377 Reacties

één maand geleden

Reactie op VD2024

Sef is momenteel een hele populaire naam, en hoor je heel veel. James ook w ...
Hmm ja in die zin minder leuk als je al heel veel kindjes of mensen in de omgeving kent die zo heten. Maar dat is hier in de omgeving bij beide namen niet zo. Dus dat maakt het voor mij prima!

één maand geleden

Yep en proefdruk besteld geboortekaartje 🥰
Wat wordt het?😄

één maand geleden

Nee, nergens de ‘wauw’ factor bij..

één maand geleden

Nura

één maand geleden

Wij twijfelen tussen: frenkie Dean en Mason Noah

één maand geleden

Reactie op Stephke321

Onze dochter gaat Noa heten 🥰
Leuk!! Mijn dochter noemt ook Noa!

één maand geleden

Reactie op Maart32025

Wij twijfelen tussen: frenkie Dean en Mason Noah
Leuke, bij allebei de eerste naam s roepnaam? Frenkie stond ook op ons lijstje 😄

één maand geleden

Reactie op Lieke-01

Leuke, bij allebei de eerste naam s roepnaam? Frenkie stond ook op ons lijs ...
Jaaa klopt eerste naam als roep naam!

één maand geleden

Reactie op Marjolein.

Wij hebben ook nog geen naam voor ons meisje🩷 Dit staat op mijn lijstje: ...
Roos Kate Maan Jess

één maand geleden

Waren er al helemaal over uit als het een meisje zou worden, maar de kleine blijkt een jongentje te zijn haha! Nu neigen we heel sterk naar Oscar/Oskar maar zijn nog niet helemaal zeker

één maand geleden

Reactie op Demi3213

We hebben een naam met de s maar alle mannen in mijn vriend zijn familie he ...
Mick ?

één maand geleden

Reactie op Marjolein.

Wij hebben ook nog geen naam voor ons meisje🩷 Dit staat op mijn lijstje: ...
Suus Tess Soof

één maand geleden

Wij krijgen een zoontje, maar zijn nog niet helemaal uit over de naam. Voor een meisje hadden wij: -Maeve -Miya -Loavie -Vajén -Rae

één maand geleden

Ons eerste zoontje heet Owen Voor onze 2e zoontje hebben we ook al de naam gekozen en geboortekaartje als proefdruk gehad Dit keer vonden we het vooral lastig de 2e en 3e naam te kiezen om te vernoemen

één maand geleden

Onze kinderen heten Merel en Timo. We weten het geslacht van de 3e niet en vinden vooral jongensnamen moeilijk. Voor een meisje vinden we Sofie of Emma waarschijnlijk mooi, jongen nog geen idee 🙈 Inspiratie is welkom☺️

één maand geleden

Reactie op Mndy21

Onze kinderen heten Merel en Timo. We weten het geslacht van de 3e niet en ...
In het rijtje Merel en Timo vind ik Jelle leuk! Of Mart, Mats?

één maand geleden

Onze dochter heet Mikki en haar zusje gaat hoogstwaarschijnlijk Juune heten 🥰, alleen voor een 2e naam zijn we er nog niet uit.

één maand geleden

Nog niet. Ik heb een hele leuke naam bedacht waar ik zelf fan van ben. De roepnaam vindt mijn man ook leuk maar de volledige variant, daar heeft hij een associatie mee. Iemand die hij vroeger kende en een beetje gek was heette ook zo. Heeft iemand tips hoe je over zo'n associatie kan komen? Is dat iets wat je na de geboorte makkelijk los kunt laten?

één maand geleden

Wij twijfelen nog tussen Fleur of Maud. Al zijn we nu met die eerste aan het ‘oefenen’ en dat bevalt wel heel goed!-

één maand geleden

Ja! Wij hadden al een naam voordat ik zwanger was 🙈🥰