5 Reacties

2 maanden geleden

Wat spijtig om te horen heel veel sterkte ! 2 jaar geleden had ik ook met pillen gedaan, werkte bij mij na 24 uur. Heel veel succes en ik hoop dat je weer snel zwanger mag worden❤️

2 maanden geleden

Wat een vervelend nieuws😔 Ik heb een keer gewacht.. duurde 2 weken.. en een keer met pillen gedaan.. beide ging goed alleen met de pillen ging het sneller. Laat je goed in de gaten houden! Sterkte toegewenst 🙏🏽🥺

2 maanden geleden

Ten eerste, veel sterkte, wat oneerlijk he.... Ik heb helaas 2x een missed abortion gehad en zal je eerlijk mn ervaring vertellen. Eerste keer met pillen gedaan en ik vond t hels, het kwam snachts en de pijn vond ik omdraaglijk, erger dan mn goede bevalling een jaar later. De tweede keer, eind 2023 besloten de natuur te latem gaan hartje was met 7a8 gestopt en geloof dat met 12wkn de miskraam zich aandiende met buikpijn die een aantal uur later flinke krampen werden en toen kwam het eruit, wel veeeel minder heftig dan die eerste keer. Sterkte met je beslissing.

2 maanden geleden

Wat verdrietig! Heb dit zelf ook 2x mee moeten maken helaas. Beide keren met medicatie gedaan. De eerste keer deed mega veel pijn. Heb 2 u kermend op de wc gezeten totdat de vruchtzak eruit kwam. Daarna was de pijn direct over. De tweede keer was niet goed gegaan: veel pijn en heel veel bloedverlies gehad wat resulteerde in een spoedopname in het ziekenhuis. Het vruchtzakje zat vast. Al met al vond ik beide keren met medicatie behoorlijk traumatisch om eerlijk te zijn. Ik wens je heel veel sterkte toe!

2 maanden geleden

Helaas hier ook bij de 5/6 wk niks meer te zien. Mij ook voorgesteld om te wachten of te beginnen met pillen. Ik kan de keuze nog niet zo goed maken. Had de hoop dat het na 2 weken zelf op gang kwam maar is nog niet gebeurd.