18 Reacties

één maand geleden

Dit is normaal, dan is er een vaatje geknapt tijdens je toiletgang

één maand geleden

Reactie op DaphneBoaz

Dit is normaal, dan is er een vaatje geknapt tijdens je toiletgang
Bedankt voor je reactie! Heb je er zelf ook regelmatig last van?

één maand geleden

Meer meiden die hier last van hebben?

één maand geleden

Ja heb ik ook. Tijdens m'n vorige zwangerschap ook gehad en alles is goed gegaan. Denk niet dat je er iets mee moet, maar als je je zorgen maakt mag je natuurlijk altijd bellen met de VK.

één maand geleden

Ja heb ik ook en soms ook echt een veeg rood bloed. Bij mijn eerste zwangerschap had ik het ook en het is elke keer stom maar niks aan de hand.

één maand geleden

Reactie op J2024J

Bedankt voor je reactie! Heb je er zelf ook regelmatig last van?
Nee nu niet meer maar ik heb 2.5 week bloed verlies gehad tijdens deze zwangerschap

één maand geleden

Hier heb je vorige week ook al 2 topics over aangemaakt. Als je je er zo zorgen over maakt en telkens dezelfde antwoorden vragen en krijgen (!!) niet voldoende is, ga dan gewoon naar de verloskundige.

één maand geleden

Reactie op MelanieBabyB

Hier heb je vorige week ook al 2 topics over aangemaakt. Als je je er zo zo ...
Dat klopt, ik ben al bij de verloskundige geweest 😉. De onzekerheid blijft, en ben daarom benieuwd naar meiden die wellicht hetzelfde hebben. Als je geen normale reactie kan geven, reageer dan niet

één maand geleden

Reactie op J2024J

Dat klopt, ik ben al bij de verloskundige geweest 😉. De onzekerheid blijft ...
Ik begrijp je onzekerheid heel goed, maar probeer het los te laten, je baarmoedermond is zo gevoelig en zeker bij het hebben van ontlasting komt er extra druk op te staan waardoor er vaatjes kunnen knappen, ik had dit bij al mijn 6 zwangerschappen ook, en bij deze ook gehad, dus geniet!!!! En vragen mag altijd naar andere hun ervaring ❤️

één maand geleden

Ik heb er ook last van, maar gelukkig om te lezen dat meerdere het hebben. Het is toch wel even schrikken…

één maand geleden

Reactie op DaphneBoaz

Ik begrijp je onzekerheid heel goed, maar probeer het los te laten, je baar ...
Wat lief je reactie! Dit stelt mij gerust. Heel erg fijn, dankjewel ❤️

één maand geleden

Als het echt alleen bij je ontlasting is kun je de link makkelijk leggen. Ik weet niet of je ook last hebt van obstipatie? Dat kan sowieso zorgen voor scheurtjes in en rond je anus. Dan kun je misschien de huisarts vragen om poederzakjes voor een betere ontlasting.

één maand geleden

Reactie op J2024J

Dat klopt, ik ben al bij de verloskundige geweest 😉. De onzekerheid blijft ...
Vraag het dan in het topic wat je al hebt. De moderators hebben dat werk aan al die dubbele topics, dat is gewoon onnodig. Het is een normale reactie: niet wat je wilt horen, maar heel normaal.

één maand geleden

Ik snap je onzekerheid ook hoor, ik heb het ook regelmatig. Kan door het persen komen. Open gerust een topic wanneer we jou daarmee wat gerust kunnen stellen 💕

één maand geleden

Reactie op Vlindertje3

Als het echt alleen bij je ontlasting is kun je de link makkelijk leggen. I ...
Klopt het is alleen bij ontlasting, maar het is wel vaginaal bloedverlies

één maand geleden

Reactie op J2024J

Klopt het is alleen bij ontlasting, maar het is wel vaginaal bloedverlies
Komt doordat de doorbloeding een stuk beter is nu. Het zijn dan volgens mij gesprongen adertjes. Zelf heb ik het ook gehad, je schrikt je rot! Maar zo lang je het alleen hebt na ontlasting en dus persen dan is het niks ergs