontje wordt Nolan (spreek je uit als Noolin) 🩵

20 dagen geleden

Ik twijfel echt mega erg tussen miles of sem

20 dagen geleden

Wij hebben voor Mees gekozen!

20 dagen geleden

Reactie op Demi3213

Ik twijfel echt mega erg tussen miles of sem
Ik vind beide ook super leuk!! Sem valt bij ons af omdat m’n kat Sam heet. Miles vond ik heel leuk tot ik het 5x wat sneller achter elkaar ging zeggen, toen werd het Smile en sindsdien twijfel ik weer haha

20 dagen geleden

Reactie op demidemi1993

Ik vind beide ook super leuk!! Sem valt bij ons af omdat m’n kat Sam heet. ...
😂

20 dagen geleden

Julia 💕 We zijn nog niet uit over een tweede naam. Het liefst iets met een F

20 dagen geleden

Reactie op Toetie23

Onze naam voor ons zoontje wordt Nolan (spreek je uit als Noolin) 🩵
Wat ik me afvraag (en dat bedoel ik niet onaardig!), lijkt het je niet lastig dat je het zo anders uitspreekt dan dat je het schrijft? Een “a” uitspreken als een “i” is niet iets wat andere zullen verwachten. Ben je niet bang dat je continu moet gaan verbeteren?

20 dagen geleden

Reactie op JFR91

Julia 💕 We zijn nog niet uit over een tweede naam. Het liefst iets met een ...
Julia Faye misschien? Als in fee

20 dagen geleden

Reactie op JFR91

Julia 💕 We zijn nog niet uit over een tweede naam. Het liefst iets met een ...
Evt opties die mij te binnen schoten: Febe, Felipe, Filou, Fenne, Fardau, Felipe, Filippa, Femke

20 dagen geleden

Reactie op MaartMeisje

Evt opties die mij te binnen schoten: Febe, Felipe, Filou, Fenne, Fardau, F ...
Stomme autocorrectie... Felipe moet zijn Feline en Felice of Felicia

19 dagen geleden

Nylah🩷 mijn andere dochter heet Nevaeh omgekeerde van heaven. Wij spreken het uit als Nuhhveee

19 dagen geleden

Hier toch weer aan het twijfelen geslagen🙈 Voor een jongen twijfel ik tussen Lucas, Dani of Daan. Voor een meisje tussen Esmee, Yara, Norah of Sarah Mijn zoon en dochter heten Vince en Julia. En wil graag iets wat erbij past. Maar ga daar dan juist weer steeds op twijfelen🙈

19 dagen geleden

Reactie op -ohana-

Hier toch weer aan het twijfelen geslagen🙈 Voor een jongen twijfel ik tus ...
Daan vind ik een leuke stoere naam. Kun je altijd zelf afkorten tot Dani, maar op latere leeftijd is Daan leuker denk ik. Lucas is ook leuk, maar hoor je overal. Zowel Esmee, Yara, Norah, als Sarah vind ik leuk. Misschien leuk om voor Norah of Sarah zonder h te gaan. Dan heb je net als bij Vince en Julia de naam eindigend op een klinker. 😊 Maar al je namen vind ik er bij passen, dus die vooral wat goed voelt. Misschien heb je voor de bevalling nog wel 2 namen en denk je nadat hij/zij geboren is: dit is het. 😊 Succes met kiezen. Het is niet makkelijk, weet er alles van. 😜

19 dagen geleden

Onze kleine gaat Milou Ella Maria heten 🩷 Roepnaam Milou. Ella is een vernoeming naar onze beide moeders: Elma en Mirella. Maria is mijn tweede naam (+ die van mijn moeder) en mijn beide oma's heten zo. 🥰

19 dagen geleden

We twijfelen nog een beetje tussen Thirza, Kaya en Kajsa, maar waarschijnlijk wordt het Kajsa Ellis! Derde naam weten we nog niet

19 dagen geleden

Wat vinden jullie voor een meisje: Lola of Gigi ?

19 dagen geleden

Reactie op Jzee

Wat vinden jullie voor een meisje: Lola of Gigi ?
Allebei heel leuk!!!

19 dagen geleden

MOSI-LOU ✨️🩵

19 dagen geleden

Onze zoon heet: Baas voor nr 2 hebben wij voor een jongen Sjef en voor een meisje Babs

19 dagen geleden

Reactie op Chaaarissaaa

Daan vind ik een leuke stoere naam. Kun je altijd zelf afkorten tot Dani, m ...
Haha nee het is alles behalve makkelijk🙈 en helemaal omdat we nu 2 namen moeten hebben😅 Ach ja misschien weet ik het pas na de bevalling zeker als ik mijn kindje in mijn armen heb