377 Reacties

18 dagen geleden

Leah Olena wordt het hier geloof ik.. al weet je het natuurlijk maar nooit. Elena, Elene, Lea.. moeilijk 😆 Wat vinden jullie?

18 dagen geleden

Wij gaan voor Tessa 💕

18 dagen geleden

Bij ons wordt het waarschijnlijk Teun! M’n vriend heeft alleen nog kleine twijfel omdat ie bang is dat het beetje te boers klinkt. Hoe kijken jullie daar tegen aan?

18 dagen geleden

Reactie op JuliaRuby

Bij ons wordt het waarschijnlijk Teun! M’n vriend heeft alleen nog kleine t ...
Leuke naam! Mijn neefje heet ook zo en heb die associatie totaal niet

18 dagen geleden

Wij zijn er voor een jongetje al heel lang uit, wanneer het een jongetje is wordt het Jona. Andere namen die hoorbij zijn gekomen: Manuel, Micha, Noël en Aron, maar deze zijn nooit echt overwogen 😂. Mocht het een meisje zijn vinden we het lastiger. We denken nu dat het Manou wordt, echter past het niet echt bij de andere type namen die we mooi vinden, namelijk een Nederlandse klank. De hoofdwens was een naam met een christelijke betekenis/oorsprong en dat geldt wel bij Manou. Het is dus enkel de klank waaraan we twijfelen. Mocht iemand nog andere ideeën hebben dan is dat altijd welkom

17 dagen geleden

Reactie op JuliaRuby

Mijn zoontje van 2 is enorm fan van Fien en Teun. Inmiddels is dit een bekend kinderprogramma met theatervoorstellingen en zelfs een pretpark. Misschien handig om mee te nemen in je overweging? Ik vind het zelf een leuke naam!

17 dagen geleden

Reactie op Mommywishes98

Wij zijn er voor een jongetje al heel lang uit, wanneer het een jongetje is ...
Hee grappig, soortgelijk lijstje

17 dagen geleden

Reactie op Finley2604

Oh is zo lastig, ik werk in het onderwijs en wil geen naam die ik al eens i ...
Emme? Evy?

17 dagen geleden

Reactie op Mommywishes98

Febe, Hanne, Ruth, Sarah, Tamar

17 dagen geleden

Revi💙

16 dagen geleden

Reactie op Mommywishes98

Ook een soortgelijk lijstje! Wij krijgen 2 jongetjes en hebben nu: Noud Noël en Jona Jame Met als roepnamen Noud en Jona.

16 dagen geleden

Reactie op mienden

Ook een soortgelijk lijstje! Wij krijgen 2 jongetjes en hebben nu: Noud N ...
Heel mooi, vind het ook echt goed bij elkaar passen!

16 dagen geleden

Reactie op JuliaRuby

Oh nee hoor helemaal niet boers. Gewoon een leuke vlotte naam

16 dagen geleden

Reactie op NynB

Onze oudste dochter heet Myla en we komen nu steeds terug op Evy. Maar ik v ...
Leuk! Ik vind Evy denk ik het leukst bij Myla. Als je Novy en Noëy leuk vindt, is misschien Nowy of Bowy ook nog een overweging, als vind ik de schrijfwijze met oey denk ik leuker staan

16 dagen geleden

Leuk al jullie overwegingen te lezen! We zijn er zelf ook nog niet helemaal uit. Twijfel nu tussen Oliver en Sef. Sef twijfel omdat het voor mijn gevoel een beetje als een nieuwe / hippe naam voelt. Voor nu leuk, ook voor een klein jochie zie ik het helemaal voor me. Maar vind ik het ook nog leuk bij een man van 30? Oliver; leuke naam, meer tijdloos. Alleen we wonen in het oosten en ik ben dan denk ik een beetje bang voor de uitspraak ofzo van mensen? En misschien net iets te Engels? Wat zijn jullie gedachtes bij de namen? (Los van of je het zelf wel of niet zou kiezen 😉) Onze dochter heet Bowie. Ik vind zelf beide namen daar wel leuk bij passen. Maar ook benieuwd wat jullie denken!

16 dagen geleden

Wij wilde graag Emily maar die naam is helaas door vrienden van ons al gebruikt. Nu denken we aan Linde. Is dat te lief? Heeft iemand suggesties?

16 dagen geleden

Reactie op boymom#1

Wij wilde graag Emily maar die naam is helaas door vrienden van ons al gebr ...
Oh ik vind Linde echt prachtig. Wel een ander type naam dan Emily voor mijn gevoel. Wij hadden voor een meisje Vieve, misschien vind je dat leuk? Past ook wel in het straatje van Linde. Andere suggesties: Lily, Fiene

16 dagen geleden

De naam van ons zoontje wordt Zane Noah 🩵 (Zane op z’n Engels)

16 dagen geleden

Reactie op Lieke-01

Leuk al jullie overwegingen te lezen! We zijn er zelf ook nog niet helemaa ...
Beide heel leuk! Sef vind ik vooral erg mooi 🤩

16 dagen geleden

Reactie op Naomi1995x

De naam van ons zoontje wordt Zane Noah 🩵 (Zane op z’n Engels)
Ah ook mooi 💙 ook de combi met Noah vind ik leuk, wordt het nog weer net wat chiquer van ofzo!