377 Reacties

één maand geleden

Fedde. Vind zelf Lenny ook helemaal geweldig (of Lenn), maar vind mijn vriend helaas niet leuk.

één maand geleden

Reactie op Macy92

Fedde. Vind zelf Lenny ook helemaal geweldig (of Lenn), maar vind mijn vrie ...
julèn?

één maand geleden

Reactie op KimH1998

Onze dochter krijgt de naam Maeve Maria
Hier ook een Maeve als het een meisje wordt hihi! Wij weten het geslacht niet.. Jongensnaam weten we nog niet 🙈

één maand geleden

Mijn zoon heet djullian nu weer een jongen geen inspiratie ook voor een iemand een leuke idee Tweede naam word hanno Vanwege overleden broer van ne vriend maar wie weet er een Voornaam

één maand geleden

Nou wij hebben nog helemaal geen naam. We komen totaal niet overeen met de namen wat we wel leuk vinden, liggen zeker niet op 1 lijn.. 24 weken zwanger en nog geen idee hebben, daar breekt me het zweet en de stress van uit. Iemand leuke ideeën voor een jongen? Voel me echt radeloos

één maand geleden

Reactie op demidemi1993

Mats heet het overleden zoontje van mijn beste vriendin, mij ex heet Mick e ...
Mees echt hele leuke naam! 💙 helaas heet mijn neefje zo al.. Morris vind ik ook geweldig, alleen mijn vriend dus ook niet 😝 wij zitten nu aan Mick te denken vinden we beide erg leuk. Maar snap dat die naam voor jou hem niet wordt.. onze kat heet Moos haha 🙈 ik ben niet perse op zoek naar een naam met een M, maar wel heel veel leuke namen beginnen met een M. Wij vinden Stijn ook heel leuk! Welke naam hebben jullie nu met de S in gedachten?

één maand geleden

Reactie op Demi3213

We hebben een naam met de s maar alle mannen in mijn vriend zijn familie he ...
Ik vind Milo heel leuk. Maar ik weet niet wat je smaak is. Houd je van kort en krachtig of wat langer.

één maand geleden

Reactie op Roxy22

Nou wij hebben nog helemaal geen naam. We komen totaal niet overeen met de ...
Herkenbaar, al kwamen wij gister op 1 naam die Okay was,hij we enthousiaster dan ik maar ik nog wel leuk vindt Houdt je van kort en krachtig of langer? Dubbele naam evt..? Je kan via deze app ook soot namen tinder doen, wie weet komt er dan iets voorbij uiteindelijk jullie toch beide leuk vinden. Lastig he, heb r ook al ruzie over gehad

één maand geleden

Reactie op Iet123

Nu twee keer voorzichtig met mn man over kunnen hebben en kwamen op Musa, a ...
Louay vindt ik een heeeele mooie naam. Zo heet m’n neefje 🥰

één maand geleden

Reactie op sharona1234

Louay vindt ik een heeeele mooie naam. Zo heet m’n neefje 🥰
Vindt hem wel mooi, maar weet niet of iedereen weet hoe je het uitspreekt als je het leest en dat vindt ik wel een belangrijke merk ik ofzo

één maand geleden

Reactie op Iet123

Vindt hem wel mooi, maar weet niet of iedereen weet hoe je het uitspreekt a ...
Als iemand met een naam die vaak fout word uitgesproken; je went er aan. Ik luister naar alle versies die er op lijken. Maar ik stel me tegenwoordig ook gewoon voor met een afkorting van mn naam die mensen wel kunnen uitspreken. Daarnaast; ook simpele namen zoals liam kunnen verkeerd uitgesproken worden. De een zegt layam, lie- am. Dus dat heb je met heel veel namen wel

één maand geleden

Reactie op Sierra-ashley

Als iemand met een naam die vaak fout word uitgesproken; je went er aan. Ik ...
Dat is helemaal waar natuurlijk. Maar ik zoek naar een naam die zowel in Senegal, het land van mijn man als in NL meteen duidelijk is, houdt ook wel gewoon van kort en krachtige namen.

één maand geleden

Reactie op Iet123

Herkenbaar, al kwamen wij gister op 1 naam die Okay was,hij we enthousiaste ...
Ik vind persoonlijk een kort en krachtige naam wel mooi, mijn partner vindt tussen kort en lang in mooi. Haha zo herkenbaar, wij ook. We maken niet gauw ruzie maar nu om de naam en om het thema van de babykamer, strugglesss

één maand geleden

Alex 💙

één maand geleden

Hier nog veel twijfel! Het wordt Félie, Marlie of Sophie 💕

één maand geleden

Wij gaan voor Abby, haar grote broer heet Oliver

één maand geleden

Reactie op netflixer

Wij gaan voor Abby, haar grote broer heet Oliver
Omg zo heet mijn poesje, zo’n leuke naam 🥰

één maand geleden

Reactie op WI-92