31 Reacties

vorig jaar

Kraamzorg gehad via Helan en het trok op niks! Succes dus daarmee :))))

vorig jaar

Je kan ook gewoon zelf kraamzorg regelen via een ander kraamzorgbureau (bv. De wieg) en papier indienen bij helan, dan krijg je daar ook op terugbetaald. (Toevallig gisteren bij helan geweest hierover)

vorig jaar

Ik heb kraamzorg bij ferm geregeld ( vroeger boerinnenbond). Je gaat waarschijnlijk wel een ander telefoonnummer nodig hebben als op deze foto, maar das meteen terug te vinden via hun website.

vorig jaar

Van mij zal het via i-mens zijn.. mijn intakegesprek is over 2 weken. Bij de cm hadden ze mij gezegd dat kraamzorg kon bij i-mens maar ook familiezorg doet dit. Mss daar eens informeren..

vorig jaar

Nog extra info

vorig jaar

Reactie op Viskens

Ik heb kraamzorg bij ferm geregeld ( vroeger boerinnenbond). Je gaat waarsc ...
Deze is van betere kwaliteit als de vorige!

vorig jaar

Wij hebben kraamzorg via de wieg. Ik krijg van mijn hospitalisatie via het werk 20uur terugbetaald. En daarna kan ik eventueel nog tussenkomst hebben van de cm.

vorig jaar

Ben ook aangesloten bij helan, maar ik heb het via Ferm aangevraagd en die reageren heel snel!

vorig jaar

Reactie op kellyd92

Kraamzorg gehad via Helan en het trok op niks! Succes dus daarmee :))))
Oej goed om te weten! O bedankt

vorig jaar

Ik zal eens horen bij ferm. Bedankt allemaal. :D

vorig jaar

Wij hebben Ferm, i-mens en Familiehulp gecontacteerd. Ferm heeft direct doorgegevens dat ze geen plaats hadden. Familiehulp heeft nooit iets van zich laten horen. I-mens is intussen langsgekomen voor een eerste kennismakingsgesprek. Dat ging bij ons wel heel vlot. ☺️ Regio Leuven - misschien maakt dat ook een verschil?

vorig jaar

Reactie op Eline npt

Oej goed om te weten! O bedankt
Ja ! Kon het niet weten maar nooooit de afgesproken uren gehad. ZONDER BESPREKING. Elke week een andere gehad & de enige die dan nog deftig was die kon helaas mij er niet bijnemen als vaste klant. Succes meid! Xxx

vorig jaar

Reactie op Caroline101478

Wij hebben Ferm, i-mens en Familiehulp gecontacteerd. Ferm heeft direct do ...
Zou kunnen idd… hier regio west Vlaanderen..

vorig jaar

Reactie op kellyd92

Ja ! Kon het niet weten maar nooooit de afgesproken uren gehad. ZONDER BESP ...
Oh wat erg te horen ö Bedankt alvast. :D

vorig jaar

Hier regio Gent. Wij hebben zelf gekozen voor I-mens. Maar ook mijn aanvraag was ergens verloren gegaan. Na contactname is dit 'rechtgezet gisteren hebben we een eerste kennismakingsgesprek gehad en we hadden wel een positieve indruk. Zo niet, zouden wij ook gaan luisteren zijn bij Familiezorg.

vorig jaar

Ik heb dit ook via I-mens gedaab maat heb via de site van i mens lijn aanvraag gedaan en werd de dag erna al onmiddelijk gebeld door een vroedvrouw voor een afspraak

vorig jaar

Via website van i-mens aangevraagd maar meteen re horen gekregen dat ze in mijn regio geen plek hadden dus mijn mama komt kraamzorg spelen. Tevens heb ik het gevoel dat helan soms een administratieve rommel is, mijn vriend heeft er een paar jaar geleden ook serieus last mee gehad om administratie in orde te maken...

vorig jaar

Hoi Ik werk bij i-mens (verantwoordelijke gezinszorg). Wat is de reden dat de aanvraag via Helan werd gedaan? Of is het via je hospitalisatieverzekering? Want in dat geval verloopt de procedure anders dan bij een privé-aanvraag Kraamzorg en zal je pas iets horen na je hospitalisatie. Ik heb via mijn verzekering van AG ook kraamzorg bij i-mens, maar een intake vooraf is bij een verzekeringsdossier niet nodig omdat de prijzen anders berekend worden.

vorig jaar

Hoi Ik werk bij i-mens (verantwoordelijke gezinszorg). Wat is de reden dat ...
Hey :) Ik dacht eigenlijk gewoon dat ik dat via m’n mutualiteit moest aanvragen… Mijn hospitalisatieverzekering is niet via Helan. Dat is via m’n werk… Ik zal anders maandag eens rechtstreeks contact opnemen met i-mens zelf. Ik veronderstel dat zij via mijn naam dan ook wel aan de aanvraag gaan geraken zeker? :)

vorig jaar

Bij mij heeft de mutualiteit (Solidaris) mijn gegevens aan imens doorgeven en imens heeft me nadien zelf gecontacteerd. Heel vlot verlopen nadien en alles afgesproken. Omdat het in tussentijd minder goed gaat met mij heb ik ook via imens thuizorg aangevraagd tot aan de bevalling, en dat zou allemaal automatisch overgaan van het een naar het ander, heel content van dus!