Ik dacht misschien leuk om een namen topic te openen. Heb je al een naam? Of waar twijfel je nog tussen?
Misschien kunnen we elkaar helpen / inspireren!
Drop it ⬇️
Hier toch weer aan het twijfelen geslagen🙈
Voor een jongen twijfel ik tus ...
Voor een jongen vind ik Daan het leukst bij de andere namen passen en voor een meisje Norah of Esmee. Maar goed, mijn mening is niet zo relevant 😜 vooral belangrijk dat het voor jou goed voelt! Wie weet krijg je vanzelf een sterker gevoel bij één van de namen, of als je je kindje in je armen hebt. ❤️
Wij zijn er nog niet uit, maar de naam waar we nu telkens op terugkomen is Vera.
Wel heel fijn om een optie te hebben, maar 100% enthousiast zijn we beide niet.
Ik vind Lise mooier, mijn partner Lara of Lena.
Oh is zo lastig, ik werk in het onderwijs en wil geen naam die ik al eens in de klas heb gehad/associaties mee heb.
Wij blijven wel steeds erg bij Emma hangen of Eva. Maar ik wil ook weer niet dat ze later in een klas komt waar al 3 Emma's in zitten.
Hier grote twijfel tussen Coco en Olly 💕 Wat zouden jullie kiezen?
Beide leuk! Ik woon in het oosten dus zou eerder voor olly gaan ivm uitspraak van de O 😂 weet niet waar je vandaan komt en of dat nog invloed heeft eventueel.
Onze oudste dochter heet Myla en we komen nu steeds terug op Evy. Maar ik vind Novy of Noëy (uitspraak Noowie) ook heel leuk, maar m'n partner minder 😅 We willen sowieso de Y erin omdat die in al onze namen voorkomt .
Voor een jongen vind ik Daan het leukst bij de andere namen passen en voor ...
Ja dat is ook zo. Het is uiteindelijk mijn/onze keus. Maar soms kan de mening van een ander toch een ander inzicht geven😊
En misschien weet ik het inderdaad pas zeker als het kindje eenmaal geboren is.
Vind het zo lastig, want bij de andere 2 hadden wij echt allang een naam. Maar nu komen we er gewoon niet uit