377 Reacties
één maand geleden
Ik zit nog te twijfelen, het is voor twee jongens. Ik krijg een tweeling.☺️
Chase en Shane
Adam en Owen
Ian en Dean
Arthur en James
één maand geleden
Ja we zijn er unaniem over eens. Nu wachten tot 2 nichten hun kindjes hebben gekregen en niet dezelfde naam gekozen hebben hihi
één maand geleden
Wij twijfelen enorm over de naam van ons meisje💕
Het wordt Nola, Noa of Elisa
één maand geleden
Reactie op SZ90
Ons eerste kindje heet Sef 🩵🥰 dikke aanrader hihi, geen moment spijt en a ...
Oh wat leuk! Mijn vriend is ook al helemaal overtuigd. Mijn eerste reactie is ook: leuk!
Alleen als ik dan langer nadenk dan twijfel ik of ik het voor me zie bij een man van 30/40.. haha maar misschien zijn dit de hormonen die alles overdenken 😂
één maand geleden
Reactie op Lieke-01
Lastig hè? Wel leuke namen! Wat vind je van Fie? Past ook in het straatje. ...
Jongensnaam was Yvo. Deels omdat mn schone moeder Yvonne heet. En oprecht altijd geïnteresseerd is in mij en het zoontje wat ik nu al heb en het baby'tje in mn buik. Iets wat ik erg mis bij mn eigen moedrr
één maand geleden
Reactie op Stephanie 1991
Ik zit nog te twijfelen, het is voor twee jongens. Ik krijg een tweeling.☺️ ...
Als het bij ons een jongetje zou worden zou het Owen of Evan worden. Misschien ook een leuke combi voor jullie jongens? Qua schrijfwijze lijkt het een beetje op elkaar alleen qua uitspraak is het wel anders
één maand geleden
Reactie op Lieke-01
Grappig dat je iedere keer twee andere namen zou combineren. Is er niet 1 n ...
Ja, dat krijg je als je twee namen in een keer moet verzinnen. Haha ik vind wel dat het een beetje samen moet klinken, mijn zoontje heet Liam. Als vind ik dat niet echt het belangrijkste 😂
Als ik heel kieskeurig moet zijn:
Ian en Owen
Chase en Shane
Hebben voor mij de meeste voorkeur!😄
één maand geleden
Reactie op sharona1234
Als het bij ons een jongetje zou worden zou het Owen of Evan worden. Missch ...
Ook mooie namen combinatie!
Ja, de schrijfwijze kan verschillen. Ik hou vooral van Amerikaanse namen, zo zou ik het ook uitspreken. Haha al kan dat in de volksmond nog weleens op afwijkingen leiden🤣
één maand geleden
Hier er ook echt nog niet uit, had zoveel leuke meisjesnamen maar tadaaa het is een jongetje 😅
Jurre staat nu bovenaan omdat het eigenlijk de enige naam is die mijn vriend en ik beiden wel leuk vinden. Ik zou alleen graag een naam willen die ik heel leuk vind ipv wel leuk maar dan is mijn vriend het er niet mee eens. Ik vind Luuk en Mees ook super leuk maar wil toch liever een naam die iets minder vaak voorkomt
één maand geleden
Reactie op Mimaw200
Chase en Shane zijn leuke zeg!
Dank je wel!☺️