377 Reacties
één maand geleden
Reactie op Bultje1
Hier nog twijfels. We zoeken een naam passend bij Tim. Twijfelen tussen Sam ...
Vind Sam en Tim echt niet op elkaar lijken hoor, hele leuke namen die ik goed bij elkaar vind passen:)
één maand geleden
Wij twijfelen nog enorm. Het is onze vierde. Deze staan op ons lijstje;
Felix
Abel
Senne
Otis
Dante
Faber (wordt het niet denk ik, ik denk steeds aan de vermoorde Anne Faber helaas)
één maand geleden
Reactie op Stephanie 1991
Ja, dat krijg je als je twee namen in een keer moet verzinnen. Haha ik vind ...
Denk dat ik dan bij Liam Chase en Shane het leukst vindt passen.
Maar ik vind zelf bijvoorbeeld James en Owen ook heel goed samen kan. En ook weer leuk bij Liam.
Snap wel dat het wat lastiger is met een tweeling haha
één maand geleden
Reactie op demidemi1993
Hier er ook echt nog niet uit, had zoveel leuke meisjesnamen maar tadaaa he ...
Haha dit is zo herkenbaar! Hier precies hetzelfde. Jammer he? Je wil graag een naam waarvan je echt denkt JA!
Over vaak voorkomt; er is wel een verschil in of je het veel in de buurt hoort of dat het hoog op alle lijstjes staat. James vind ik bijv leuk. Staat volgens mij nu ook in de top 10. Maar ik ken geen 1 kindje (of volwassene) die zo heet.. dus hier in de buurt blijkbaar toch minder populair. Dan vind ik het ook alweer minder “erg” dat het een top 10 naam is. Misschien helpt dat bij je overweging 😘
één maand geleden
Ons eerste zoontje heet David Simon (roepnaam David), nu krijgen we weer een jongen en wordt het Laurens Finn (roepnaam Laurens) 🩵
Wij hadden alleen Lex nog op ons jongenslijstje staan! Gaan we dus niet gebruiken. Wij waren fan van iets ‘ouderwetsere/beetje kak/hockeynamen’ voor een jongen.
Voor een meisje hadden wij drie namen op ons lijstje, misschien dat iemand er nog inspiratie uit haalt:
Mia
Lauren
Leah
één maand geleden
Reactie op Lieke-01
Leuk! En hoe heten de andere kindjes?
Senne is ook leuk, hoor je ook niet ...
Lauren, Boris en Sebas. We willen daarom ook graag weer twee lettergrepen, met 1 lettergreep kan ik genoeg namen bedenken die het echt zijn, maar vind het nu heel moeilijk😅 ja Senne is wel leuk hè. Zelf neig ik het meest naar Abel, maar dan denk ik aan de lift🤣 mijn man heeft liever Felix maar dat vind ik wat hard (en zijn de kattenbrokken van onze kat haha)
één maand geleden
Reactie op Demi3213
We hebben een naam met de s maar alle mannen in mijn vriend zijn familie he ...
Mats, Mick, Mike, Morris, Maeson, Mace of Mees
één maand geleden
Reactie op demidemi1993
Hier er ook echt nog niet uit, had zoveel leuke meisjesnamen maar tadaaa he ...
Welke meisjesnamen heb je? Ik heb nog inspiratie nodig haha
één maand geleden
Reactie op BeminnelijkeMirage978360
Welke meisjesnamen heb je? Ik heb nog inspiratie nodig haha
Haha jaloers! onze top namen waren;
Norah
Lilly
Isabella
Cato
Jolene
Marie
één maand geleden
Reactie op BeminnelijkeMirage978360
Mats, Mick, Mike, Morris, Maeson, Mace of Mees
Mats heet het overleden zoontje van mijn beste vriendin, mij ex heet Mick en mijn neefje ook, Mike heet mijn oom, Morris vind mijn vriend niet leuk dus komen we weer uit bij Mees haha!
één maand geleden
Reactie op Lieke-01
En wat zou het dan worden?
We willen gaan voor de naam Mia.
één maand geleden
Wij waren vanaf het moment dat we erachter kwamen zwanger te zijn al overtuigd van een meisje, dit bleek ook zo te zijn. Dus de naam hadden we in het begin al, nooit met elkaar over gehad (1e naam dan) maar unaniem eens 🥰
Het wordt Cinta Amoia♥️
één maand geleden
Hier ook nog zoekende. Weet het geslacht ook niet dus moet 2 namen bedenken. En wil dat ze ook een beetje passen bij de namen van mijn zoontje en dochtertje. Die heten Vince en Julia.
Voor een jongen vind ik Lucas heel leuk.
Voor een meisje Esmee, Milou of Norah.
Maar de papa vind die namen allemaal niks🤷🏼♀️