31 Reacties

21 dagen geleden

Ja, herkenbaar. Ik ben de laatste dagen weer heel erg moe.

21 dagen geleden

Haha zo toevallig dit! Vind het feit dat je zo moe bent absoluut niet grappig, maar ik dacht net: “ik ben nu 17 weken en nog steeds heel moe, straks maar even een topic openen.. ben benieuwd of anderen dit ook ervaren” en meteen daarna zag ik je topic. We zijn niet alleen dus..

21 dagen geleden

Ik was nog niet moe geweest, maar vanaf 15 weken ook heel moe. Sta moe op, hele dag beetje duf en val na het eten al in slaap.

21 dagen geleden

Ben nu 17 weken en de afgelopen maanden steeds wel moe en misselijk geweest, maar nog niet zo erg als nu… Word er wel een beetje moedeloos van.

21 dagen geleden

Heel herkenbaar, nu 16wk en nog steeds ontzettend moe. Ook omdat ik veel slechte nachten heb

20 dagen geleden

Reactie op Mamatobe8898

Heel herkenbaar, nu 16wk en nog steeds ontzettend moe. Ook omdat ik veel sl ...
Ja dat heb ik ook, word elke nacht wakker

20 dagen geleden

Reactie op Elies92

Ben nu 17 weken en de afgelopen maanden steeds wel moe en misselijk geweest ...
Ja dat is ook vreselijk, ik vroeg me ook echt af of meerdere meiden dit hadden

20 dagen geleden

Reactie op Macy92

Ik was nog niet moe geweest, maar vanaf 15 weken ook heel moe. Sta moe op, ...
Gek dat dat dan ook pas zo laat begon, ik had het al vanaf 10 weken

20 dagen geleden

Reactie op Amaniem

Haha zo toevallig dit! Vind het feit dat je zo moe bent absoluut niet grapp ...
Hahaha ja dat is zeker toevallig! We zijn dus zeker niet allen, alleen wel gek he? Wel beter moe dan misselijk

20 dagen geleden

Herkenbaar. Mocht het zo blijven overleg even met je verloskundige. Het kan eventueel ook een teken zijn van ijzertekort.

19 dagen geleden

Reactie op Vlindertje3

Herkenbaar. Mocht het zo blijven overleg even met je verloskundige. Het kan ...
Die hadden we al onderzocht en die was gelukkig goed

19 dagen geleden

Reactie op ToBeOrNotToBe

Hahaha ja dat is zeker toevallig! We zijn dus zeker niet allen, alleen wel ...
Dat is absoluut waar! Ik denk eigenlijk dat het alleen maar een goed teken is.. kindje is waarschijnlijk goed aan het groeien wat ons energie kost 💪🏼

19 dagen geleden

Reactie op Amaniem

Dat is absoluut waar! Ik denk eigenlijk dat het alleen maar een goed teken ...
Ja dat is waar! Haha we moeten maar zo denken ja

19 dagen geleden

De hoofdpijn herken ik ook. Drink je genoeg? Sinds ik Magnesium bij neem is de vermoeidheid wel minder geworden bij mij.

19 dagen geleden

Reactie op SabineH1994

De hoofdpijn herken ik ook. Drink je genoeg? Sinds ik Magnesium bij neem is ...
Ja ik drink wel veel, dat is een goede tip dat ga ik ook even halen! Dat zou super zijn als het afzakt

17 dagen geleden

Reactie op SabineH1994

De hoofdpijn herken ik ook. Drink je genoeg? Sinds ik Magnesium bij neem is ...
Hele goede tip van je geweest! Ik voel me al een stuk beter door de magnesium

17 dagen geleden

Reactie op ToBeOrNotToBe

Hele goede tip van je geweest! Ik voel me al een stuk beter door de magnesi ...
Kun je dit gewoon halen bij t drogist? En kan dit geen kwaad voor de baby? Zelf ook enorm last van vermoeidheid en wil dit anders wel proberen.

17 dagen geleden

Reactie op Soontobemama

Kun je dit gewoon halen bij t drogist? En kan dit geen kwaad voor de baby? ...
Jaa kan je bij de drogist halen. Ik heb pure magnesium gehaald zonder vitamine omdat vitamine wel schadelijk voor je ongeboren baby kan zijn. Op internet kon ik alleen vinden dat het goed voor je is, en teveel geeft diaree.

17 dagen geleden

Ja heel herkenbaar.. nu 18 weken. Ik heb regelmatig ook onrustige nachten en veel wakker, als ik eens een keer wel goed slaap voel ik me direct ook fitter, jammer dat dit maar 1-2x per week is 😅. De intense niet vooruit te komen moeheid is wel minder, maar blijf wel ‘gewoon’ moe. Zwangerschapsmoeheid is echt met niks te vergelijken…

16 dagen geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Ja heel herkenbaar.. nu 18 weken. Ik heb regelmatig ook onrustige nachten e ...
Gek he dat dat zo kan verschillen, de een heeft nergens last van en de ander is niet vooruit te branden.. Had jij ook al magnesium gebruikt? Werk je ook fulltime? Nee klopt vind ik ook, het is bijzonder moe zijn. Hahaha