377 Reacties
20 dagen geleden
Reactie op Demi3213
Ik twijfel echt mega erg tussen miles of sem
Ik vind beide ook super leuk!! Sem valt bij ons af omdat m’n kat Sam heet. Miles vond ik heel leuk tot ik het 5x wat sneller achter elkaar ging zeggen, toen werd het Smile en sindsdien twijfel ik weer haha
20 dagen geleden
Reactie op Toetie23
Onze naam voor ons zoontje wordt Nolan (spreek je uit als Noolin) 🩵
Wat ik me afvraag (en dat bedoel ik niet onaardig!), lijkt het je niet lastig dat je het zo anders uitspreekt dan dat je het schrijft?
Een “a” uitspreken als een “i” is niet iets wat andere zullen verwachten.
Ben je niet bang dat je continu moet gaan verbeteren?
20 dagen geleden
Reactie op JFR91
Julia 💕 We zijn nog niet uit over een tweede naam. Het liefst iets met een ...
Evt opties die mij te binnen schoten: Febe, Felipe, Filou, Fenne, Fardau, Felipe, Filippa, Femke
20 dagen geleden
Reactie op MaartMeisje
Evt opties die mij te binnen schoten: Febe, Felipe, Filou, Fenne, Fardau, F ...
Stomme autocorrectie... Felipe moet zijn Feline en Felice of Felicia
19 dagen geleden
Hier toch weer aan het twijfelen geslagen🙈
Voor een jongen twijfel ik tussen Lucas, Dani of Daan.
Voor een meisje tussen Esmee, Yara, Norah of Sarah
Mijn zoon en dochter heten Vince en Julia. En wil graag iets wat erbij past. Maar ga daar dan juist weer steeds op twijfelen🙈
19 dagen geleden
Reactie op -ohana-
Hier toch weer aan het twijfelen geslagen🙈
Voor een jongen twijfel ik tus ...
Daan vind ik een leuke stoere naam. Kun je altijd zelf afkorten tot Dani, maar op latere leeftijd is Daan leuker denk ik. Lucas is ook leuk, maar hoor je overal.
Zowel Esmee, Yara, Norah, als Sarah vind ik leuk. Misschien leuk om voor Norah of Sarah zonder h te gaan. Dan heb je net als bij Vince en Julia de naam eindigend op een klinker. 😊
Maar al je namen vind ik er bij passen, dus die vooral wat goed voelt. Misschien heb je voor de bevalling nog wel 2 namen en denk je nadat hij/zij geboren is: dit is het. 😊
Succes met kiezen. Het is niet makkelijk, weet er alles van. 😜
19 dagen geleden
We twijfelen nog een beetje tussen Thirza, Kaya en Kajsa, maar waarschijnlijk wordt het Kajsa Ellis! Derde naam weten we nog niet
19 dagen geleden
Reactie op Chaaarissaaa
Daan vind ik een leuke stoere naam. Kun je altijd zelf afkorten tot Dani, m ...
Haha nee het is alles behalve makkelijk🙈 en helemaal omdat we nu 2 namen moeten hebben😅
Ach ja misschien weet ik het pas na de bevalling zeker als ik mijn kindje in mijn armen heb