4 Reacties

5 dagen geleden

Ik heb dit inderdaad ook, alleen de misselijkheid niet. Maar kan inderdaad wel de hele dag eten 🤣

5 dagen geleden

Bij mij komt de eetlust ook weer terug! Ik had lange tijd dat ik niet zoveel kon eten en dat het ook niet zo lekker viel, maar nu 100% terug. Bij mij beginnen de cravings ook weer, die zijn een tijd weggeweest maar nu heb ik opeens weer ZIN in specifieke dingen, jullie ook? Ik ben wel een beetje zelfbewust dat ik ook niet teveel wil aankomen maar ik vind het zo geweldig fijn dat ik weer lekker kan eten! Ik geniet er maar even van 😁😋

5 dagen geleden

Ik heb tot week 17 ofzo minimale eetlust gehad (en kotsmisselijk en ziek). Nu ben ik 20 weken en sinds een goede week kan ik echt veel eten! Na mn ontbijt heb ik om 10u alweer honger en eet ik 2 boterhammen + 2 porties fruit en dan daarna ook snel weer een grote lunch. Ik eet vaker brood dan ik normaal doe, smaakt me erg goed ineens haha. Ik merk wel dat mn grote trek gedurende de dag minder wordt. Ik eet met avondeten niet meer dan normaal ofzo en daarna zit ik eigenlijk vol (helaas dus ook totaal geen trek in nog een lekker (gezond) toetje ofzo 😬). Ik heb het dus vooral de eerste helft vd dag.

4 dagen geleden

Ja ik had dit ook heel erg voor 2 weken lang. Bij mij was het een teken van meer moeten drinken. Mijn buik groeide die weken ook heel snel ineens. Denk een groeispurtje en ook mogelijk toename in vruchtwater ofzo. In elk geval meer vocht nodig in mijn lichaam. Na die 2 weken was het gevoel gelukkig weer over.