377 Reacties

één maand geleden

Wij twijfelen tussen Inaya of Yara

één maand geleden

Wij denken aan Ella Elise of Jade Elise! Ik overdenk alles alleen veeeel te veel! Als ik Ella Google krijg ik direct foto's van de Ella-one morning after pil en dat wil ik echt niet voor onze dochter! Baal er zo van! Iemand ervaring met een Ella en hoe de naam bevalt? En Jade (uitspraak jaaduh) heeft mijn voorkeur, maar loop er tegenaan dat het dan een dubbele uitspraak heeft, wat bij onze zoon ook al het geval is. Soms best lastig! Iemand daarin misschien tips voor een alternatieve spelling om de uitspraak duidelijker te maken? Jaade vind ik niet zo mooi staan zelf. Alvast heel erg bedankt voor het meedenken. ❤️

één maand geleden

Reactie op TanishaMK

Wij denken aan Ella Elise of Jade Elise! Ik overdenk alles alleen veeeel te ...
Een vriendin van mij heet Ella en is er super blij mee. Heeft nooit negatieve ervaringen gehad😊.

één maand geleden

Wij hebben een dochter die Liv heet en vinden Loïs een leuke naam voor onze tweede dochter. Alleen past het bij elkaar vraag ik me af Liv & Loïs. Wat vinden jullie?

één maand geleden

Reactie op Vandermeer

Wij hebben een dochter die Liv heet en vinden Loïs een leuke naam voor onze ...
Superleuk 😍. Juist leuk zo bij elkaar, allebei stoere meisjesnamen. (Loïs stond ook hoog op ons lijstje maar wij krijgen nu een zoontje)

één maand geleden

Reactie op Sammetje412

Een vriendin van mij heet Ella en is er super blij mee. Heeft nooit negatie ...
Super fijn om te horen zo'n blije Ella! Het is zo'n mooie naam en ik baalde echt na het googlen. Mijn man vind ook dat het ons niet moet tegenhouden in de keuze, dus wie weet!

één maand geleden

Reactie op TanishaMK

Wij denken aan Ella Elise of Jade Elise! Ik overdenk alles alleen veeeel te ...
Mijn stiefzus heet Ella, ook echt nog nooit aan gedacht waar jij aan denkt. Eerder aan het liedje Ella-el-a toemtoemtoemmmm Ella el- 🎶 misschien is Ellie anders een optie? Ik vind het in ieder geval een leuke naam Ella/Ellie!

één maand geleden

Nu twee keer voorzichtig met mn man over kunnen hebben en kwamen op Musa, als naam die we beide wel wat vonden. Hij is echter enthousiaster erover dan ik. We willen graag een islamitische naam. Iemand tips voor jongensnamen? Ik houdt zelf van korte namen merk ik en die bovendien meteen helder zijn bij het lezen hoe uit te spreken (ook in nl)

één maand geleden

Reactie op Vandermeer

Wij hebben een dochter die Liv heet en vinden Loïs een leuke naam voor onze ...
Dit vind ik echt een leuke combi💕

één maand geleden

Reactie op Iet123

Nu twee keer voorzichtig met mn man over kunnen hebben en kwamen op Musa, a ...
Mert vind ik ook heel cute!

één maand geleden

Reactie op Iet123

Nu twee keer voorzichtig met mn man over kunnen hebben en kwamen op Musa, a ...
Ik vind Musa ook prachtig! Omar en Malik vind ik ook krachtige namen.

één maand geleden

Reactie op Ramona_32

Wij twijfelen tussen Inaya of Yara
Heel mooi!! Als het een meisje bij ons was geweest ging ik voor een van deze namen

één maand geleden

Reactie op LizHaJa

Ik vind Musa ook prachtig! Omar en Malik vind ik ook krachtige namen.
Zijn zoon uit andere relatie heet al Malik. Mooi he. Omar vond ik wat minder. Thnx voor je reactie. Ik ga ff wennen aan Musa wie weet en wie weet volgen er meer opties komende tijd

één maand geleden

Reactie op Iet123

Zijn zoon uit andere relatie heet al Malik. Mooi he. Omar vond ik wat minde ...
Een vriendin van mij heeft een zoontje met de naam Milas. Vind ik ook erg leuk (ook in combinatie met Malik)

één maand geleden

Reactie op Momatthezoo

Een vriendin van mij heeft een zoontje met de naam Milas. Vind ik ook erg l ...
Is niet islamitisch denk ik of wel? Kan ik iig niet vinden. Wel leuk idd ook. Vind zelf Reza leuk ook maar hij helaas niet

één maand geleden

Reactie op Iet123

Is niet islamitisch denk ik of wel? Kan ik iig niet vinden. Wel leuk idd o ...
Weet ik niet zeker, vriendin zei wel zoiets dacht ik. Zodat familie in Turkije de naam ook goed uit kon spreken, maar het ook in het Nederlands duidelijk was. Volgens mij was dat haar eis destijds. Maar ben er zelf minder in thuis 🙈 vond haar verhaal en de naam wel mooi haha

één maand geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Superleuk 😍. Juist leuk zo bij elkaar, allebei stoere meisjesnamen. (Loïs ...
Dank je wel! ☺️

één maand geleden

Reactie op LizHaJa

Dit vind ik echt een leuke combi💕
Dank je wel☺️

één maand geleden

Reactie op demidemi1993

Mijn stiefzus heet Ella, ook echt nog nooit aan gedacht waar jij aan denkt. ...
Haha het liedje doet het me ook aan denken ja! Ellie is een bekende voor mij, dus die valt af. Maar fijn om te horen dat de naam Ella in de smaak valt! Maakt knopen hakken toch wat makkelijker. Dan is het écht alleen mijn brein die er te veel over nadenkt, terwijl het zo'n mooie naam is. 🥰

één maand geleden

Reactie op TanishaMK

Haha het liedje doet het me ook aan denken ja! Ellie is een bekende voor m ...
Jaa Ella is echt een super leuke naam. En die morning after pil, nog noooooit van gehoord. Zou dat helemaal los laten hoor.. dit zijn de hormonen denk ik 🙂‍↔️