377 Reacties

één maand geleden

Reactie op -ohana-

Hier ook nog zoekende. Weet het geslacht ook niet dus moet 2 namen bedenken ...
Inmiddels zijn we er wel uit denk ik😊 Wij hebben op dit moment Dani voor een jongen🩵 en Yara voor een meisje🩷

één maand geleden

Wij hebben Miran uitgekozen. Onze andere zoons heten Demir en Aydin. 🥰

één maand geleden

Reactie op JuliaRuby

Waren er al helemaal over uit als het een meisje zou worden, maar de kleine ...
Hier een Oskar thuis 😍 Geen gekke naam, maar je komt 'm ook niet per se heel vaak tegen.

één maand geleden

Reactie op netflixer

Wij gaan voor Abby, haar grote broer heet Oliver
Ah leuk, dat wordt wss de 2e naam van onze dochter. De 2e naam van mijn schoonzus is Abigail en we willen haar graag naar haar vernoemen.

één maand geleden

Wij hebben nu drie namen op de lijst staan: Sophie, Aafje of Milou. Mijn man voelt het helemaal bij Aafje. Ik twijfel. Is Milou of Sophie geen "veiligere" keuze? Meer inspiratie is welkom. De naam moet bij de naam van mijn zoon (Ruben) passen. :)

één maand geleden

Reactie op Fristi

Wij hebben nu drie namen op de lijst staan: Sophie, Aafje of Milou. Mijn ...
Ik vind Sophie en Milou allebei heel leuk, lief en vlot. Aafje vind ik echt helemaal niks (sorry 🙈) en ook niet in het rijtje passen eigenlijk. Ik associeer het met een heel grijs muisje, die niet weet wat ze wil, een beetje nietszeggend. Geen idee waar die associatie vandaan komt, want ik ken niemand die zo heet. Maar het komt in het geheel niet krachtig over ofzo? Aafke heeft dat naar mijn mening dan wel weer wat meer, maar is ook niet mijn smaak. Maar ik zou zeker voor Sophie of Milou gaan 😊.

één maand geleden

Wij zitten te twijfelen tussen Jones of Leon

één maand geleden

Reactie op Fristi

Ik vind Aafje heel leuk! Sophie en Milou hoor je zoveel.

één maand geleden

Wij hebben nog een hele lijst met twijfel namen😂 Teske Lou/lilou Pleun Lune/luna Nore Lot(te) Zoë June

één maand geleden

Reactie op Fristi

Mijn nichtje heet Manou, is een leuke variatie op Milou!

één maand geleden

Reactie op marloesdr

Wij hebben nog een hele lijst met twijfel namen😂 Teske Lou/lilou Pleun ...
Nore heel mooi!

één maand geleden

Wij krijgen een tweeling en 1 naam staat al jaren vast en dat is Noud. Nu vinden we het zo mega lastig om nog een leuke jongens naam te bedenken laat staan wat hier leuk bij past…. Noud en Mees is echt mijn voorkeur maar we hebben al zoveel mensen om ons heen met dezelfde naam (of net anders gespeld) dat dit eigelijk geen optie is.. Het zelfde geldt met Luca. Nu twijfelen we heel erg over: Noud en Joas Noud en Mica Noud en Max + dat ik ook nog zo dwangmatig beide kindjes 4 letters te geven ipv de ene 4 en de andere 3.. 🤪😅 Inspiratie is dus welkom!!

één maand geleden

Hebben een top 3 voor ons knaapje 🩵 1. Jits 2. Lias 3. Daaf

één maand geleden

Reactie op mienden

Wij krijgen een tweeling en 1 naam staat al jaren vast en dat is Noud. Nu v ...
Hele leuk combinatie al wel! Misschien is Joah ipv Joas nog een optie?

één maand geleden

Reactie op mienden

Oehhh jaaa lastig! Ik heb een zoontje die heet Noud en zoek nu ook een leuke jongensnaam erbij.. Ik vind het zooo moeilijk! Wij zitten nu te denken aan Mick of Stijn. Mees super leuk, maar zo heet mijn neefje helaas al, maar anders was het bij ons Mees geworden haha! Het kan bij ons ook nog een meisje worden, dus we moeten 2 namen verzinnen 🙈

één maand geleden

Reactie op SZ90

Hele leuk combinatie al wel! Misschien is Joah ipv Joas nog een optie?
Hebben we ook aan gedacht inderdaad! Net zoals Jona.. zou ook nog een optie kunnen zijn! Thanks 😁

één maand geleden

Reactie op mienden

Beau?

één maand geleden

Reactie op S990

Oehhh jaaa lastig! Ik heb een zoontje die heet Noud en zoek nu ook een leuk ...
Ahh zo lastig he! Mees is ook wel echt mijn favoriet.. Mick ook erg leuk!! Zo hebben wij onze hond (Micky) genoemd een paar jaar geleden.. 😂 geen optie voor ons dus, maar zeker wel voor jou!! Meisjes namen vind ik persoonlijk een stuk makkelijker, voel zo weinig hij jongens namen..

één maand geleden

Beau?
Ook erg leuk! Zo heet mijn schoonbroertje.. zo vervelend dat ‘de leuke jongensnamen’ al vergeven zijn in onze directe omgeving.. 😅 thanks voor de tip!

één maand geleden

Reactie op mienden

Ahh zo lastig he! Mees is ook wel echt mijn favoriet.. Mick ook erg leuk!! ...
Haha jaa snap dat Mick hem dan niet wordt.. Ik vind meisjesnamen ook een stuk makkelijker.. alleen dan heb ik juist weer te veel keus, waardoor het moeilijker kiezen is 😜 haha luxe probleem! Succes met het vinden naar de naam! 💙